Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אשמח לקבל המלצות על רכישת רכב משפחתי אוטומטי קטן עד 70K עם אפשרות לקצת גמישות במחיר.

אנחנו גרים במקום עם בעיות חנייה כך שמצד אחד אנחנו רוצים רכב קצר. מצד שני, אנחנו עם ילד אחד וחושבים על השנייה כך שחשוב לנו תא מטען גדול. בנוסף, אני 1.92 כך שהמרווח הפנימי גם חשוב.

אנחנו מחפשים רכב אמין, בטיחותי ולא יקר לתחזוקה.

בינתיים חשבנו על הונדה ג'אז, ניסן נוט, סקודה פאביה ספייס/ראפיד, סוזוקי קרוסאובר/SX4, קיה סול וסקודה יטי (תוהים אם תא המטען מספיק גדול בשתי האחרונות).

מקווה שלא סיבכתי יותר מדי ובאמת אפשר למצוא משהו עם כל הדרישות הללו.

תודה רבה לכל העוזרים! :)

פורסם

תשמע לא חסר משפחות שמסתדרות עם תא מטען של רכב סופר מיני ..

הגודל הסטנדרטי מספיק לעגלה (לפחות אצלי)

הייתי שוקל i20 שנת 2016

פורסם
תשמע לא חסר משפחות שמסתדרות עם תא מטען של רכב סופר מיני ..

הגודל הסטנדרטי מספיק לעגלה (לפחות אצלי)

הייתי שוקל i20 שנת 2016

תודה רבה על התגובה וההצעה, אבל אנחנו מעדיפים תא מטען גדול ול-I20 יש תא מטען של 300 ליטר.

היום אנחנו עם קיה פיקנטו ולמרות שהעגלה נכנסת, ברגע שרוצים להכניס משהו נוסף אנחנו בבעייה...

פורסם

ג'אז שאינה היברידית יכולה אולי להתאים למשימה.

אפשר גם לשקול סופר מיני סטיישן כמו הקליאו.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
ג'אז שאינה היברידית יכולה אולי להתאים למשימה.

אפשר גם לשקול סופר מיני סטיישן כמו הקליאו.

תודה רבה על התגובה.



למה אתה מחריג את הג'אז ההיברידית?

לגבי הקליאו, מבחינת מידות יש מצב שיכול להתאים, אבל הציון הבטיחותי שלה הוא 0. בנוסף, ממה שאני מכיר, רנו לא כזו אמינה.

פורסם
לפיקנטו יש תא מטען של 200 ליטר. זה 150% ממה שיש לך ..

נכון, אבל ממה ששמענו מחברים, זה עדיין לא מספיק.

אולי נלך להתרשם מגודל תא המטען בהמשך, אבל בינתיים על הנייר אנחנו מעדיפים תא מטען גדול יותר.

פורסם

תודה רבה על התגובה.



למה אתה מחריג את הג'אז ההיברידית?

לגבי הקליאו, מבחינת מידות יש מצב שיכול להתאים, אבל הציון הבטיחותי שלה הוא 0. בנוסף, ממה שאני מכיר, רנו לא כזו אמינה.

 

והנה מסכת השקרים של משרד התחבורה מתחילה לחלחל לציבור - והלוביסטים של מוביילאי חוגגים.

 

סוזוקי סלריו? ריקשה על גלגלים על ציון בטיחותי של 3 כוכבים מתוך 5 במבחני הריסוק האירופאיים(מתחת לממוצע)? ציון בטיחות של משרד התחבורה? 6! למה? כי התקינו בה מוביילאי.

 

הקליאו? 5 כוכבים מתוך 5 בציוני הבטיחות של מבחני הריסוק האירופאים? היבואן לא התקין מוביילאי בארץ כמו מכשירי תנועה? קיבל 0.

 

הקליאו היא אחת מהסופרמיני הכי בטוחות בשוק - מה שכן חסר לה? אבזור בטיחות אקטיבי..רוצה שיהיה לך גם אבזור 6 לפי הציון המוטה של משרד התחבורה? תתקין מוביילאי בארץ ותקבל ציון 6.

 

הציון בטיחות זה על אבזור בטיחות שניתן להשלים בהתקנה מקומית.

 

מבחינת אמינות הצעת סקודה עם גיר DSG הבעייתי - בקליאו המנוע-גיר הרבה פחות בעייתים.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
והנה מסכת השקרים של משרד התחבורה מתחילה לחלחל לציבור - והלוביסטים של מוביילאי חוגגים.

 

סוזוקי סלריו? ריקשה על גלגלים על ציון בטיחותי של 3 כוכבים מתוך 5 במבחני הריסוק האירופאיים(מתחת לממוצע)? ציון בטיחות של משרד התחבורה? 6! למה? כי התקינו בה מוביילאי.

 

הקליאו? 5 כוכבים מתוך 5 בציוני הבטיחות של מבחני הריסוק האירופאים? היבואן לא התקין מוביילאי בארץ כמו מכשירי תנועה? קיבל 0.

 

הקליאו היא אחת מהסופרמיני הכי בטוחות בשוק - מה שכן חסר לה? אבזור בטיחות אקטיבי..רוצה שיהיה לך גם אבזור 6 לפי הציון המוטה של משרד התחבורה? תתקין מוביילאי בארץ ותקבל ציון 6.

 

הציון בטיחות זה על אבזור בטיחות שניתן להשלים בהתקנה מקומית.

 

מבחינת אמינות הצעת סקודה עם גיר DSG הבעייתי - בקליאו המנוע-גיר הרבה פחות בעייתים.

 

תודה רבה על התגובה המפורטת.

 

אני מניח שהתקנה של מובילאיי לא מקפיצה מ-0 ל-6, נכון? מה חוץ מ-מובילאיי "חסר" לקליאו כדי לקבל ציון בטיחות יותר גבוה? האם באמת נכון להסתכל רק על מבחני הריסוק, או שכדאי להסתכל גם על ציון הבטיחות בנוסף לציון במבחני הריסוק?

 

לגבי האמינות, אני מוכרח להודות שאני לא בקיא מספיק בנושא והידע שלי הוא משמיעת חלקי מידע ואני לוקח את מה שאמרת לגבי המנוע-גיר של הקליאו.

 

בנוסף, אשמח מאוד אם תוכל לכתוב למה החרגת את הג'אז ההיברידית.

פורסם (נערך)

שום דבר - המוביילאי זה האביזר היחידי שמבדיל , הלוביסטים של מוביילאי בזמנו גרמו למשרד התחבורה לחוקק חוק שיפזר מוביילאי על חשבון משלם המיסים(הלקוח מקבל את ה"מוביילאי" בחינם ללא אפשרות להסירו ע"ח הנחת מיסים שמשרד התחבורה משלם ליבואן ולא מתגלגלת לצרכן).

 

ציון אבזור בטיחות של משרד התחבורה = איזה אבזור הקשור לבטיחות הותקן ברכב(לדוגמא אביזר שיודע להתריע לסטיה מנתיב סטייל מוביילאי).

 

מבחן ריסוק =המון תקציבים שהושקעו בלרסק רכב עם המון חיישנים בובות ריסוק והרבה מדע מסביב ע"מ לבדוק מה הנזק לנוסעים ומה רמת הבטיחות של הרכב במקרה של תאונת דרכים.

 

הגאז' יצא לי לנהוג,

אישית שונא את הרכב הזה, המנוע ההיברידי שלו הוא לא מהטובים בשוק(אם כי היא בממוצע מבחינת החסכון), הגיר שלה מעצבן אותי בנהיגה והיא לא הייתה לי מאוד נוחה - יש לה את ייתרון המרווח הענק שאי אפשר לקחת לה.

עריכה אחרונה על ידי noknok

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
שום דבר - המוביילאי זה האביזר היחידי שמבדיל , הלוביסטים של מוביילאי בזמנו גרמו למשרד התחבורה לחוקק חוק שיפזר מוביילאי על חשבון משלם המיסים(הלקוח מקבל את ה"מוביילאי" בחינם ללא אפשרות להסירו ע"ח הנחת מיסים שמשרד התחבורה משלם ליבואן ולא מתגלגלת לצרכן).

 

ציון אבזור בטיחות של משרד התחבורה = איזה אבזור הקשור לבטיחות הותקן ברכב(לדוגמא אביזר שיודע להתריע לסטיה מנתיב סטייל מוביילאי).

 

מדברייך עולה שמובילאיי איננו אביזר הבטיחות היחיד שמוסיף לניקוד הזה. לכן, ציון בטיחות 0 אומר שלא מותקנים אביזרי בטיחות ברכב. ברור לי שישנה חשיבות למבחן הריסוק, אבל לא עדיף להשקיע גם באיבזור שאמור למנוע מאיתנו להגיע למצב של ריסוק?

נכון שאפשר לבצע גם התקנה מקומית של מובילאיי בלי קשר ליבואן הרכב, אבל ישנן מערכות בטיחות נוספות שאני לא יודע האם אפשר לבצע להן התקנה מקומית ולכן אני מסתמך גם על הנתון הזה, בנוסף למבחני הריסוק.

 

תודה רבה על התגובה לגבי הג'אז. אני מניח שאצטרך לנסות בעצמי.

 

אתה מכיר במקרה ניסן נוט?

פורסם

המלצתי על הדגם הלא היברידי כי תא המטען שם גדול יותר.

דווקא בעיניי נוחות הנסיעה שם סבירה, לגיר הרציף אני פחות מתחבר אבל זה טעם אישי. מבחינת צריכת דלק - טובה מאוד. משולב 1:17 עם מזגן ורגל לא קלה. מעל 1:19 מחוץ לעיר (כביש 6 עם מזגן) ובעיר 1:15 בלי בעיה. מחשב הדרך די מדויק ברכב אגב.

 

לגביי הרנו - סטיגמות לא קשורות למציאות. כדאי לצאת מהלופ הזה. מתאים אולי לדגמים ישנים, לא לדגמים מודרניים.

ולגביי הבטיחות, noknok הסביר מצוין.

אגב, הקליאו היא "רק" עם 4 כריות אוויר, אבל כריות הוילון הן כפולות ומתנהגות כמו 6 כריות אוויר (ככה הסבירו לי בסוכנות כשהתעניינתי בקליאו בזמנו) לכן גם הציון שלה 0, רכב עם 6 כריות אוויר ומעלה יקבל ציון 1 אם אין לו מובילאיי.

סתם שטויות, עם כל הכבוד ל"דירוג הבטיחותי", אני סומך יותר על היורואנקפ.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
מדברייך עולה שמובילאיי איננו אביזר הבטיחות היחיד שמוסיף לניקוד הזה. לכן, ציון בטיחות 0 אומר שלא מותקנים אביזרי בטיחות ברכב. ברור לי שישנה חשיבות למבחן הריסוק, אבל לא עדיף להשקיע גם באיבזור שאמור למנוע מאיתנו להגיע למצב של ריסוק?

נכון שאפשר לבצע גם התקנה מקומית של מובילאיי בלי קשר ליבואן הרכב, אבל ישנן מערכות בטיחות נוספות שאני לא יודע האם אפשר לבצע להן התקנה מקומית ולכן אני מסתמך גם על הנתון הזה, בנוסף למבחני הריסוק.

 

תודה רבה על התגובה לגבי הג'אז. אני מניח שאצטרך לנסות בעצמי.

 

אתה מכיר במקרה ניסן נוט?

 

בכל הדגמים שציינת מהמודלים הרלוונטים אין איבזור בטיחות מקורי ואם יש לו ציון בטיחות גבוהה יותר מ0 או 1 זה בגלל אבזור בהתקנה מקומית.

 

הגאז׳ זה עניין של טעם אני לא אוהב את הרכב בכלל.

 

לא יצא לי להכיר את הניסן נוט.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

רק שכחתי לציין משום מה - צריכת הדלק עליה דיברתי נוגעת לג'אז ההיברידית.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

×
×
  • תוכן חדש...