Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דאצ'יה דאסטר יעילות לאורך השנים


oorenn
שימו לב! השרשור הזה בן 2521 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רוב הנסיעות במוניות נעשות בטמפרטורת עבודה כאן מדובר בהמון הנעות קרות שעלולות לעשות שמות בטורבו ובגיר, ואין מקום להשווה למוניות.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

^ יש בזה משהו, אבל אני חושב שעדיף שפותח השרשור יתרחק מסוכנות דאצ'יה לפחות עד יום ראשון כדי "לישון על זה".

 

(למען הסר ספק, אני מחזיק פלואנס דיזל ומבסוט מהחיים.)

 

פלואנס זה לא דאציה, דאציה זה רכב לא בטיחותי מול המתחרות שנראה מיושן כשרק המחיר שלו נותן לו להמשיך לחיות, המון אנשים לא מחפשים את זה כמו פות"ש אלא רוצים גם להנות מהחיים גם אם הם עולים עוד כמה לירות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחת הבעיות בדאצי'ה לדעתי זו רמת הבטיחות שלו - שבעצם אין לו בטיחות - 0

קצת מאכזב לרכב חדש

אני מקווה שאתה לא מתייחס לדירוג המגוחך של משרד התחבורה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדוגמא הקלה ביותר, מכוניות שמקבלות ציון גרוע במבחני ריסוק( סוזוקי סלריו למשל) אבל לפי משרד התחבורה היא פתאום סופר בטיחותית עם רמת בטיחות 6 כי רק התקינו בה מוביל איי.

הדירוג הזה גם מתעדף מערכות התראה על פני מערכות אקטיביות - חסר תועלת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיבה היחידה לקנות דאצ'יה זה אם אתה צריך "סוס עבודה" - רכב הכי פשוט שיש, תחזוקה זולה, מינימום בידוד רעשים, בטיחות וכו'.

דאצ'יה זה מותג low-cost של הרומנים, המקביל ללאדה של הרוסים. מינוס גדול לתדמית.

במחיר שציינת עד לא מזמן מכרו אופל אסטרה החדשה שבערך כמה רמות מעל הדאסטר בכל פרמטר.

עריכה אחרונה על ידי Alf3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי חברים , נושא נוסע הבטיחות כמו שצויין כאן מאוד שולי , מדובר על נסיעות קצרות בתוך העיר .

מה גם שמרגע הוספת המוביילי לרכב רמת הבטיחות שלו עולה פלאים על פי מדד משרד התחבורה .

נושא הבידוד גם הוא שולי זאת מכייון שהיא אינה יוצאת מהעיר בכלל.

לשם דוגמא אנו מוכרים את הסוזוקי ליאנה שלנו עם 39 אלף קמ , בכל ה10 שנים הרכב לעולם לא יצא מגבולות באר שבע ~!

 

 

אגב אשמח לדעת כמה זמן לוקח לטורבו או מנוע דיזל ומכלוליו להגיע לטפרטורת עבורה .

הנסיעות של אמא שלי אורכות לפי דעתי האישית בערך 20-30 דקות .

בית->קופת חולים ובחזרה או בית->סופר\שוק ובחזרה .

 

אם אלמד אותה לכבות מנוע אחרי דקה\שתיים בניוטרל בסוף נסיעה , הדבר יכול להטיב עם הטורבו ?

אני זוכר שקראתי שפעולה כזאת בטורבוים מאריך את חייהם .

יפני זה הכי אחי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם אופי נסיעות כזה, אני הייתי יורד מדיזל, והייתי יורד מטורבו.

 

 

על פניו, הרכב שהכי מתאים לה זה הסנדרו סטפוואי.

 

בנזין, גבוה מעט, נוח מאוד, ונראה גם לא רע בכלל (בטח ביחס לעלות).

 

תרחיבו אחריות ל5 שנים וסעו לשלום.

 

 

רד מהדאסטר. זה לא בשבילה.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצערנו אתה טועה ומטעה.

ציון הבטיחות הישראלי אינו מעניק נקודות לרכב עם פחות מ 6 כריות אוויר.

בדאסטר יש 4 כריות אוויר, ESP, מערכות סיוע בבלימה ועוד. הרכב הוא הצלחה מסחררת בצרפת, גרמניה, איטליה, אוסטריה...

 

 

אחת הבעיות בדאצי'ה לדעתי זו רמת הבטיחות שלו - שבעצם אין לו בטיחות - 0

קצת מאכזב לרכב חדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ממליץ עליכם רבות.

 

 

הבעיה היחידה שלי איתכם היא חוסר הסדר והשקיפות באתר.

 

 

אני יודע שיש עדכון משמעותי לסנדרו הבסיסי. מנוע אחר + פתיחת פנים בה טופלו מס' דברים שהציקו לי בנסיעת המבחן.

 

למה באתר עדיין מופיע רק הדגם הישן עם מנוע 1.2?

 

הוא נמכר במקביל לחדש?

רק הוא נמכר בישראל?

רק החדש נמכר בישראל?

 

איך המחיר של שניהם?

 

 

הנציגים בטלפון לא ידעו לענות לי.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי,

צר לי שזו תחושתך. בכל פנייה כאן או בעמוד הפייסבוק שלנו, אנו עונים על כל השאלות באופן ישיר וכן.

לגבי הסנדרו - אכן הושק באירופה דגם ידני עם מנוע 1 ליטר. בחרנו בשלב זה לא להביאו לישראל.

דגמי הסנדרו סטפווי משווקים כולם עם מתיחת הפנים. לגבי הסנדרו הבסיסית, עדיין אנו מוכרים את הדגם הקודם במחיר משתלם מאוד (54,990 ש"ח). נמשיך למכור את הדגם הזה השנה ולא נחליפו בזה עם מנוע ה1 ליטר.

 

בכל שאלה, נשמח אם תיצור עמנו קשר בהודעה פרטית בעמוד הפייסבוק של דאצ'יה או כאן.

 

צוות דאצ'יה

 

 

 

אני ממליץ עליכם רבות.

 

 

הבעיה היחידה שלי איתכם היא חוסר הסדר והשקיפות באתר.

 

 

אני יודע שיש עדכון משמעותי לסנדרו הבסיסי. מנוע אחר + פתיחת פנים בה טופלו מס' דברים שהציקו לי בנסיעת המבחן.

 

למה באתר עדיין מופיע רק הדגם הישן עם מנוע 1.2?

 

הוא נמכר במקביל לחדש?

רק הוא נמכר בישראל?

רק החדש נמכר בישראל?

 

איך המחיר של שניהם?

 

 

הנציגים בטלפון לא ידעו לענות לי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Dacia Israel אשמח אם תתייחס גם אלי בנושא ההתאמה של הרכב לצרכים , אגב חברים אחד הסיבות שהדאסטר התאימה מאשר שאר הדגמים הוא בגלל הבגאז הגדול מאוד שיש לה .

 

יפני זה הכי אחי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי,

צר לי שזו תחושתך. בכל פנייה כאן או בעמוד הפייסבוק שלנו, אנו עונים על כל השאלות באופן ישיר וכן.

לגבי הסנדרו - אכן הושק באירופה דגם ידני עם מנוע 1 ליטר. בחרנו בשלב זה לא להביאו לישראל.

דגמי הסנדרו סטפווי משווקים כולם עם מתיחת הפנים. לגבי הסנדרו הבסיסית, עדיין אנו מוכרים את הדגם הקודם במחיר משתלם מאוד (54,990 ש"ח). נמשיך למכור את הדגם הזה השנה ולא נחליפו בזה עם מנוע ה1 ליטר.

 

בכל שאלה, נשמח אם תיצור עמנו קשר בהודעה פרטית בעמוד הפייסבוק של דאצ'יה או כאן.

 

צוות דאצ'יה

 

תודה על ההבהרה.

 

מבחינתי הדגם הקודם לא בא בחשבון.

אין לי מושג למה קיבלתם החלטה לא להביא את הדגם העדכני.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי,

אשמח מאוד להתייחס.

מה יש בדאסטר האוטומטי - רכב מרווח עם תא מטען גדול. גבוה (מאוד נוח למבוגרים), מנוע טורבו דיזל חסכוני מאוד שנמצא בדגמי רנו, ניסאן ואפילו מרצדס (שקונים אותו מרנו). אמינות מוכחת, 3 שנות אחריות וכל זה במחיר של סופר-מיני קטנה.

הדאסטר הוא הצלחה מסחררת בכל מדינות אירופה. העיתונאים בישראל אוהבים אותו בנסיעות המבחן. בשבוע האחרון מאז השקתו בישראל, מכרנו כבר מעל 200 מכוניות.

אני לא רוצה להשתמש בפורום הזה לפרסום - אבל העובדות מדברות בעד עצמן.

נשמח מאוד לארח אותך אצלנו. שבת שלום מדאצ'יה

 

 

 

Dacia Israel אשמח אם תתייחס גם אלי בנושא ההתאמה של הרכב לצרכים , אגב חברים אחד הסיבות שהדאסטר התאימה מאשר שאר הדגמים הוא בגלל הבגאז הגדול מאוד שיש לה .

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2521 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...