Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משפחתית קטנה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3341 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

מחפשים משפחתית קטנה שתהיה אמינה מבחינת מוסכים, בטוחה ותאפשר איכות נסיעה טובה מבחינת אטימות לרעשים ויציבות על הכביש. אני וביתי סובלות מבחילות והבנתי שמהבחינה הזו כדאי ללכת על רכב שיושב נמוך יחסית ודי קשיח עם מזגן טוב במושב האחורי. אנו מתלבטים בין סקודה ראפיד, יונדאי אקסנט, סיאט לאון, קיה ריו או פולו. אשמח להמלצות ועצות.

פורסם

חדשה? משומשת? תקציב?

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)

אם הכוונה להחזיק רכב תקופה ארוכה ( 5 שנים ויותר ), לדעתי שווה לקנות קיה פורטה מליסינג 0 קילומטרים. משפחתית משתלמת ביותר.

https://www.carcost.co.il/deals/deal/1395

אני יודע שזאת כבר משפחתית ולא תת משפחתית כמו אקסנט או ריו, אבל פורטה יותר איכותית, נוחה ופחות קופצנית ( חשוב למי שרגיש ).

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אתה צריך לדעתי רכב יותר "רך" על הכביש ופחות נוקשה (ז"א - לא קשיח).

ואולי זו היתה כוונתך לומר מלכתחילה.

סביר להניח (בצורה כללית), שככל שיהיה רכב יותר גדול - יהיה יותר נוח לנסיעה.

alfa 156 2.5.

פורסם

יונדאי i25 או קיה ריו יתאימו לדרישות שלכם בצורה טובה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
מתכוונים למכור כעבור 3 שנים.

 

אם הסיבה למכירה אחרי 3 שנים היא תום האחריות, קיה ריו באה עם 7 שנות אחריות למנוע ולגיר. ( אם קונים אותה ישירות מיבואן )

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
יונדאי i25 או קיה ריו יתאימו לדרישות שלכם בצורה טובה.

 

הן אמינות מבחינת מוסכים?מה לגבי הסיאט לאון? היא רואה הרבה מוסכים?

פורסם
הן אמינות מבחינת מוסכים?מה לגבי הסיאט לאון? היא רואה הרבה מוסכים?

 

לסקודה ראפיד, סיאט ליאון ופולקסווגן פולו יש יחדית מנוע/גיר מתוחכמת יותר, ולכן הסיכוי שהן יראו מוסכים גדול יותר מהקוריאניות שהן הרבה יותר פשוטות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לדעתי היונדאי i25 ו/קיה ריו הן מכוניות מיושנות ואפורות. בנוסף הן מאד נפוצות בציי רכב ולכן בעוד שלוש שנים צפוייה לך תחרות קשה עם חברות הליסינג בעת מכירה עתידית, כך שהן לא צפויות לשמור היטב על ערכן.

 

ממליץ לך לבחון את הפיג׳ו 2008 - התמורה לכספך צפוייה להיות הרבה יותר טובה עם בונוס של נוחות נסיעה עדיפה משמעותית על צמד הקוריאניות ההמוניות. חבילת הכח הרבה יותר אטרקטיבית ומוצלחת למדי עם אמינות מוכחת. הפיג׳ו גם שימושית הרבה יותר ובכלל מעניקה חוויית שימוש הרבה יותר מוצלחת. כמו כן, היא לא נפוצה בציי רכב כך ששמירת הערך לא תהיה פחותה מצמד הקוריאניות בשורה התחתונה.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

איכות נסיעה טובה ואטימות לרעשים? ממש לא אקסנט/ריאו.

הסיאט איכותית מבחינה זו ומוצעת במחיר מצויין.

החיסרון היחיד בקניית סיאט היא אחריות לשנתיים בלבד. אולי גם אופי הגיר הרובוטי שאת צריכה לבדוק אם לא גורם לך או לביתך לבחילות (פעולתו מאוד חלקה יחסית לגיר רובוטי).

ה 2008 אכן אופציה טובה מאוד ששווה בדיקה.

הייתי מוסיף לאופציות גם הונדה ג'אז.

איזה רכב יש לכן היום ואיך הוא מבחינת הדרישות שלך?

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
איכות נסיעה טובה ואטימות לרעשים? ממש לא אקסנט/ריאו.

הסיאט איכותית מבחינה זו ומוצעת במחיר מצויין.

החיסרון היחיד בקניית סיאט היא אחריות לשנתיים בלבד. אולי גם אופי הגיר הרובוטי שאת צריכה לבדוק אם לא גורם לך או לביתך לבחילות (פעולתו מאוד חלקה יחסית לגיר רובוטי).

ה 2008 אכן אופציה טובה מאוד ששווה בדיקה.

הייתי מוסיף לאופציות גם הונדה ג'אז.

איזה רכב יש לכן היום ואיך הוא מבחינת הדרישות שלך?

היום יש לנו פיזו 308 מודל 2009, מבחינת בחילות במושב האחורי מאוד לא מוצלח ובנוסף, האוטו לא מפסיק לראות מוסכים מאז שהסתיימה האחריות. כך שאנחנו לא רוצים לחכת שוב על הפיז׳ו. קראתי שהלאון מלפני מספר שנים זוללת שמן והגיר עושה בעיות, האם זה רלוונטי גם למודלים החדשים?

פורסם

אם נושא האמינות חשוב לך, לכי לבדוק את ההונדה ג'אז.

היא קטנה מבחוץ, גדולה מבפנים, אמינה מאוד וחסכונית מאוד בדלק.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

אם פיג'ו 308 לא מוצלח למי שמרגיש בחילות בנסיעה, אני כבר לא יודע מה כן יהיה מוצלח. רכב נוח ורך יחסית.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...