Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב עד 25000 ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3348 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש רכב לנסיעות בעיקרבסופ"שים מיד פעם וכל מיני בלתמים למינהם.

כמובן חשוב לי שיהיה מאוד חסכוני ואמין. אני מתלבט לגבי טויוטה קורולה 2008 ואילך. רכבים פחות או יותר באותה קטגוריה. אבל לא רכבי המיני וכד'.

יש לציין שזו הקניה הראשונה שלי אי פעם של רכב. כך שאני די מבולבל ואשמח קצת לטיפים. תודה!

פורסם
מחפש רכב לנסיעות בעיקרבסופ"שים מיד פעם וכל מיני בלתמים למינהם.

כמובן חשוב לי שיהיה מאוד חסכוני ואמין. אני מתלבט לגבי טויוטה קורולה 2008 ואילך. רכבים פחות או יותר באותה קטגוריה. אבל לא רכבי המיני וכד'.

יש לציין שזו הקניה הראשונה שלי אי פעם של רכב. כך שאני די מבולבל ואשמח קצת לטיפים. תודה!

קורולה 2008 היא רובוטית,האוטו איכותי בפני עצמו אך הגיר אוי הגיר,מסרס כל הנעה מנהיגה ויוצא מכיוון כל הזמן ובמקרה הטוב הקלאץ' יחזיק לך 60,000 ק"מ אך האוטו איכותי ביותר את זה אני חייב לציין...

תמצא לך במחירים האלה או יונדאי i30 או מיצובישי לנסר שמורות פחות או יותר שתי המכוניות אמינות אם כי היונדאי עדיפה בביצועים וזולה יותר באחזקה...

 

Отправлено с моего SM-G935F через Tapatalk

פורסם
קורולה 2008 היא רובוטית,האוטו איכותי בפני עצמו אך הגיר אוי הגיר,מסרס כל הנעה מנהיגה ויוצא מכיוון כל הזמן ובמקרה הטוב הקלאץ' יחזיק לך 60,000 ק"מ אך האוטו איכותי ביותר את זה אני חייב לציין...

תמצא לך במחירים האלה או יונדאי i30 או מיצובישי לנסר שמורות פחות או יותר שתי המכוניות אמינות אם כי היונדאי עדיפה בביצועים וזולה יותר באחזקה...

 

Отправлено с моего SM-G935F через Tapatalk

 

אז אתה לא ממליץ עליה בכלל.. אלא רק על הגיר האוטומטי?

פורסם
אז אתה לא ממליץ עליה בכלל.. אלא רק על הגיר האוטומטי?

אין גיר אוטומטי בשנתון זה,וגם לא בטווח מחירים אלה.

אם אתה יכול להוסיף ולקנות את הדגם האוטומטי תהיה יותר ממבסוט...

יש לדגם הזה e120 vvt-i רגישות לסוג שמן (חייב איכותי ביותר) ואכילה ~250 מ"ג ל-1,000 ק"מ

 

Отправлено с моего SM-G935F через Tapatalk

פורסם
כמה אתה נוסע שהחסכון כל כך חשוב לך ?
לא מתכוון לנסוע באופן יומי ברחבי העיר. רק מידי פעם כשצריך, עיקר הנסיעות זה מחוץ לעיר בערך פעם בשבוע
×
×
  • תוכן חדש...