ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,541 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום לכם אני מעוניין לקנות רכב יד ראשונה פרטי. יש הרבה סוכנויות רכב אבל אני ממש מתלבט במי לבחור. אפשר המלצה על מקום טוב אמין עם רכבים שמורים ולא גובים ריבית גבוהה. ונוחות תשלום. תודה
הודעה אחרונה מאת drsubaru, -
-
- 25 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
ערב טוב, אנחנו זוג+2 קטנטנים בני 5 ו - 2. כיום אנו נוסעים על מאזדה 3 2009 (סוס עבודה) שהפכה להיות קטנה עבורנו ולפיכך החלטנו להשתדרג מעט. הבעיה החלה כאשר התווסף מושב הבטיחות השני, ואז המושב האחורי הפך למעשה לבלתי ניתן לשימוש עקב חוסר מקום. בנוסף, תא המטען קטן ואינו מספיק לכל המטלטלין שמתלווים אלינו לכל יציאה מהבית בשבתות (עגלה, אופניים, בימבה, תיקים וכו'), שלא לדבר על נסיעות בהן יש צורך במזוודות, שאז מזוודה אחת ועגלה לוקחת את כל נפח האחסון והיתר בתוך תא הנוסעים. כן, מאוד צפוף. נמאס. לפיכך, החלטנו להשתדרג מעט וחשבנו על רכישת קיה ספורטאז' LX שנת 2013. הרכב על פי הנתונים שלו די מרווח ומתאים למשפחות (כמו גם העדויות החיות על הכביש....), וגם הבגאז' רחב ונראה …
הודעה אחרונה מאת yaniv.b25, -
-
- אחראי פורום
- 24 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
צריך את עזרתכם בבחירת רכב אוטומט עד 45,000 ש"ח, הכי חשוב שיהיה אמין וחסכוני, גם בדלק וגם בעלויות אחזקה, מנוע לפחות 1.3 (המעט שנסעתי עם מכוניות קטנות הרגיש לי שהמנוע מתאמץ מדיי) נוסע בערך 30,000 ק"מ בשנה, בעיקר בין עירוני אבל גם בתוך העיר. אני מתלבט בין 2 הדגמים שבכותרת, אבל כמובן שפתוח לשמוע עוד הצעות. אני יודע שבמחיר הזה רכב היברידי יהיה משנתון נמוך מאוד, השאלה היא עד כמה באמת זה חוסך והאם זה כדאי? תודה!
הודעה אחרונה מאת moshe128, -
-
- 11 תגובות
- 2 אלף צפיות
התקציב הוא 60K האופציות הן ולוסטר 2012 או סוניק RS ל2014 מבחינת VFM מה העדיפה מבין השניים? אין דרישות מיוחדות, לא הולכים לכבוש מסלולים.. נסיעה רגועה בדרך כלל.
הודעה אחרונה מאת ronlol, -
רשם המכונות
מאת ilanafri- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 605 צפיות
מעוניין לבדוק רכב מסויים. בדף הבדיקה אני מתבקש לספק מס' רכב + מחוז רישום המשכון. ברישיון הרכב מופיע העיר אריאל. האופציות הרלוונטיות הם ירושלים או ת"א והמרכז. איך אני יודע לאיזה מחוז שייכת אריאל. לא ברור לי למה אין בדיקה כללית של כל הארץ
הודעה אחרונה מאת ilanafri, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
היי מחפש רכב עד 65K. ראיתי השבוע honda jazz 2014. מה דעתכם על האוטו הזה?
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- 13 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לכולם, אני עכשיו מסיים תקופת ליסינג עם פיקנטו ומחפש להשתדרג למשהו קצת יותר גדול ומרווח. חשוב לי שהרכב יהיה יחסית מפנק מבפנים, שלא יזלול דלק באופן חריג יחסית לקטגוריה, ושלא יהיה ישן מידיי, מודל 2013 ומעלה. התקציב שלי הוא בגדול עד 100K -+ ואני כרגע מתלבט בין הספורטאג לטיגואן (הלב הולך יותר עם הטיגואן), שניהם סביבות ה 95-100K. אשמח לקבל המלצות או אזהרות עבור שני הרכבים האלה או כל רכב אחר שיכול להתאים. תודה מראש לכל העוזרים!
הודעה אחרונה מאת netanel mamos, -
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
דיברתי עם מישהו שמוכר פורד פוקוס 2012 4 דלתות, ללא תאונות, יד שניה (ראשונה ליסינג), 115.000 ק"מ. החליף גיר לגיר חדש של פורד (אחריות 10 שנים על הגיר). מציע אותו ב-32,000 אלף - מה המשמעות של החלפת הגיר? האם זה צריך להדליק לי נורה אדומה בקשר למצב הרכב? - האם המחיר הוא הוגן? תודה
הודעה אחרונה מאת אליהו שבת, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 2 אלף צפיות
לאחר חיפושים אחר כיוון הרכב המתאים לצרכים האישיים שלנו, התכווננו ל3 דגמי רכבים שנראים לנו כעסקה טובה שיכולה להכנס לתקציב של עד 40 אלף ש"ח. מדובר על 3 דגמים משנת 2009-2010 אוטומטיים מנוע 1.6 ל׳. מה לדעתכם יותר נוח ואמין מבין 3 הדגמים המוזכרים בכותרת? אשמח להתייחסות בנוגע לאמינות, עלות חלקים, מחלות ומה תהיב התמורה הכי שווה לכסף.
הודעה אחרונה מאת zvigolden, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
אני מתלבט בין מאליבו 2400 ל c5 מנוע thp.. הבנתי שהבעיות שלו היו הצטברות פיח במנוע בגלל איזה צינור אוויר ושיש קיט ביטול שלו מקורי בגרושים ובגלל שמן לא מתאים שהחליפו מאז.. האם ניתן לרכוש רכב עם מנוע כזה בראש שקט? או שעדיין עדיף לא להתקרב? Sent from my LG-H850 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת רוכב_נוהג, -
-
פורד מונדאו 2011 1 2
מאת 777rami777- 2 עוקבים
- 25 תגובות
- 11.2 אלף צפיות
שלום, אני רוצה לקבל קצת חוות דעת לגבי הפורד מונדאו טיטניום שנת 2011. אני שוקל לרכוש אחת ב50 אלף ש"ח. אשמח לדעות לגבי הרכב בכללי, צריכת דלק, אמינות, מחיר אחזקה, המחיר המבוקש בכללי(50). הרכב יד שניה פרטית עם קמ נמוך ושמור טוב. בנוסף אשמח להצעות נוספות, אשר דומות לרכב הזה. חשוב לי שתהיה אמינה, נוחה, אני לא מחפש פוזות או משהו כזה, אבל רק בארץ מאזדה 6 נחשבת ל"מנהלים", ואני סה"כ רוצה רכב משפחתי גדול שיהיה נוח ונעים למשפחתי. תודה רבה.
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
היי כולם, אני מפש רכב קטן שיצטרף לאחיו הגדול (גרנדיס) במשפחתנו. הגרנדיס יוביל בעיקר הרכבים משפחתיים והקטן ישמש בעיקר לנסיעות לעבודה. הערכת קילומטראז' 25k בשנה ומעלה. הפרמטר הכי חשוב הוא עלויות - שקלול של דלק, אמינות, עלויות טיפולים סדירים וירידת ערך. מן הסתם הכי חשוב שיהיה אמין, שלא ניתקל בעלויות מבאסות ולא קטנות על תקלות... כמובן גם בטיחות מספקת. מעבר לשיקולי העלויות המרכזי יכנסו בחשיבות מופחתת ביצועים (לא מחפש ביצועים משובחים במיוחד, רק שידע לעלות לגולן...), נוחות ומרחב. אשמח לדעת מה מבין האופציות האלו (או אחרות שלא רשמתי) הכי עדיף. כמובן שבהינתן תקציב דומה אז רכב שנחשב טוב יותר יהיה גם בשנתון נמוך יותר... מה שעשוי להשפיע על המלצת הכדאיות... …
הודעה אחרונה מאת moshe128, -
-
- 20 תגובות
- 11.9 אלף צפיות
שלום לכולם, אנחנו משפחה צעירה עם פצפון בן חודשיים, מתלבטים כבר יותר מדי זמן על מעבר מהסופר מיני הוותיקה לרכב מרווח יותר. אחרי ששקלנו כמה אופציות ועשינו כמה נסיעות מבחן, נותרנו עם התלבטות בין קיה סיד סטיישן לקיה נירו. בכמעט כל פרמטר אהבנו יותר את הנירו, להוציא את גודל תא המטען (400 ליטר מול 528 של הסטיישן). נכון להיום, תא המטען של הנירו מכניס בכיף עגלה עם אמבטיה ועוד תוספת מקום, אבל לא *כזה* הרבה, כשברור שאין מה להשוות לסטיישן. החשש שלי הוא שאם נלך על הנירו, בעוד כמה שנים (רצוי להדגיש שאנו רוכשים רכב לתקופה של לפחות 4-5 שנים, ושעד אז אנחנו מקווים שיבואו עוד שני קטנטנים) אנחנו נתבאס מחוסר מקום מאחורה ומצורך במציאת פתרונות אלתוריים לאחסון דברים בתא הנוסעים…
הודעה אחרונה מאת Amit Hershko, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום לכולם ותודה מראש לעוזרים. מתכנן לקנות רכב עם תקציב של עד 25000, כאשר 15000 אני יכול לשלם במזומן. אני גר באיזור חיפה (נשר) , כך שאני מעדיף רכב שיכול להתנהל בצורה טובה בעליות שבאיזור ובכלל גם בדרכי הצפון. רוב הנסיעות יהיו עירוניות , אך פעמיים / שלוש בחודש יהיו נסיעות גם למרכז. אני מעריך שאני לא אעבור את ה-15000 ק"מ בשנה. בנוסף אני נורא מעדיף מרכב 5 דל' (האצ'בק) , או סופר מיני (נראה לי גם סבבה). רוצה לדעת האם כדאי ללכת על שנתון נמוך יותר עם קילומטרז' סביר (עד 170 א') של מכוניות "אמינות" יותר . או שמא ללכת על שנתון גבוה ו"להסתכן" בביקורים מרובים במוסך בגלל תקלת חיישן כזה או אחר. שוב תודה !
הודעה אחרונה מאת Kkasll, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
קראתי כמה מבחנים וסה"כ האוטו מוצא חן בעיניי. לא יצא לי לנהוג בו ולא מכיר מישהו שמחזיק אחת. מה שחשוב לי כרגע בחוות הדעת אם יש, לגבי האמינות של תיבת ההילוכים האוטומטית דו-מצמדית שיש לרכב עם שישה הילוכים. מה האמינות של המכונית הזו? מנוע דיזל, גיר וכו'? כרגע מחזיק אימפרזה סטיישן 2.0R 2006 אוטומטית.
הודעה אחרונה מאת Giladben.zaken, -
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום ותודה מראש לכל העונים, ראיתי הרגע רכב פורד גלאקסי שנת 2011. ביד2 הרכב הופיע כיד ראשונה, 118000ק“מ. המוכר רצה 63000 ויש על מה לדבר. בשטח, לאחר ששאלתי במה הוא עוסק, המוכר הציג את עצמו כסוחר שקנה את הרכב ישירות משלמה סיקסט(בלי העברת יד). הוא אמר שהוא מוכן להתחייב על מנוע/גיר/שילדה. הרכב עצמו נראה מלוקק וברור שהוא עבר הכנה (כולל ניקוי מתחת למכסה מנוע). בנסיעה הרכב הרגיש סבבה למרות שהוא הניע רק עם כבלים והוא טען שיתכן ונשארה נורה דולקת. מה ששמתי לב אליו הוא שהמושבים חרקו במסילות (דרש הפעלת כוח להזיז אחורה/קדימה)והיה קצת סימני חלודה על ההברגה. הסוחר/מוכר נראה אמין אבל אני זוכר שכתבו כאן איפה שהוא שהחברות הגדולות משאירות את הגרוטאות לסוחרי משנה ואת הרכבים הטובים…
הודעה אחרונה מאת yan-tzidran, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 791 צפיות
שלום וברכה. יש לי מחשבה לרכוש אחת מכפולות ההנעה של סובארו כבסיס לרכב שטח (לאחר שיעבור הגבהות ומיגונים כנדרש). האם יש דגם מסויים שיש לו ייתרון על פני האחרים - בעיקר בנושא המודולאריות ויכולת התאמת החלקים מדגמים שונים של סובארו (קפיצים ובולמים של פורסטר באימפרזה? אפשרות להתקנת נעילות?)? האפשרויות הנפוצות בשוק הן אימפרזה GX 2.0 2001-2 B4 2001-3 מידי פעם מופיעה גם גרסת סטיישן ידנית 4X4 - הלוואי. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
אחי ננעל על הרכב הזה אמרתי לו לפני שהוא סוגר עסקה שנבדוק בפורום מידי על נושא האמינות מה שאני רואה כאן שאין כלום על הרכב מישהו יכול לתת אור לפני שהוא קונה רכב כזה ולהגיד האם יש מחלות קשות לרכב והאם הוא יותר מוצלח יותר מוצלח או פחות מהפלואס דיזל תודה לעוזרים זה חשוב
הודעה אחרונה מאת Buki, -
60K לזוג צעיר
מאת juop- 1 תגובות
- 789 צפיות
אשמח לעזרתכם, אני אובד עצות. מחפש רכב עד 60K, אין דרישות מיוחדות, שייראה טוב, שיהיה מאובזר עד כמה שניתן ושנוכל בכיף להכניס בו עגלת תינוק בעת הצורך. חשוב לי שיהיה מודרני ושנתון גבוהה ככל הניתן, אולי אפילו 1.2 או 1.4 טורבו מהמנועים החדשים. הדרישות לא גבוהות, הרכב משמש לנסיעות קצרות של 20 ק"מ ביום, ובסופי שבוע טיולים. חשוב לי שהרכב יהיה זריז ומאובזר וזהו בגדול, ושבבוא העת תוכל להכנס בתא המטען עגלת תינוק. אני כרגע משכיר רכב לאישה, מצד אחד ראיתי כבר ולוסטר וג'וק שירדו מהפרק, אבל כן חשוב לי להפתח לרעיונות חדשים שיועילו לנו מאוד. על עזרתכם אודה.
הודעה אחרונה מאת קבוצת לובינסקי, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום לשל חברי הפורום. אני מחפש רכב 7 מקומות בתקציב של כ-75 אלף. גודל משפחה: 2 הורים +1 ועוד אחד בדרך. צורך ל-7 מקומות נובע מנסיעה (מדי פעם) משותפת עם הורים מבוגרים. הצורך העיקרי זה מקום בבגאז' להעמיד עגלה מקופלת של תינוק. העגלה קטנה ועם הילד הקודם נכנסה יפה בעמידה בטויוטה יאריס 2002, ככה שכל מה שצריך זה רצת מרווח מהחלון כאשר מושבים אחוריים פתוחים. מחפש רכב מרווח יחסית, אמין וששומר על ערכו (פחות או יותר) רציתי גראנדיס אבל קשה להשיג במצב טוב. קיה קארנס, שברולט אורלנדו, מיצובישי אווטלנדר, מאזדה 5 - לכולם אין מקום לעגלה בעמידה בבגאז'. צרפתיות לא באות בחשבון. מבדיקה די התמקדתי עם פורד אס מקס גרסת טרנד, שנתון 2012-2013 מנוע 2.0 ecoboost. אני לא א…
הודעה אחרונה מאת פלג_, -
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
תקציב -30K עם אפשרות למתיחה קטנה מה שחשוב בראש זה- 1. אמינות 2. בטיחות 3. אבזור,נוחות 4. חסכון 5. כוח וביצועים. חשבתי על מאזדה 3 קומפורט, או אפילו ספיריט, הנסיעות שלי מאוד רגועות, אולי פה ושם עקיפה 4K סלד לא יותר. נסיעות שלי חצי ערוני עם פקקים חצי ביןעירוני בלי פקקים. מוכן להתפשר על ביצועים בשביל צריכה טובה, גם 1-12-1-11 בשבילי זה סבבה לגמרי במשולב. מעדיף להרגיש כמה שיותר רכב נוח ומאובזר בכל טוב, אם כי זה בעייתי כי הנסיעות שלי לרוב הם לבד בלי נוסעים וסופר מיני תהיה פחות נוחה ממשפחתית מאובזרת. לא שולל גיר ידני.
הודעה אחרונה מאת admtaynov13?, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מחפש רכב מרשים (סטייל מנהלים\יוקרה) במחיר של עד 160K. לא נוסע עליו הרבה כך שצריכת דלק טיפה פחות חשובה, כן רוצה שיהיה מרשים ובולט. משהו בסגנון אאודי\מרצדס וכו'. שנותונים, עד 2012 אחורה. לא רוצה יותר מידי אחורה. יש רעיונות? איך ה Audi Q2 כאופציה? תודה.
הודעה אחרונה מאת sjerby, -
-
שלום לחברי הפורום. ברשותי היום סקודה ראפיד, מנוע 1.4 דגם סטייל, עלייה לכביש 20.1.2016, את הרכב הוצאתי מהחברה. אני מאד מאוכזב מהרכב, ממש שונא אותו, הוא צפוף לי, הוא לא מפנק כמו שחשבתי, הוא לא נוח בנסיעות ארוכות, אני פשוט מאוכזב ממנו מהיום הראשון, ומהיום הראשון רציתי להלחליף אותו. יש כרגע מבצע ח.ב.ר, על הסופרב, כ-11 אלף ש״ח כולל מתקן לנייד ומערכת איתורן בשווי 3,500 ש״ח מתנה. אני מעוניין לרכוש את הדגם 1.4 סטייל (מחיר 181,000), או 1.8 סטייל (מחיר 189,000). את הרפיד שלי רכשתי ב-122,000 אלף היו הוא שווה כ-96-97 אלף לאחר שקלול לפי לוי יצחק, אני מועניין לקבל עליה כ-100,000 אם וכאשר אמכור. לקחתי מהבנק מימון של 100,000 ש״ח עם בלון 60 אלף משלם עכשיו, אחרי 5 שנים…
הודעה אחרונה מאת yosy b, -
C4 פיקאסו או ראפיד 1 2
מאת AviBarda-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום לכולם. אבא שלי יקבל מהמקום עבודה שלו רכב בימים הקרובים ואלו שתי האופציות שהציעו לו. הדרישה העיקרית היא שהרכב יהיה נוח לנסיעות ארוכות על בסיס יומי כל השאר פחות חשוב.. תודה
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היי, אלו שני הרכבים הסופיים שכנראה אחפש. מה היתרונות והחסרונות של כל רכב ? (בודק אם זה קריטי להוסיף עוד 10K) הגטס תעלה לי כ10K? קליאו אני חושב שאפשרי ב20-22K תודה לכל מי שיעזור! (וגם למי שרק נכנס)
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
-
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מה כדאי מבין ה 2? שירוקו 1.4 160 כ"ס או קורסה OPC 192 כ"ס ?
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם וחג שמח! אני מעוניין לקחת לבדיקה מאזדה 3 2009(אני הקונה) המוכר מעוניין לקחת את הרכב למכון הדרום ביפו אך אני מעדיף מכון בפ"ת בחיפוש בפורום לא מצאתי תשובה חד משמעית.. אודה להמלצות
הודעה אחרונה מאת COMMANDER, -
- 17 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
שלום, אני מחפש רכב צעיר מאובזר ומהיר, יצא לי להיתקל בC4 בגרסת הExclusive אשר כוללת 156 סוסים ואבזור מרשים (מסאז' בכיסאות! משעשע). שנת 2011 במחיר של 35K נראה לי די חשוד בהתחשב בכך שהרכב מציע המון הן בכוח והן באבזור. תוכלו לשתף את דעתכם? אני מאוד אוהב את הרכב והטכנולוגיה אבל עדיין חושד קצת. ובנוסף שאלה קצת לא קשורה, הבנתי שהגיר של הC4 הוא ללא הילוך P, האם זו בעיה ? קרה לי בעבר עם רכבים אחרים שרק שילבתי לP בלי להרים בלם יד. ואני מפחד שבגלל שאין הילוך P , חלילה תהיה תאונה.
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
דרישות:משפחתית/גיפון בגודל משפחתית. שתיהיה מאובזרת עם פנסי קסנון/לד, מושבים מפוארים, יחידת כוח חזקה. מערכת מולטימדיה עם אנדרואיד אוטו ואפל קאר פליי. המשפחתית היחידה שנכנסת לי בראש זו הסיאט לאון FR עם מנוע 1.4 וגיר DSG. באתי לכאן כדי שתפתחו לי את הראש, שבוע הבא תפתח הזמנה.
הודעה אחרונה מאת -Efraty-, -
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 11.5 אלף צפיות
הרעיון נחמד...מקדמה קטנה יחסית , תשלום חודשי קבוע ובסוף התקופה אפשר להחזיר את הרכב ולקחת חדש במקומו ולהמשיך את התשלום ביטוח עליהם ואפשר גם להוסיף תשלום מסויים שגם יכסה טיפולים ( ששם אני בטוח שהם יחסכו כמה שיותר וזה אולי לא משתלם ) אני מפספס משהו? מישהו עשה משהו כזה?
הודעה אחרונה מאת davemustaine87,
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 289 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- שביט
- yor2
- SlowRide
- אהרן ג
- Assafo2
- itsik170
- ELI001
- Pavlik
- יוני3227
- David32
- ברווז
- ברנד
- hans
- פריג'י
- הרקוליטו
- Dan___
- Shay Shd Dave
- chrono
- spidrman
- לירון .ה.
- Step
- Avia
- matan_mil
- DeiMoS
- kfirg
- Rongaflugen
- nglancer
- orankohn
- רובר חלל
- yoav911gt2
- ArikB
- bogib
- gpro
- omricn
- הצילינדר השישה עשר
- zaf
- 3n
- אלעדית
- פאר האורה
- lanosforce
- Alloytoy
- עודדון
- garicho
- צוק
- ALX
- amit54
- לב טוב
- Yuvalino
- Itzik-b
- BRAVO_SX
- נולד לליסינג
- Jeka88
