Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3313 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש לקנות רכב סופרמיני חדש שישמרו לתקופה של איזור ה3 שנים. אני לא נוסע יותר מידי ורוב הנסיעות עירוניות.

חשבתי על מאזדה 2 pure White או סיאט איביזה.

כרגע בגלל פער המחירים ביניהם אני נוטה לכיוון האיביזה, אבל גם פה לא יודע אם שווה לחכות לדגם החדש או לקנות במבצע את הדגם הנוכחי. האם שווה לחכות לדגם החדש של איביזה מבחינת מחיר וזמן שצריך לחכות לעומת האיכות בדגם החדש? יש תאריך מדויק יותר מהרבע האחרון של השנה? או שלחזור לשקול גם את המאזדה שהאמת יותר התחברתי אליה אבל המחיר הרבה יותר גבוה והתמורה לא נראית הכי משתלמת.

תודה

פורסם

אני במקומך לא הייתי קונה רכב שהמחליפה שלו כבר הוצגה. מבאס לנהוג ברכב חדש אך מיושן. תמתין לחדשה או שתקנה רכב עדכני. יש לך סקודה פאביה שמקבילה לאיביזה והיא לא תוחלף בקרוב.

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

פורסם

הבעיה שאף אלד לא יודע מה יהיה מחירה של האיביזה החדשה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לדעתי המחיר של המאזדה בדגמים המאובזרים הופך אותה לכמעט לא רלוונטית, ב-110K היום קונים לאון 1 ליטר אוטומטית.

האיביזה מרגישה כבר מיושנת ביחס למתחרות אבל היא עדיין דיל טוב בהתחשב במחיר.

אני הייתי בודק גם את פיג'ו 208 וסיטרואן C3, התמחור שלהן הגיוני והתמורה למחיר טובה.

פורסם

ב-121k ללא תוספת צבע אתה יכול להביא ליאון 1 ליטר ולא 110.

לדעתי תוריד להם עוד מהאיביזה ועשית עסקה מעולה. החדש תעלה לפחות 14k יותר

פורסם

אחרי הרבה התלבטיות,קניתי אתמול איביזה 1 ליטר סטייל.

עם הכל התוספות האפשריות. צבע,איתורן קודן,משענת יד ,חיישני חנייה ,מצלמת רוורס וויז,חישוקים קלים.

ב84800 .

גם ככה הרכבים בקטגוריה לא מרווחים במיוחד אני העדפתי את הזול שבינהם,חוץ מהפיקנטו שמבחינתי לא בא בחשבון (רכב קטן מאוד אך קצת זול יותר מהאיביזה )

פורסם

קנית רכב מצוין במחיר מעולה.

לעומת האיביזה הפיקנטו כמה רמות מתחת.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
ב-121k ללא תוספת צבע אתה יכול להביא ליאון 1 ליטר ולא 110.

לדעתי תוריד להם עוד מהאיביזה ועשית עסקה מעולה. החדש תעלה לפחות 14k יותר

http://www.carsforum.co.il/cars/%D7%9E%D7%92%D7%96%D7%99%D7%9F-%D7%A8%D7%9B%D7%91/2812/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA/%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%A1%D7%94-%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%94---%D7%A1%D7%99%D7%90%D7%98-%D7%9C%D7%90%D7%95%D7%9F-%D7%9E%D7%A7%D7%91%D7%9C%D7%AA-%D7%92%D7%A8%D7%A1%D7%AA-1.0-%D7%9C%D7%99%D7%98%D7%A8

מהיום אפשר ב110.

פורסם
קנית רכב מצוין במחיר מעולה.

לעומת האיביזה הפיקנטו כמה רמות מתחת.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

תודה, לך ולחברי הפורום שעזרו לי להחליט.

פורסם

 

צודקים. טעות שלי.

Swisasax תתחדש. יש לי את הfr. רכב מעולה עם צריכת דלק באמת טובה.

עכשיו כשאני חושב על זה הלאון עם 1 ליטר 115 כס תהיה חלשה לדעתי אף על פי שהמחיר שלה הוא כמעט 10k מעל איביזה fr.

×
×
  • תוכן חדש...