Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3311 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים :)

 

אשמח להתייעץ איתכם לגבי תוצאות בדיקה בקומפיוטסט של מיצובישי אטראז' 2015.

 

cars.jpg

 

אני מבין שהתוצאות לא מבשרות על משהו חריג, השאלה היא האם זה בלאי סביר או שזו עילה להתמקחות על המחיר?

מיצובישי כריזמה 98 -> מאזדה 3 2008 -> סוזוקי SX4 2013 -> מיצובישי אטראז׳ 2015 -> קיה ספורטאז׳ 2012

 

מתנדב בחלפים - סיוע בהזמנת חלקי חילוף לרכב מחו״ל

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הבדיקה נראית כמו בדיקה מוזמנת.

תמיד יופיע "רעש שסתומים/דיסקיות בתיבת הילוכים" והוראה לפרק ולבדוק את תקינות הבלמים.

 

ברכב ליסינג בן שנתיים וחצי להחליף צמיגים ולכוון פרונט נשמע טוב מידי.

בצע בדיקה עצמאית לרכב-לא בהכרח שהיא תהיה הרבה יותר גרועה,אבל יופיעו בה כסתחים למיניהם שיעידו על מהימנות הבדיקה.

 

בנושא אחר,אתה סגור על הרכב?

מנסיון עם האטראג' בצבא זה רכב גרוע.

רועש,לא בטיחותי ומושבים זוועה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

מחזק את קודמי.

 

בלאי סביר? לפי הבדיקה אין לרכב בלאי כמעט בכלל.. הבדיקה נראית כמוזמנת וכזאת שלא שווה כלום.

 

מי הזמין את הבדיקה? אתה? או זה טופס ששלפו לך במגרש אליו הגעת? (בהנחה ואתה קונה במגרש)

 

קח לבדיקה מטעמך במכון אחר. ותתעקש על תיקון רג'קטים.

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם
הבדיקה נראית כמו בדיקה מוזמנת.

תמיד יופיע "רעש שסתומים/דיסקיות בתיבת הילוכים" והוראה לפרק ולבדוק את תקינות הבלמים.

 

ברכב ליסינג בן שנתיים וחצי להחליף צמיגים ולכוון פרונט נשמע טוב מידי.

בצע בדיקה עצמאית לרכב-לא בהכרח שהיא תהיה הרבה יותר גרועה,אבל יופיעו בה כסתחים למיניהם שיעידו על מהימנות הבדיקה.

 

בנושא אחר,אתה סגור על הרכב?

מנסיון עם האטראג' בצבא זה רכב גרוע.

רועש,לא בטיחותי ומושבים זוועה.

לא תמיד מופיע ולא נעליים,

הרכב הקודם שלי עבר בדיקה אחרי כמעט 60 אלף ק"מ (פרטי) ולא הופיע שום דבר, לא לבדוק קלאץ', לא לבדוק תקינות בלמים ולא רעש שסתומים.

 

 

אני מסכים שהאטראז' רכב גרוע, ולגביי הרעשים - כנראה זה הרכב ככה. נהגתי עליו כמה פעמים במילואים ואני זוכר אותו כרכב רועש. חודרות רוחות וחודרים רעשים גם כשהרכב חדש יחסית.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לא תמיד מופיע ולא נעליים,

הרכב הקודם שלי עבר בדיקה אחרי כמעט 60 אלף ק"מ (פרטי) ולא הופיע שום דבר, לא לבדוק קלאץ', לא לבדוק תקינות בלמים ולא רעש שסתומים.

 

 

אני מסכים שהאטראז' רכב גרוע, ולגביי הרעשים - כנראה זה הרכב ככה. נהגתי עליו כמה פעמים במילואים ואני זוכר אותו כרכב רועש. חודרות רוחות וחודרים רעשים גם כשהרכב חדש יחסית.

 

מהבדיקות שאני ביצעתי וראיתי בחלקן מופיע.

אולי תלוי בחברה המבצעת ובסניף.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

הרכב נמצא בבעלות פרטית ואני יזמתי את הבדיקה.

לא פספסתי משהו, נכון? o_O

 

ב-trade-off שבין ביצועים, צריכת דלק, תחזוקה, אמינות ומחיר אני חושב שהוא מתאים לי.

מיצובישי כריזמה 98 -> מאזדה 3 2008 -> סוזוקי SX4 2013 -> מיצובישי אטראז׳ 2015 -> קיה ספורטאז׳ 2012

 

מתנדב בחלפים - סיוע בהזמנת חלקי חילוף לרכב מחו״ל

פורסם

ביצועים? אין.

צריכת דלק? רק אם תנהג רגוע. אחרת תקבל צריכת דלק שדומה למשפחתית, רק עם תחושה הרבה יותר זולה.

מה עם בטיחות? מה עם איכות תא הנוסעים? נוחות הנסיעה? אחיזה?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

זה דיון מאוד מעניין אך מכיוון שעשיתי את השיקולים שלי אני אשמח לשמוע על תוצאות הבדיקה.

 

האם זה לגיטימי לדרוש להוריד מהמחירון את עלות הצמיגים וכיוון הפרונט שאצטרך לעשות?

מיצובישי כריזמה 98 -> מאזדה 3 2008 -> סוזוקי SX4 2013 -> מיצובישי אטראז׳ 2015 -> קיה ספורטאז׳ 2012

 

מתנדב בחלפים - סיוע בהזמנת חלקי חילוף לרכב מחו״ל

פורסם

אני באמת לא מבין את אלה שצצים, "אתה בטוח רוצה לקנות אטראז'" או פונטו? או כל רכב אחר?!

 

די כבר עם זה, לא כל הנהגים מחפשים מאזדה 3 ספיריט צועקת "שופוני" עם מנוע 2.0 חלקלק וחזק, יש נהגים שפשוט מחפשים משהו אחר שמצאו בדיוק ברכב הזה במחיר שהם רוצה וואלה זה רכב פשוט שלא מעניין את רוב עם ישראל, אך זו בחירה שלו, אז מה הבעיה להתמקד בשאלתו לגבי הבדיקה וזהו? בלי למה בחרתה את זה? , חרא אוטו, זה זבל וכו.. , זה רק מבאס את כל הקניה ולא תורם לשום דבר אחר.

 

אם זו בחירתך שתהיה בשעה טובה, לפי הבדיקה, נראה שהאוטו עבר רק 34500 ק"מ וכך כנראה מצבו, עדיין די חדש, הדבר היחידי שדורש השקעה קטנה זה נושא הכיוון פרונט והצמיגים, שנשמע לי כמו בלאי נטו, אם זה רכב שאני מחפש במחיר שמתאים לי, אני הייתי סוגר עסקה.

 

בהצלחה, ותתחדש במידה וקניתה.

פורסם

התגובות מאוד לגיטימיות, מנסים להציע לו לשקול שוב את הרכישה של הרכב לטובת משהו טוב יותר שאולי יתאים לו יותר. בכל זאת, לרוב האנשים רכב זאת ההוצאה השניה מבחינת סדר גודלה, אחרי דירה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
אני באמת לא מבין את אלה שצצים, "אתה בטוח רוצה לקנות אטראז'" או פונטו? או כל רכב אחר?!

 

די כבר עם זה, לא כל הנהגים מחפשים מאזדה 3 ספיריט צועקת "שופוני" עם מנוע 2.0 חלקלק וחזק, יש נהגים שפשוט מחפשים משהו אחר שמצאו בדיוק ברכב הזה במחיר שהם רוצה וואלה זה רכב פשוט שלא מעניין את רוב עם ישראל, אך זו בחירה שלו, אז מה הבעיה להתמקד בשאלתו לגבי הבדיקה וזהו? בלי למה בחרתה את זה? , חרא אוטו, זה זבל וכו.. , זה רק מבאס את כל הקניה ולא תורם לשום דבר אחר.

 

אם זו בחירתך שתהיה בשעה טובה, לפי הבדיקה, נראה שהאוטו עבר רק 34500 ק"מ וכך כנראה מצבו, עדיין די חדש, הדבר היחידי שדורש השקעה קטנה זה נושא הכיוון פרונט והצמיגים, שנשמע לי כמו בלאי נטו, אם זה רכב שאני מחפש במחיר שמתאים לי, אני הייתי סוגר עסקה.

 

בהצלחה, ותתחדש במידה וקניתה.

 

אם תברר על מכוניות שבבעלות חברי הפורום - רובן בלי "שופוני" של..מאזדה 3(למאזדה 3 יש שופוני?), אני חושב שהאטרז' היא מהגרועות בקטגוריה שלו - ולכן לדעתי היא קנייה רעה.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
התגובות מאוד לגיטימיות, מנסים להציע לו לשקול שוב את הרכישה של הרכב לטובת משהו טוב יותר שאולי יתאים לו יותר. בכל זאת, לרוב האנשים רכב זאת ההוצאה השניה מבחינת סדר גודלה, אחרי דירה.

 

פותח השרשור ביקש לקבל התייחסות חברי הפורום

לגבי תוצאות בדיקה בקומפיוטסט של מיצובישי אטראז' 2015.



לא ביקש/שאל על כדאיות רכישת המיצובישי אטראז'.

 

לכל אחד מחברי הפורום ישנם דעות שונות לגבי הרכבים השונים,

במקרה הנ"ל רצוי להתייחס ולתת מענה לשאלתו של פותח השרשור

ולא לתת עצות לגבי סוג הרכב וכדאיות רכישתו.

 

פותח השרשור מציין שעשה את השיקולים שלו



ומאוד ישמח לשמוע מחברי הפורום על תוצאות הבדיקה.


×
×
  • תוכן חדש...