Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו לטיטיוד


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3340 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נמכרו בארץ כאלה פחות מ100 יחידות.

 

המכונית מרווחת ומפנקת, די חסכונית לקבוצה אבל לא כמו שמצפים ממכונית עם מנוע דיזל ( כ-12 ק"מ לליטר )

המכונית די גדולה יחסית לקטגוריה (אורך 4.90) כפי שאמרו לפני - טיפולים חייבים לעשות במוסך מורשה יבואן, למוסכים אחרים לא תהיה המומחיות וחלפים לטיפול.

 

יש לקחת בחשבון שהקונה יהיה יד אחרונה, כי לרכב אין שוק.

 

לו אני במקום הקונה - הייתי מוותר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני לא מוסכניק, אז קח מה שאני אומר בערבון מוגבל.

 

לדעתי, יש משמעות די גדולה לניסיון קודם. מוסכניק שראה כבר אלפי רכבים דומים ידע לזהות תקלות לפי רעש, ידע איזה חלקים מתבלים ומתי כדאי להחליף אותם (וגם מתי לא), ידע בדיוק מה ואיך לפרק ואיפה יש נקודות רגישות בתהליך, ידע מתי חייבים להחליף מכלול שלם ומתי רק בורג (או חלק קטן אחר בתוכו), ידע איך (או איפה) לשפץ חלקים יקרים מדי להחלפה (כמו גיר למשל), וגם יוכל להשיג חלפים משופצים באיכות סבירה במקום להזמין מהיבואן במחיר מופקע.

 

זה נשמע לי הבדל די גדול, בסה"כ. משהו שיכול להסתכם באלפי שקלים בשנה לרכב שכבר נכנס לתקופה שמדי פעם משהו מתקלקל בו. זה לא אמור למנוע באופן מוחלט רכישה של רכב, אבל זה שיקול למי שמחפש תחזוקה זולה בלי להכנס לבעיות בלתי פתירות.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

מי שמחפש תחזוקה זולה, לא קונה רכב שנמכרו ממנו 100 יחידות בסך הכל.

זה אומר שאין חלפים מחוץ למוסכי היבואן, צריך לטפל במוסך מורשה, שגם הם כנראה לא מחזיקים מלאי מלא לרכב הזה, ויש מצב שתהיה המתנה לחלק כזה או אחר עד שיגיע מחו"ל (אני לא מדבר על פילטרים או בלמים).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אם יש מנוע אמין וגיר אמין ,תביא לי ספר רכב עם מפרט של מרווח הטיפולים ואני כבר אסתדר.

במהותו זה רכב קוריאני לכן יש סיכוי גדול למצוא חלקים מקוריים בקורפאס.

פורסם

בלי קשר למנוע אמין או לא אמין, מוסך מורשה או לא מורשה:

מי שיעשה את העבדה הטובה יותר זה מישהו שיש לו יותר ניסון עם הרכב המדובר.

 

כל בן אדם, גם אם הוא מקצועי ומומחה, לא יכול להכיר את כל ה"מחלות" והנקודות החלשות ברכב שהוא רואה אותו פעם ראשונה או שניה.

 

ובמקרה של רנו לטיטויד, אנשים שיצא להם הכי הרבה פעמים לעבוד על הדגם הזה נמצאים לדעתי במוסכים מורשים.

מנוע דיזל כזה לא נמצא בשום דגם אחר של רנו בארץ.

 

----------------------------------------------------

האמת, לא ממש מעניין איזה טלפון יש לכם. משתמשי Tapatalk, כנסו בבקשה ל Settings -> Signature ותעבירו למצב כבוי.

 

 

פורסם

מסכים איתך, קניית רכב כזה אכן נראית בעייתית אבל אם מחיר נמוך ובדיקה מעמיקה של עלויות אחזקה אפשר להגיע לרכישה טובה.

הכל תלויי ברוכש(זה רכב מעולה לאדם עם חוש טכני שמוכן ללכלך ידיים) וכמה טיפולים עולים במוסכי קרסו שבכל מקרה יקרים אז יש מצב שהבדל הוא לא כזה גדול מטיםול ברנו עממית.

פורסם

חברים זו סהכ רנו בת 4 עם מנוע דיזל. לא מדובר ברכב יוקרה בן 10. אל תכניסו את הבנאדם לסרטים. הרכב לפי מה שקראתי בחול - אמין. בקוריאה יצא לי לראות לא מעט כאלו עם הסמל של סמסונג. סהכ רכב מפנק ונותן תמורה טובה. מנוע דיזל מאוד אמין ומופיע בהרבה מדגמי הקונצרן באירופה. זמינות חלקים יש באינטרנט. אין סיבה שמשהו חריג יתקלקל. זה סהכ רכב בן 4

פורסם

כולם חכמים חכמים לייעץ - להזכירכם, כשבעל הרכב יעמוד מול שוקת שבורה - אף אחד מכם לא יהיה שם להשתתף איתו בנזק.

 

האדם הממוצע קונה רכב כדי לנסוע בו, ורוצה מינימום התעסקות עם התחזוקה. הלטיטוד יכולה להיות רכב מצוין למי שאוהב לרכוש באי.ביי., ויכולה להיות סיוט מתמשך למי שקנה רכב רק כדי לנסוע מנקודה א' לב' באמינות ובזול יחסית. לעניות הלטיטוד אינה מיועדת למשתמש מהסוג השני.

 

ולגבי אלבר (וחברות ליסינג אחרות) סביר שהן קיבלו את הרכב במחיר אטרקטיבי, ולקחו בחשבון שהם לא יחזיקו אותו הרבה מעבר לתקופת האחריות, השיקולים הללו אינם תקפים למי שרוכש מהם.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
כולם חכמים חכמים לייעץ - להזכירכם, כשבעל הרכב יעמוד מול שוקת שבורה - אף אחד מכם לא יהיה שם להשתתף איתו בנזק.

 

האדם הממוצע קונה רכב כדי לנסוע בו, ורוצה מינימום התעסקות עם התחזוקה. הלטיטוד יכולה להיות רכב מצוין למי שאוהב לרכוש באי.ביי., ויכולה להיות סיוט מתמשך למי שקנה רכב רק כדי לנסוע מנקודה א' לב' באמינות ובזול יחסית. לעניות הלטיטוד אינה מיועדת למשתמש מהסוג השני.

 

ולגבי אלבר (וחברות ליסינג אחרות) סביר שהן קיבלו את הרכב במחיר אטרקטיבי, ולקחו בחשבון שהם לא יחזיקו אותו הרבה מעבר לתקופת האחריות, השיקולים הללו אינם תקפים למי שרוכש מהם.

לצערי,אני מסכים עם כל מילה ומילה.

הייתי בעלים של רנו סניק טורבו דיזל שהאכילה אותי מרורים באחזקה - RX4 מנוע 1.9 dTI.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

מזכיר לי את הרנו לגונה שקניתי.... רכב מפנק אבל עלות אחזקה מטורפת.

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP


×
×
  • תוכן חדש...