Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ממליצים לקחת את הפיקנטו ידני 1.25 3 ד' דור קודם על פני הפיגו 108?

 

לא רואה סיבה להעדיף את הפיקנטו.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

איזה חוות דעת מוזרות יש לחלק מהאנשים פה, נשמע כאילו הם בחיים לא ראו אף אחת מהמכוניות או סתם מנחשים על פי המלצות רכב שהאינסטלטור שהם נתן להם.

 

ברשותי עומדות מתחת לבית פג'ו 108 ידנית 1.2 או פג'ו 107 רובוטית. קודם כל אין בכלל מה להשוות בין שתי הרכבים. חוץ מזה שאחד היורש של השני אין מקום בכלל להשוות. ה108 כמה רמות מעל ה107.

על סמך מה הגעתם לעובדה שה108 יגרום ליותר בלאי ובזבוז כסף מהפיקנטו?

ה108 זה לא הרכב הכי חוויתי לנהיגה אבל הוא מאובזר, יחסית חזק, ויסחוב בסבבה כל נסיע במדינת ישראל וזול משמעותית מהפיקנטו. כן הוא לא חווית הנהיגה השקטה והנעימה בעולם אבל אי אפשר לבקש יותר ב62,000 לרכב חדש כולל הכל. לא הייתי מוסיף לפקינטו 1.25, גם בגלל שזה גיר אוטומטי שמשמעותית פחות חסכוני בדלק וגם בגלל שבכסף הזה כבר אעדיף להביא 208 ידנית.

אם אתה צריך להתמודד עם עליות לא הייתי הולך על המנוע ליטר הרובוטי או מנוע ליטר בכלל. לא ב108 ולא ב107 ודומיו.

פורסם

הדעות של כולם טובות אבל בסופו של דבר הייתי ממליץ לך לנסות לנהוג על שני הרכבים ולהרגיש אותם ואז לראות מה מתאים לך ומרגיש לך יותר בטוח ונוח. אני אישית הייתי מכוון לפיקנטו מכיוון שמבחינת בטיחות לדעתי היא לוקחת את השאר בהליכה וגם בגלל שיש לה תא מטען משמעותית גדול יותר, כסטודנט זה בטח ישמש אותך. גם השוק שלה אמור להיות מאוד חזק

פורסם (נערך)

עוד פעם, אתם חוזרים על הטענה הזו על הבטיחות של הפיקנטו אבל אין לה ביסוס בשטח.

עריכה: אם זו רק דעה אז זה לא רלוונטי.

בכל מקרה הפיקנטו החדשה תדרוש התפשרות על מנוע קטן.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם
ממליצים לקחת את הפיקנטו ידני 1.25 3 ד' דור קודם על פני הפיגו 108?

כמו שכבר צויין פה, אם התקציב שלך מאפשר פיקנטו "ספורט", ואתה מעוניין ברכב ידני אז עדיף לך כבר לרכוש סופר מיני שתשרת אותך בצורה טובה יותר.

ה208 תהיה מצויינת עבורך, וההפרש בצריכת הדלק זניח עד לא קיים למול 108 או פיקנטו 1.25.

גם רנו קליאו 0.9 טורבו יכולה להיות אופציה טובה עבורך, לא מזמן פורסמה פה בלוח אחת שנת 2014 ב45k.

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

פורסם

אף אחד פה לא התייחס לעובדה שבפיג'ו וביתר המיני מיני, אין פתחי מזגן באמצע, אלא רק בצד. באמצע יש פתח איוורור אחד שזורק אוויר לשמשה.

 

במדינת ישראל שהיא מדינה חמה על גבול הלוהטת, זה סיוט מתמשך.

 

אולי יש אנשים שזה לא מציק להם, אותי החום רוצח ומטגן - אני רק רוצה במיידי שהמזגן יזרוק עלי רוח קרה ובמהירות שיא. את זה אין בפיג'ו 108 ובכל רכב אחר מהסוג הנ"ל.

פורסם

לי המזגן היה בסדר למשל.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לי דווקא הבעיה עם הפתח המרכזי מתבטאת רק בחורף (אני סובל מקור ממש, אז אהבתי לכוון את הפתחים לכיוון ההגה ובהעדר פתח מרכזי זה בעייתי)

 

מבחינת קירור, הפתח המרכזי "זורק" את האוויר לכיוון הגג בצורה מעניינת, הרוח מגיע לחלקו האחורי של הרכב בפיזור רחב.

 

באופן כללי, המזגן עושה אחלה עבודה

פורסם

הפיקנטו מגיעה עם 7 שנות אחריות יצרן, אחלה אבזור ונוחות שלא תמצא ב-107. לא יודע איך היא ביחס אליה מבחינת צריכת דלק, אבל אצלי יוצא בסביבות 1 ל-15.

×
×
  • תוכן חדש...