Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3331 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם יש לך 3 ילדים, אז אין מה לחשוב יותר מדי, רק הפיקאסו מציעה פתרון הולם.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

תודה לעונים.

אכן, מנועי בנזין.

אין 3 ילדים, רצוי מרווח טוב ל-4 נוסעים, גם לאלו שבמושב האחורי.

האם יש איזושהי הצעה לבחון רכבים נוספים הדומים לאלו?

פורסם (נערך)

אין 3 ילדים אין צורך בפיקאסו, שכן 2 הנוסעים במושב האחורי ישבו בצידי המרכב קרוב מדי לדלתות הצד (השורה השניה מורכבת משלושה מושבים נפרדים). המרחב בציר האורך (כלומר המרחב לרגליים) מצויין וטוב יותר בפיז׳ו 3008 מאשר בפיקאסו הקצר (שמאכזב כשלעצמו). הייתי מציע לך לבדוק את גירסת הדיזל ״פרימיום״ של ה- 3008, היא מצוידת כמעט בכל תוספת אפשרית ומאד חסכונית ובמחיר מצויין יחסית לתמורה של כ- 165,000 ₪ (בחודש הבא צפוי להיות מבצע לארגון ״חבר״ ושווה להמתין אם אתה חבר בארגון).

 

קיה נירו, מרווחת, מאובזרת באביזרי בטיחות אבל לוקה בחסר באביזרי נוחות (מסך מולטימדיה קטן ללא שיקוף, הנעה במפתח וללא כפתור הנעה וחסרה עוד כמויות של אבזור יחסית לדגם פרימיום בפיז׳ו). היברידית ומאד חסכונית. במבצע ״חבר״ שמתקיים כעת, היא מוצעת בהנחה של כ- 6,000 ₪ (כ- 131,000 ₪). תא מטען על הצד הקטן, אבל שימושי לאור דלת חמישית. מראה חיצוני פושר.

 

קיה ספורטג׳ מוצע בהנחה של כ- 8,000 ₪, כ- 145,000 ₪ לגירסת אורבן פלוס חדשה, מנוע 2 ליטר, גג פנורמי, רמת בטיחות אקטיבי טובה ורמת אבזור נוחות לא רעה, צריכת דלק בינונית- גבוהה, שמירת ערך טובה, מרווחת, תא מטען בינוני בלבד.

 

סיאט אטקה, מרווחת מאד ובעלת תא מטען גדול, ביצועים מצויינים, אבזור בטיחות ונוחות על הצד החסר, מראה פנים פשוט. החל מ- 140,000 ₪. צריכת דלק בינונית- טובה.

עריכה אחרונה על ידי green
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
אין 3 ילדים אין צורך בפיקאסו, שכן 2 הנוסעים במושב האחורי ישבו בצידי המרכב קרוב מדי לדלתות הצד (השורה השניה מורכבת משלושה מושבים נפרדים). המרחב בציר האורך (כלומר המרחב לרגליים) מצויין וטוב יותר בפיז׳ו 3008 מאשר בפיקאסו הקצר (שמאכזב כשלעצמו). הייתי מציע לך לבדוק את גירסת הדיזל ״פרימיום״ של ה- 3008, היא מצוידת כמעט בכל תוספת אפשרית ומאד חסכונית ובמחיר מצויין יחסית לתמורה של כ- 165,000 ₪ (בחודש הבא צפוי להיות מבצע לארגון ״חבר״ ושווה להמתין אם אתה חבר בארגון).

 

קיה נירו, מרווחת, מאובזרת באביזרי בטיחות אבל לוקה בחסר באביזרי נוחות (מסך מולטימדיה קטן ללא שיקוף, הנעה במפתח וללא כפתור הנעה וחסרה עוד כמויות של אבזור יחסית לדגם פרימיום בפיז׳ו). היברידית ומאד חסכונית. במבצע ״חבר״ שמתקיים כעת, היא מוצעת בהנחה של כ- 6,000 ₪ (כ- 131,000 ₪). תא מטען על הצד הקטן, אבל שימושי לאור דלת חמישית. מראה חיצוני פושר.

 

קיה ספורטג׳ מוצע בהנחה של כ- 8,000 ₪, כ- 145,000 ₪ לגירסת אורבן פלוס חדשה, מנוע 2 ליטר, גג פנורמי, רמת בטיחות אקטיבי טובה ורמת אבזור נוחות לא רעה, צריכת דלק בינונית- גבוהה, שמירת ערך טובה, מרווחת, תא מטען בינוני בלבד.

 

סיאט אטקה, מרווחת מאד ובעלת תא מטען גדול, ביצועים מצויינים, אבזור בטיחות ונוחות על הצד החסר, מראה פנים פשוט. החל מ- 140,000 ₪. צריכת דלק בינונית- טובה.

 

הסרפוטאז' גם ממשיכה לנצח במבחני הדרכים שמתפרסמים עבור רכבים בקטגוריה (אני מניח שנקודה עיקרית היא העובדה שהצרכנים בארץ עדיין מאוהבים ברכב).

פורסם
הסרפוטאז' גם ממשיכה לנצח במבחני הדרכים שמתפרסמים עבור רכבים בקטגוריה (אני מניח שנקודה עיקרית היא העובדה שהצרכנים בארץ עדיין מאוהבים ברכב).

 

רק בארץ...

 

https://www.whatcar.com/news/kia-sportage-vs-nissan-qashqai-vs-seat-ateca-verdict/

https://www.topgear.com/car-news/review/seat-ateca-vs-rivals#11

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

פורסם (נערך)
הסרפוטאז' גם ממשיכה לנצח במבחני הדרכים שמתפרסמים עבור רכבים בקטגוריה (אני מניח שנקודה עיקרית היא העובדה שהצרכנים בארץ עדיין מאוהבים ברכב).

זה מדד לכלום ושום דבר.

בזמן האחרון אני מעריך פחות ופחות את דעתם של כתבי רכב מסוימים..

 

אגב הסיבה שאתה רואה אותו בכמויות על הכביש זה לא בהכרך התאהבות..

הוא פשוט מתומחר במחיר אטרקטיבי, מוצע עם תנאי מימון שכולם אוהבים, והכי חשוב זמין מעכשיו לעכשיו.

רציתי לקנות 3008 אמרו לי תבוא בעוד חצי שנה..

רציתי לקנות טיגואן, אמרו לי תבוא בשנה הבאה..

בדקתי לגבי הטוסון (ונראה לי שהמצב לא שונה בספורטז') אמרו לי אין בעיה, איזה צבע אתה רוצה שניה אנחנו בודקים, אה כן.. יש לנו את כל הצבעים במלאי אספקה תוך שבועיים.

עריכה אחרונה על ידי alonjp
פורסם

קיה נירו, מרווחת, מאובזרת באביזרי בטיחות אבל לוקה בחסר באביזרי נוחות (מסך מולטימדיה קטן ללא שיקוף, הנעה במפתח וללא כפתור הנעה וחסרה עוד כמויות של אבזור יחסית לדגם פרימיום בפיז׳ו). היברידית ומאד חסכונית. במבצע ״חבר״ שמתקיים כעת, היא מוצעת בהנחה של כ- 6,000 ₪ (כ- 131,000 ₪). תא מטען על הצד הקטן, אבל שימושי לאור דלת חמישית. מראה חיצוני פושר.

 

וגם מאוד חסכונית. לא משהו שאפשר להתעלם ממנו כשמדברים עליה. בכל זאת, שברה שיא גינס בצריכת דלק לרכב היברידי.

פורסם

יכול להיות שהמחיר של הנירו יירד לאור הביטל הצפוי של המכס בשיעור של 7% ממוצרים מדרום קוריאה.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

סיטרואם פיקאסו נמכרת בימי המכירות ב130 א׳ ש״ח לגרסת הבנזין, מנוע 1600 טורבו בנזין

ה3008 נמכרת בגרסת הבסיס ב145 א׳ ש״ח למנוע 1600 טורבו דיזל

למי שלא זקוק לדיזל ,נראה לי שהפיקאסו מציע דיל עדיף

פורסם

המחיר של ה- 3008 שציינת הוא לפני הנחה ושל הפיקאסו אחרי הנחה של 10,000 ₪ (ועוד טרייד אין במחיר מחירון! דיל מצויין) בימי מבצע של פיז׳ו צפויה להיות הנחה דומה ואולי גם טרייד אין במחיר מחירון, כך שההבדלים יצטמצמו.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...