Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב עד 25K


mark_Avn
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3320 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב נשמע מעניין. תבדוק לעומק בשמשון.

 

לגבי הלוואה, גש לבנק לאומי או הפועלים ובקש הלוואה - אם אתה סטודנט או משתייך למגזר כלשהוא (שוטר, מורה, עובד הייטק) תקבל תנאים כדאיים, אם תעביר את החשבון לבנק זה - תקבל תנאים טובים אף יותר.

משכנתא זה קל

פורסם

לנציג יש אג'נדה ברורה פה שתיקח הלוואה מחברת המימון כי זה מפשט בשבילו את המכירה. בגלל התיאום שיש להם עם חברות המימון הוא יכול לסגור את העסקה איתך יותר מהר ובגלל זה הוא טוען ככה.

אין שום סיבה שבעולם לקחת הלוואה חוץ בנקאית במידה והיא גבוהה בריבית שלה מהבנק.

 

כמו כן יש לקחת בחשבון ששעבוד לחברת מימון הוא הרבה יותר כובל מאשר שעבוד לבנק.

הנתון הזה הוא חסרון משמעותי במידה ורוצים למכור את הרכב.

 

בשורה התחתונה אל תאמין לסוכני מכירות וקח את מילתם בערבון מוגבל.

איזה גוף שמציע לך הלוואה בתנאים הכי טובים אותה תבחר

פורסם

עדכון הרכב הובא לי עם 60 אלף ק"מ

אתמול לקחתי את הרכב לבדיקה ראשונית אצל במוסך שמשון ביהוד,חיים אמר שהרכב תקין,נוזל הקירור מקורי ושהרכב עשה טיפול לא מזמן אבל פילטר השמן לא מקורי,אחריי בדיקה במחשב הרשת הרכב לא טופל למורשה יבואן חוץ מפעם אחת שהרכב נכנס למוסך מורשה יבואן עקב תקלה בהעברת הילוכים.

אחריי זה נסענו למכון אדיר Scan40003.jpg

המכון רשם נזילה בגיר למרות שחיים לא מצא(והוא גם הסתכל מתחת לאוטו).

פורסם

וואו, מכון מאוד מעמיק. לרשום רעש צירי דלת, זה עוד לא ראיתי.

 

בקיצור, האוטו נשמע סבבה. תדרוש שיחליפו צמיגים (כי נשמע שהם גוססים) ותעמוד על שלך כי עבדו עליך עם הק"מ (אמרת 50K הרי).

משכנתא זה קל

פורסם

התקשרתי לנציג המכירות על הק"מ הוא אמר שזה לא אמור לשנות את המחיר הרכב עקב שהמחיר כמו שהוא כבר מתחת למחיר המחירון בחמש אלף ש"ח.

כמובן שאני מתכוון להתעקש על החלפת גלגל הגה והצמיגים וכל הדברים הקוסמטיים במידה וניתן לתקן אותם.

פורסם
התקשרתי לנציג המכירות על הק"מ הוא אמר שזה לא אמור לשנות את המחיר הרכב עקב שהמחיר כמו שהוא כבר מתחת למחיר המחירון בחמש אלף ש"ח.

כמובן שאני מתכוון להתעקש על החלפת גלגל הגה והצמיגים וכל הדברים הקוסמטיים במידה וניתן לתקן אותם.

 

יש חברות גדולות שמסדרות את מרבית הליקויים שנמצאו בבדיקה -מה שסוגרים ומה שמשתלם להן, כמובן. האם בלו סקאי יעשו זאת גם כן? אני בספק.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

אני חייבת לעשות קצת סדר בעניין הלוואה חוץ בנקאית לרכב..

עברתי קצת בפורום כדי לתת מענה יעיל לדבר.

 

אני עובדת בחברה המעניקה הלוואות לרכבים ואני אומרת חד משמעית - לא כדאי ליטול הלוואה חוץ בנקאית לרכב מהסיבה שהיא יקרה מאוד. אתם רוצים לקנות רכב? תחסכו עוד חודש, חודשיים, חצי שנה! אך לא לקחת הלוואה מהסיבה שזה כמו כדור שלג שרק הולך וגודל. אתם לוקחים הלוואה כי אין לכם כסף אך ל40% + יש בעיות במהלך החודשים להחזר ההלוואה כך שהריבית גודלת וגודלת והרוב לוקחים הלוואות נוספות כדי לסגור הלוואות ישנות שזה עוד מקרה חמור ביותר.

 

למי שרואה את ההודעה הזו, תנסו לחסוך כי הלוואה רק מכניסה אתכם לצרות ואני עובדת בחברה המעניקה הלוואות חוץ בנקאיות.

עובדת בחברת אוטו בר , תואר ראשון בהנדסת רכב ונציגה בחברת הלוואה פור יו המעניקה הלוואה חוץ בנקאית לרכבים.

×
×
  • תוכן חדש...