Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3341 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תקציב -30K עם אפשרות למתיחה קטנה

מה שחשוב בראש זה-

1. אמינות

2. בטיחות

3. אבזור,נוחות

4. חסכון

5. כוח וביצועים.

 

 

חשבתי על מאזדה 3 קומפורט, או אפילו ספיריט, הנסיעות שלי מאוד רגועות, אולי פה ושם עקיפה 4K סלד לא יותר.

נסיעות שלי חצי ערוני עם פקקים חצי ביןעירוני בלי פקקים.

מוכן להתפשר על ביצועים בשביל צריכה טובה, גם 1-12-1-11 בשבילי זה סבבה לגמרי במשולב.

מעדיף להרגיש כמה שיותר רכב נוח ומאובזר בכל טוב, אם כי זה בעייתי כי הנסיעות שלי לרוב הם לבד בלי נוסעים וסופר מיני תהיה פחות נוחה ממשפחתית מאובזרת.

לא שולל גיר ידני.

PEUGEOT 206XS

פורסם

אני מניח שזו מתיחה קצת גדולה מדי של התקציב, אבל אולי בכל זאת: 208 אקטיב, ידנית, הכי ישנה שתמצא. למשל

http://yad2.co.il/s/c/jgvt46

 

אני מניח שאפשר להתמקח על עוד כמה אלפים, ואז אולי זה יהיה סביר.

 

אם לא, אפשר גם לחשוב על פונטו ידנית.

 

שתיהן לא יהיו חזקות, אבל יענו על שאר הדרישות לדעתי. לפונטו יש גרסאות מאוד מאובזרות, וגם ה-208 אקטיב סבירה+ בתחום האבזור.

 

להרגשתי, משפחתית יפנית בתקציב הזה לא תהיה מאובזרת או נוחה יותר, ובטח לא חסכונית יותר (אבל כן אוטומטית יותר).

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
אני מניח שזו מתיחה קצת גדולה מדי של התקציב, אבל אולי בכל זאת: 208 אקטיב, ידנית, הכי ישנה שתמצא. למשל

yad2.co.il/s/c/jgvt46

 

אני מניח שאפשר להתמקח על עוד כמה אלפים, ואז אולי זה יהיה סביר.

 

אם לא, אפשר גם לחשוב על פונטו ידנית.

 

שתיהן לא יהיו חזקות, אבל יענו על שאר הדרישות לדעתי. לפונטו יש גרסאות מאוד מאובזרות, וגם ה-208 אקטיב סבירה+ בתחום האבזור.

 

להרגשתי, משפחתית יפנית בתקציב הזה לא תהיה מאובזרת או נוחה יותר, ובטח לא חסכונית יותר (אבל כן אוטומטית יותר).

רשמתי.

יש עדיפות קלה לאוטומט, זה רכב בשביל בחורה. יש לך משהו אחר להציע?

PEUGEOT 206XS

פורסם (נערך)

אולי מאזדה 2? אבל היא תהיה פחות חסכונית ופחות מאובזרת. יש גרסה עם 6 כ"א וגרסה עם 2, לא זוכר מי זו מי אז תבדוק.

 

גם פורד פיאסטה (רק ה-1.4, לא ה-1.6 עם הגיר הרובוטי) יכולה להיות אופציה סבירה.

עריכה אחרונה על ידי pooh-bear

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
אולי מאזדה 2? אבל היא תהיה פחות חסכונית ופחות מאובזרת. יש גרסה עם 6 כ"א וגרסה עם 2, לא זוכר מי זו מי אז תבדוק.

 

גם פורד פיאסטה (רק ה-1.4, לא ה-1.6 עם הגיר הרובוטי) יכולה להיות אופציה סבירה.

כן מאזדה 2 דינמיק, שאלה עד כמה היא נוחה בעיר ומחוץ לעיר.

PEUGEOT 206XS

פורסם

אף אחת מהן לא קרוזרית מטורפת, אבל בתקציב הזה וביעד צריכת הדלק שהצבת לא הייתי הולך על משהו גדול יותר, בהנחה שאין צורך במקום.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

אפשר להוסיף לרשימה יונדאי I20/I30 .השאלה מה הגודל שאתם מכוונים אליו.

לאנשים ללא משפחה ה I20 תספיק.

אם יש תכנון משפחה באופק אז I30 היא הבחירה הטובה יותר.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
אפשר להוסיף לרשימה יונדאי I20/I30 .השאלה מה הגודל שאתם מכוונים אליו.

לאנשים ללא משפחה ה I20 תספיק.

אם יש תכנון משפחה באופק אז I30 היא הבחירה הטובה יותר.

איךהI20? מבחינת אבזור בטיחות נוחות צרכיכת דלק וכו..

PEUGEOT 206XS

×
×
  • תוכן חדש...