Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יד 2 בין 60-70 אש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3343 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני לא יודע להגיד לך בוודאות אם עגלת נכנסת ו/או האם אתה האוטו אמין כי נהגתי באחד מהשכרה, אבל הסקודה רומסטר עונה על קריטריונים של צריכת דלק כוח ונהיגה נוחה מאוד לאדם בגובה 194סמ.

 

קיבלתי לשבועיים רומסטר שכורה - הרכב נחמד מאוד אבל מה שמאוד הפריע לי זה בסיס מושב קצרצר לנהג, יצר לי כאבי גב נוראיים.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

האם רכבים עם מנועי דיזל נחשבים אמינים יותר? איך עלות האחזקה שלהם?

 

נגיד אותה רנו פלואנס דיזל או למשל אם אני אמצא איזה מציאה של קיה פורטה דיזל?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אומנם זה מעל התקציב אבל הרכב נשמע די נחמד- מה עם פורד פוקוס החדשה (1.5 ליטר טורבו עם תיבה פלנטרית?)

כמה הסחירות והמוניטין הפגוע שלהם מהתיבה הרובוטית משמעותי אם אני מחזיק את הרכב 6-8 שנים?

פורסם

המוניטין נפגע מאוד, לדעת כמה זה ישפיע על הגירסא החדשה? אין לדעת - אף אחד לא יכול לנבות את העתיד.

 

אם אתה מחזיק לכ"כ הרבה שנים אולי תחפש עסקת 0 קילומטר לפוקוס, ככה תקנה את הרכב במחיר של הליסינג - מה שיהיה הרבה פחות רלוונטי(היד של הליסינג) שתרצה למכור עוד 6 שנים.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

×
×
  • תוכן חדש...