Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3341 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם

 

אני מעוניין לקנות רכב יד ראשונה פרטי.

יש הרבה סוכנויות רכב אבל אני ממש מתלבט במי לבחור.

אפשר המלצה על מקום טוב אמין עם רכבים שמורים ולא גובים ריבית גבוהה. ונוחות תשלום.

 

תודה

פורסם

זה גם תלוי מהו התקציב שהגדרת לעצמך, אילו שנות דגם אתה מכוון, ואיזה רכב אתה מחפש.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אישית, עבורי, מגרשי חברות הליסינג הם מחוץ לתחום.

ראינו / שמענו רבות על איכות הטיפולים שהרכב עובר. לא נכנס אליהם.

מבין המגרשים של היבואנים הראשון שהייתי נכנס אליו זה כלמוביל טרייד אין, ורק אח"כ טרייד מוביל שעובד עם הרבה יבואנים.

אבל עוד קודם למגרשים הייתי מחפש את הרכב הבא שלי ממוכר פרטי.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
שלום לכם

 

אני מעוניין לקנות רכב יד ראשונה פרטי.

יש הרבה סוכנויות רכב אבל אני ממש מתלבט במי לבחור.

אפשר המלצה על מקום טוב אמין עם רכבים שמורים ולא גובים ריבית גבוהה. ונוחות תשלום.

 

תודה

 

ריבית גבוהה ותשלומים נוחים זו לא הבעיה.

כולם יתנו תשלומים ובריבית בשוק נמוכה.

 

הבעיה היא שהם צריכים להרויח (והעסק הוא שהרווח בא גם על חשבונך) וכמו בכל רכישה צריך להפעיל שיקול דעת.

 

בגדול סוכנויות טרייד אין של יבואנים וחברות הליסינג הגדולות עדיפים על מקומות פחות מוכרים. ולו מהטעם שיש להם מוניטין לשמור עליו.

 

אבא שלי רכש בעבר מספר רכבים מאלדן והיה מרוצה. ברור שהם מתפרנסים מזה והמחיר בהתאם. אבל הוכיחו עצמם בכך שהיה מבחר רכבים ראוי ולא התגלו כחסרי תום לב.

 

לפני שנתיים חיפשתי רכב משומש והשקעתי חצי יום בעיר הרכבים בגלילות. בסוף לא רכשתי כי התרשמתי שלא היו הצעות טובות. אבל גם אז ההתרשמות שלי היתה שאלדן מציעים את העסקאות היותר רלוונטיות.

פורסם
שלום לכם

 

אני מעוניין לקנות רכב יד ראשונה פרטי.

יש הרבה סוכנויות רכב אבל אני ממש מתלבט במי לבחור.

אפשר המלצה על מקום טוב אמין עם רכבים שמורים ולא גובים ריבית גבוהה. ונוחות תשלום.

 

תודה

 

רכב פרטי קונים ממוכר פרטי ישירות ללא מתווכים.

 

אם אתה קונה ממגרש או סוכנות, אתה נותן לעוד גורם להרוויח על העסקה ומשלם על שרות שלא בטוח שאתה צריך.

 

----------------------------------------------------

האמת, לא ממש מעניין איזה טלפון יש לכם. משתמשי Tapatalk, כנסו בבקשה ל Settings -> Signature ותעבירו למצב כבוי.

 

 

פורסם

לא בהכרח נכון. מנסיון במשפחה של אחי ושלי קנינו מטרייד-אין מכוניות טובות עם ק"מ נמוך ויד ראשונה במחיר הוגן. יתכן שהיבואן כבר הרוויח במכירת הרכב החדש ופחות חשוב לו הרווח מהישן.

לאחר שנפלתי על כמה מוכרים עקשנים שבטוחים שיש להם זהב ביד , החלטתי לבדוק גם טרייד אין ובינתיים לא מצטער.

אחד מהעקשנים הנ"ל הוריד כבר עשירייה מהמחיר שביקש לפני חודשיים וחצי ועדיין לא מכר.

לעומתו הטריידאין ביקש מחיר הוגן ונתן גם הטבות

פורסם
רכב פרטי קונים ממוכר פרטי ישירות ללא מתווכים.

 

אם אתה קונה ממגרש או סוכנות, אתה נותן לעוד גורם להרוויח על העסקה ומשלם על שרות שלא בטוח שאתה צריך.

 

נכון שמגרש וסוכנות גוזים את הקופון שלהם. ונכון שלעיתים השירות שלהם מיותר (אך לפעמים נחוץ מאוד).

אבל יש להם גם יתרונות. בעיקר בהשוואה לכל מיני מוכרים פרטיים הזויים או עובדות החיים שקונה עלול לטרוח להגיע למוכר פרטי ולגלות שמכר את הרכב/שהוא הוקפץ לגן כי הילד חולה ושאר נסיבות שאינן רלוונטיות למגרשים וסוכנויות.

 

ונכון שלרוב רכבים פרטיים מתוחזקים יותר טוב (אבל ממש ממש לא תמיד).

 

ועדיין הגישה של לקנות רק מפרטי כעקרון שגויה בעיני. זה בסוף עניין של מחיר ופרטים ושיקולים ספציפיים לגבי כל עסקה.

פורסם

אין פה גישה שגויה או לא שגויה, שתי הגישות מקובלות, כתבתי את הגישה המעודפת עלי אבל לא כתבתי שהגישה השניה שגויה.

 

בכללי ככל שיותר גורמים מעורבים בעסקה, הלקוח הסופי ישלם יותר כסף כיוון שכל גורם צריך להרוויח משהו.

 

בתמורה, הגורמים האלו מספקים (אמורים בכל אופן) לספק לך שרות מסויים כמו נוחות, מבחר, תשלומים, אחריות, הכנה לפני מכירה וכו'.

 

מי שהדברים האלו שווים לו משהו - שיקנה דרך סוכנות.

 

בעיניי הדברים האלו לא מספיק חשובים בכדי שאשלם עליהם אקסטרה ובנוסף כשאני קונה רכב משומש חשוב לי להפגש ולדבר עם הבעלים המקורי של הרכב, מה שבקניה דרך סוכנות לא אפשרי.

 

כמו כן, אני בתור אדם לא מקצועי בעסקאות רכב, מעדיף לקנות ממישהו שגם הוא לא מקצועי כמוני ולא מאחד שכול תחום התמחותו הוא מכירת רכב והוא מגיע לעסקה מראש עם יתרון עלי מהבחינה הזו.

 

 

 

 

 

----------------------------------------------------

האמת, לא ממש מעניין איזה טלפון יש לכם. משתמשי Tapatalk, כנסו בבקשה ל Settings -> Signature ותעבירו למצב כבוי.

 

 

פורסם

אבל אתה מבין שאם בתאוריה הייתה מגיע ישירות לבעלת הרכב ורוכש ממנה ישירות, היית משלם פחות?

 

אני לא חושב שהיא קיבלה מהטרייד כשמסרה את הרכב את אותו הסכום שאתה שילמת.

 

כל המוכרים הפרטיים שמבקשים מחירים מופרכים בסוף יורדים מהעץ ומתיישרים לפי מחיר השוק (מי שבאמת רוצה למכור כמובן). ולכן אם יש לך זמן ואתה לא צריך את הרכב מיידית, אפשר לדעתי להגיע לעסקאות משתלמות יותר מאשר בטרייד לשני הצדדים אצל המוכרים הפרטיים.

 

----------------------------------------------------

האמת, לא ממש מעניין איזה טלפון יש לכם. משתמשי Tapatalk, כנסו בבקשה ל Settings -> Signature ותעבירו למצב כבוי.

 

 

פורסם

כל המוכרים הפרטיים שמבקשים מחירים מופרכים בסוף יורדים מהעץ ומתיישרים לפי מחיר השוק (מי שבאמת רוצה למכור כמובן). ולכן אם יש לך זמן ואתה לא צריך את הרכב מיידית, אפשר לדעתי להגיע לעסקאות משתלמות יותר מאשר בטרייד לשני הצדדים אצל המוכרים הפרטיים.

 

 

נגעת פה בנקודת המפתח, ואני מופתע שזה לא עלה עד כה.

זמן.

אם יש זמן פנוי ללכת לכתת רגליים - אפשר למצוא רכב שמור וטוב ובמחיר טוב אצל מוכרים פרטיים.

(ד"א יש כאן מלכוד מסויים - בשביל לחפש רכב ממוכרים פרטיים בכל מיני מקומות - צריך רכב...)

 

אם אין זמן וצריך רכב (ולא רוצים ללכת על חדש) - יש כדאיות לרכוש מטרייד אין אמין של יבואנים. בכל מקרה לבדוק הכל ב7 עיניים.

משלמים פרמיה מסויימת על הנוחות, אבל חוסכים זמן וכאב ראש של להוריד מוכרים מהעץ. כי ברגע שהם יורדים מהעץ המודעה כבר מהר מאוד הופכת להיות לא אקטואלית.

לדעתי כל מקרה לגופו. אפשר להתחיל עם מוכרים פרטיים, אם לא הולך והזמן דוחק - לפנות לחברות טרייד אין.

 

את הרכישה האחרונה שלי עשיתי באוטו דיל. לפי המחירים המפורסמים ביד2 באותו הזמן המחיר ששילמתי (אחרי מו"מ) לא היה גבוה, אבל מצד שני יש סיכוי טוב שעם מוכר פרטי המחיר סגירה היה נמוך יותר ממה שהוא פירסם ביד2.

 

בכל אופן חפשתי ממוכרים פרטיים זמן מה, זה לא הלך, הזמן דחק, הייתי צריך להחזיר את הרכב חברה ולהכנס לאיזשהי מסגרת חדשה שלא איפשרה המשך חיפושים. אז גם אם שילמתי כמה אלפים פרמיה לאוטודיל - מבחינתי זאת הייתה עסקה טובה.

פורסם (נערך)

הסיפור שלי דומה -גם אני העדפתי לפגוש מוכרים פרטיים מהסיבות שנמנו לעיל .

חיפשתי ניסאן נוט פרטית יד ראשונה מעט ק"מ אך פגשתי מוכרים עקשנים ובסופו של דבר קניתי מ"קרסו טרייד אין".

הבסיס היה מחירון לוי יצחק אבל הם "ויתרו" על שקלול ק"מ נמוך והשבחה ובנוסף נתנו טיפול ויישור קו , טסט וביטוח חובה על חשבונם.

יש גם שנתיים אחריות על מנוע וגיר.

אף מוכר פרטי לא היה נותן תנאים אלו כך שניתן לומר שקניתי בכמה אלפים מתחת למחירון.

לא הייתי מגיע למוכרת כי מראש היא נתנה להם את הרכב כחלק מהתשלום על חדש ולא פרסמה .

יש אנשים שלא מתאים להם למכור ביד2 ולא עושים חשבון אופטימלי של מקסום הרווח וכך מגיעים רכבים טובים לטרייד אין.

נכון שיש לטריידאין יתרון במו"מ מולי כי הם כל היום קונים ומוכרים רכבים בניגוד למוכר פרטי.

לגבי איך לחפש - בזמן החיפוש התניידתי עם ספארק ידנית שכורה כדי לנטרל את לחץ הזמן

אחד מהפרטיים העקשנים הוריד כבר עשירייה מהמחיר שלפני חודשיים וחצי וטרם מכר

 

בשורה התחתונה - אין לשלול קנייה מטריידאין וכמובן בזהירות המתבקשת

 

נ.ב. - למה יש עדיין מתווכי דירות הרי הכל קיים ביד2 ? גם פה מנסיוני האישי כמוכר יש לכך מקום

עריכה אחרונה על ידי zvigolden
×
×
  • תוכן חדש...