Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב מרשים עד 160K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3341 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מחפש רכב מרשים (סטייל מנהלים\יוקרה) במחיר של עד 160K.

לא נוסע עליו הרבה כך שצריכת דלק טיפה פחות חשובה, כן רוצה שיהיה מרשים ובולט.

משהו בסגנון אאודי\מרצדס וכו'.

 

שנותונים, עד 2012 אחורה. לא רוצה יותר מידי אחורה.

 

יש רעיונות?

איך ה Audi Q2 כאופציה?

 

תודה.

עריכה אחרונה על ידי itzikc78
פורסם

Q2 לדעתי לא אופציה - כי היא קיימת רק כחדשה במחיר החורג מהתקציב - זאת מעבר לעובדה שהמפרט איתו היא מגיעה די דל.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

שברולט אימפלה בת שנתיים-שלוש או שברולט מליבו חדשה.

בשתיהן אתה מקבל הרבה מאד אוטו ו"פוזה" תמורת לא הרבה כסף.

בנוסף לעלות הרכישה, קח בחשבון גם את עניין האחזקה -

אחזקה של מרצדס או אאודי תהיה הרבה יותר יקרה מאחזקה של שברולט.

פורסם

שברולט לא עונה לקריטריון ה"שופוני" שנראה לי שחשוב לפות"ש (אולי האימפלה כן - המליבו לא ממש)

 

קאדילק ATS/CTS תוכלנה להתאים לדעתי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

המליבו מרשימה ביחס לאחרות בטווח המחירים שלה כחדשה.

העניין הוא שאנשים מתייעצים לגבי רכב אבל לא לוקחים בחשבון שלהחזיק קאדילק או מרצדס זה שונה לגמרי מאשר להחזיק שברולט.

ביקורים במוסך וביטוחים יכולים להגיע להפרשים של אלפי שקלים.

פורסם

עוד 2 אופציות שנכנסות בתקציב: אינפיניטי G37 שנת 2012/3 ולקסוס LS300h 2014.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

שברולט, לקסוס ואינפינטי לא כ"כ באות בחשבון.

לרובן צורה משעממת יחסית (לטעמי לפחות), בפרט לדגמי האינפינטי.

 

וולבו S60 חמודה, אבל קצת פחות לטעמי.

 

דגמי קאדילק אכן מרשימים, בודק.

 

מה עם דגמי מרצדס ואאודי (או אלי אפילו BMW)?

מודע לעלות האחזקה ולוקח בחשבון.

 

אגב, נסעתי הרבה בארה"ב על פורד מוסטנג וממש אהבתי את הרכב.

מבין שבארץ טיפונת מסובך להתעסק איתו, האם הוא אופציה אפשרית לדעתכם?

 

תודה.

פורסם

בדיוק ראיתי מרצדס e350 קופה למכירה בפייסבוק, רכב מרשים מאוד ובטח נכנס בתקציב, 2010 אאלט

עברתי לסקייטבורד

×
×
  • תוכן חדש...