Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט בראבו 2009-2012


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3337 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם כרגע אני נוהג במאזדה 3 04 דגם האצבק מרוצה מאוד כבר כמה שנים , אבל שוקל להחליף רכב ומאוד אהבתי תצורה של פיאט בראבו משנת 07-12 רציתי לדעת מבחינת אמינות , ומבחינת השוואה בין אותו שלי האם שווה לרכוש רכב כזה , ישמח לשמוע לדעות של אנשים שמחזיקים או החזיקו רכב כזה , תודה

Fiat~Bravo~(6).jpg

עריכה אחרונה על ידי ארטיוםטולסטיך
פורסם

היתה לנו במשפחה כזו לא מעט שנים ולפחות אצלנו הרכב לא הציג בעיות מיוחדות. משום שירידת הערך שלו היתה גבוהה מאוד אז כנראה שמדובר בדיל לא רע, בהנחה שתצליח למצוא אחת במצב טוב (לא מכרו אותם בקצב שמזכיר אפילו במשהו את זה של מאזדה 3 ב2004).

יש לה מנוע טורבו חביב אבל חשוב לציין שמדובר ברכב נוקשה משהו והתיבה הרובוטית החד-מצמדית לא במיוחד פועלת בצורה חלקה ונעימה.

פורסם

בארץ הבראבו שווקה בין שנים 2009-2012

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

ברשותינו בראבו 2010 כבר כ 3 שנים.

יש לנו את הדגם הטורבו ידני.

בהשוואה למחיר בו הוא נמכר כמשומש היום - התמורה למחיר לא פחות ממדהימה.

 

הדברים הטובים:

אמינות מאד גבוהה - עד היום אצלינו (טפו טפו) אפס תקלות, רק טיפולים שוטפים, והרכב כבר בקילומטראז' לא נמוך. עד היום למעט טיפולים שוטפים החלפנו רק צמיגים ומצבר שזה בלאי סביר לכל רכב.

חסכונית מאד גם בדלק - בנסיעה בינעירונית במהירות מתונה סביב ה 100 קמ"ש רואים תצרוכת אמיתית של 1:18 - מתועד אצלי מספר פעמים.

נסיעה מאד נעימה וחלקה בבינעירוני.

תא מטען נח (דלת חמישית).

עיצוב פנים וחוץ מיוחד/איטלקי.

מנוע כיפי, סוחב ממש טוב, והרכב גם מהנה מאד לנהיגה (יחסית למשפחתיות מקבילות).

 

הפחות טובים:

- תיבת ההילוכים הרובוטית - פעולה לא חלקה, ועל פי רוב דורשת תחזוקה יקרה (יחסית למחיר הרכב ויחסית לתיבות אוטומטיות יפניות או כמובן תיבות ידניות)

- מערכת שמע מקורית - לא מדהימה

- הטורבו רגיש להזנחה - חייבים להקפיד על טיפולים בזמן

- לא מאד נעימה בכבישים משובשים

פורסם

מצטרף לקודמי, גם אצלנו בראבו ידני שנקנה חדש כבר לפני שבע שנים בקירוב. אוטו אמין מאוד, מהנה ובנוי כמו שצריך. הגה מעט ממורכז מדי, אבל זה לאין ערוך עדיף על ההגאים הקלילים שנמצאים היום במרבית המכוניות מסוגו. קצת קשיח, אבל אין בכלל רעשי מתלים והנוחות בנסיעה יותר מסבירה, אחיזה ותחושה שקשה למצוא במכוניות מהקטגוריה, מנוע מעולה, בקיצור פנינה. כשלון שיווקי מהמעלה הראשונה, לא יודע אם בגלל סמל, או מסיבה אחרת, אבל זו עובדה.

פורסם (נערך)

ברשותי בראבו טורבו רובוטית כבר 4 חודשים.

הרכב משנת 2011, עם 120,000

חוץ מתושבות שהוחלפו, הרכב מראה אמינות טובה מ-2011.

צריכת דלק בתוך העיר בלבד 1:7-11 תלוי נהיגה - נמדד במשאבה.

הרכב נוקשה מבחינת מתלים אבל לא משו סופני, בהשוואה למשפתחיות.

המושב של הרכב חסר תמיכה בגב תחתון, מה שגורם לי לחשוב על שדרוג או החלפה. יש כאלו שהמושב נוח להם ואין להם תלונות.

בידוד רעשים ממוצע לקטגוריה.

מהנה לנהיגה בגלל שלדה חביבה ושילוב של מנוע וגיר חביבים. למי שכמובן לא סולד מחד מצמד.

תבצע נסיעה, אם אתה מסתדר עם המושב והגיר אז אתה תהנה מהרכישה מאוד.

לא פשוט למצוא מאובזרת שמורה אבל אם מחכים כמה שבועות מוצאים.

עריכה אחרונה על ידי איתמר123

Fiat Bravo 2011 TJET​

פורסם
ברשותינו בראבו 2010 כבר כ 3 שנים.

יש לנו את הדגם הטורבו ידני.

בהשוואה למחיר בו הוא נמכר כמשומש היום - התמורה למחיר לא פחות ממדהימה.

 

הדברים הטובים:

אמינות מאד גבוהה - עד היום אצלינו (טפו טפו) אפס תקלות, רק טיפולים שוטפים, והרכב כבר בקילומטראז' לא נמוך. עד היום למעט טיפולים שוטפים החלפנו רק צמיגים ומצבר שזה בלאי סביר לכל רכב.

חסכונית מאד גם בדלק - בנסיעה בינעירונית במהירות מתונה סביב ה 100 קמ"ש רואים תצרוכת אמיתית של 1:18 - מתועד אצלי מספר פעמים.

נסיעה מאד נעימה וחלקה בבינעירוני.

תא מטען נח (דלת חמישית).

עיצוב פנים וחוץ מיוחד/איטלקי.

מנוע כיפי, סוחב ממש טוב, והרכב גם מהנה מאד לנהיגה (יחסית למשפחתיות מקבילות).

 

הפחות טובים:

- תיבת ההילוכים הרובוטית - פעולה לא חלקה, ועל פי רוב דורשת תחזוקה יקרה (יחסית למחיר הרכב ויחסית לתיבות אוטומטיות יפניות או כמובן תיבות ידניות)

- מערכת שמע מקורית - לא מדהימה

- הטורבו רגיש להזנחה - חייבים להקפיד על טיפולים בזמן

- לא מאד נעימה בכבישים משובשים

 

אז יש לך ידני ואתה מתלונן על אחזקה של גיר רובוטי? :shock:

רוב התחזוקה של תיבות אלו הם קלאץ שהולך מתישהו וגלגל תנופה שעלול להינזק עקב שחיקה של קלאץ.

משהו נדיר לבראבו ולא משותף ל100% מכל רכבים ידנים או רובוטים בעולם...

 

גיר אכן לא נעים בהעברות נמוכות.

 

 

עוקף בקלות מאזדות 3 בעליות ירושלים ואילת. :lol:

פורסם

בבחירה בין מאזדה 3 לבראבו רובוטית,

האמינות הממוצעת ששתיהן יציגו בשנתונים המדוברים תהיה דומה, ותלויה בהיסטוריה הספציפית של כל רכב, ובאופן הנהיגה והתחזוקה (הגיר הרובוטי אכן יכול להוות טיפול יקר מעט, אך בדרך כלל לא קטסטרופה, נע בין 2-3-7 אלף שקל, כאשר לרוב זה יהיה קרוב יותר לטווח הנמוך).

 

אם חשובה לך מאד הנאה מנהיגה (יותר מסחירות עתידית) לך על הבראבו, פלוס שדרוג של תוכנת המנוע.

אם חשובה לך יותר סחירות עתידית והוצאות אחזקה נמוכות, לך על המאזדה 3 גרסת 5 דלתות מנוע 2000 150 כ"ס, תהנה מאד גם ממנה.

 

אם אתה רוצה גם וגם, נסה למצוא בראבו טורבו ידנית לטעמך - צריך הרבה סבלנות.. ועדיין ייתכן ויהיה לך הרבה יותר קשה למכור אותה לעומת מאזדה 3.

פורסם

לא יודע אם הנסיון שלי אינדיקציה למשהו, אבל אם כן, בראבו טורבו ידני הוא כמעט פלא, כל מי שיודע על האוטו טרח לארגן לי רשימה נאמנה של קונים פוטנציאליים שדואגים לשאול לשלומו אחת לכמה חודשים ולשאול בעדינות את בעליו, נו מתי כבר. בקצרה, עושה רושם די סחיר האוטו הזה בגירסתו הידנית, הענין שיש לא יותר מקורט וכנראה שזו הסיבה..

×
×
  • תוכן חדש...