Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3302 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשמדובר על משפחת ואג צריך להבין שאתה קונה אותם עם מנועים חנוקים. נכון a4 מגיעה עם 250 סוסים . אבל לכל ואג יש אפשרות לצריבת תוכנה שמעלה קרוב ל 100 כוחות סוס מהמקור. הנעה כפולה של אודי בשילוב גיר מהיר וסביב 330 כוחות סוס.מדובר בטיל. rs3 עם תוכנה זה כבר לגמרי מפלצת עם תוכנה סביב 460 כוח סוס.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לעניות דעתי בפן הספורטיבי מדובר במפלצת שונה לגמרי עם ערימות של כח שאף אחת מהמתמודדות שציינת קודם לא תתקרב אליה, אשמח אם תוכל לציין את המחיר שקיבלת על ה rs3 (בפרטי או פה)

ברור גם לי שבפן הספורטיבי היא בליגה אחרת מהמתמודדות האחרות.

למרות זאת אני שואל.

אולי מישהו יגיד לי שה-RS קשיחה מדי בפועל ושלא נעים לחיות איתה.

אולי שתא המטען קטן מדי.

אולי שהיא רועשת מדי.

פורסם
כשמדובר על משפחת ואג צריך להבין שאתה קונה אותם עם מנועים חנוקים. נכון a4 מגיעה עם 250 סוסים . אבל לכל ואג יש אפשרות לצריבת תוכנה שמעלה קרוב ל 100 כוחות סוס מהמקור. הנעה כפולה של אודי בשילוב גיר מהיר וסביב 330 כוחות סוס.מדובר בטיל. rs3 עם תוכנה זה כבר לגמרי מפלצת עם תוכנה סביב 460 כוח סוס.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

מכל הנ"ל אפשר להבין שאתה אומר שעדיף ללכת על ה-A4 הרגילה כי בפועל היא תתן ביצועים קרובים מאוד ל-RS סטוק?

 

-- בכל מקרה, אישית אני חושש מאוד לשפר מכוניות חדשות ויקרות כשהן בתקופת האחריות שלהן.

וחוץ מזה, אני מבין שב-RS יש עוד שינויים לעומת אאודי קוואטרו רגילה, חוץ מהמנוע?

פורסם

אודי 4 מגיע עם קוואטרו אמיתית והנעה כפולה קבועה. אודי 3 עם הנעה כפולה לא קבועה כאשר הציר אחורי מתחבר כאשר יש איבודי אחיזה. רכבים שונים סה"כ ואין טעם להשוות. אתה צריך להחליט מה בא לך יותר ומפה להתקדם. אין מה לפחד משיפור רכבים כאלה.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

אני לא הייתי פוסל את הוולבו S60 Rdesign,חוץ מהעובדה שהרכב קצת צפוף,במיוחד מאחורה הוא מאד נוח,חזק,נראה טוב,מאובזר.

רכב מצויין.

פורסם
אודי 4 מגיע עם קוואטרו אמיתית והנעה כפולה קבועה. אודי 3 עם הנעה כפולה לא קבועה כאשר הציר אחורי מתחבר כאשר יש איבודי אחיזה. רכבים שונים סה"כ ואין טעם להשוות. אתה צריך להחליט מה בא לך יותר ומפה להתקדם. אין מה לפחד משיפור רכבים כאלה.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

יש סימוכין לדבריך?

כי נראה לי שקראתי איפשהו שגם ה-A4 היא קוואטרו לסירוגין.

ואם לא, אתה בטוח שה-RS3 לא קבועה?

פורסם
אני לא הייתי פוסל את הוולבו S60 Rdesign,חוץ מהעובדה שהרכב קצת צפוף,במיוחד מאחורה הוא מאד נוח,חזק,נראה טוב,מאובזר.

רכב מצויין.

ה-S60 לא נראית לי ברת השוואה.

הנעה קדמיץ, חלשה יותר ומיושנת למדי.

אולי אולי הפולסטאר אבל היא נדירה מדי.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

טוב, עדכון אחרון:

ההתלבטות הסופית שלי אחרי סינון האינפיניטי ההיברידית בגלל תא מטען קטן וסינון עוד אופציות, היא בין אאודי A4 קוואטרו 252 כ"ס לבין אינפיניטי 3.0 400 כ"ס.

שתיהן במחיר דומה וברמת אבזור גבוהה ודומה.

 

האינפיניטי הרבה יותר חזקה ומיוחדת, האאודי יותר מלוטשת וחסכונית.

 

אשמח מאוד לשמוע את דעתכם

פורסם

אינפיניטי

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

בחירה קשה... לעניות דעתי בעולם האמיתי, בהנחה שאתה לא מאלו שקמים מוקדם ביום שבת לעשות סיבוב בנס הרים או אלקוש בירנית, לא יהיה הבדל גדול בין הכוח באינפיניטי לזה שבאאודי, שתי המכוניות (הרבה) יותר מאשר מספיק חזקות. כלומר, כאשר תעשה עליהם סיבוב "ראש בראש" - בוודאי, אבל תוך זמן קצת תתרגל לכל אחת מהן. מה שישאר לך בטווח הארוך זה איפה יהיה לך יותר נעים להעביר את הזמן, בהקשה הזה, אני חושב שהליטוש והעידון של האאודי יהיה עדיף על האינפיניטי. או במילים אחרות, אתה תפיק יותר ערך מתוספת העידון מאשר מתוספת הכוח.

פורסם

אני נוטה להסכים איתך. עדיין, העובדה שאני יכול לקבל במחיר קרוב מאוד לאאודי רכב שהוא כאילו בקטגוריה אחרת (יותר של ה-S4) קצת מדגדגת לי.

פורסם

לדעתי, אינפיניטי בלי לחשוב פעמיים.

 

הרכב חזק מ-א-ו-ד.

התנהגות פרועה לעומת האודי.

סולידית יותר.

השירות עד עכשיו מצויין, ובטח לעומת צ'מפיון שלאחר ניסיון אישי קיבלתי שירות חרא, ויחס מתחת לכל ביקורת.

אי אפשר לדעת מה יוליד יום אבל בפועל כיום האינפיניטי מבוקשות יותר ונמכרות במחירים גבוהים יותר מה A4, אני מקבל פתקים על הרכב "רוצה למכור" בערך פעם בשבוע.

 

הRS3 חיה מסוג אחר לגמרי, קומפקטית "על" חזקה ונוקשה.

ככל הנראה תיהיה מאוד מבוקשת בתור יד 2- ראה GTI ו S3 אשר נסחרות באופן קבוע מעל המחירון.

 

גילוי נאות- כיום יש לי Q50 ומאוד מרוצה מרוב הרכב.

גילוי נאות מס' 2- אם הייתי יכול להרשות לעצמי משרג ל 4.0 טווין טורבו בלי למצמץ.


×
×
  • תוכן חדש...