Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3308 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין הבדל כזה גדול בכח סוס 132 לעומת 124 וגם בגודל תא המטען שזה 20 ליטר הבדל ההבדל היחידי זה שבi35 יש 6 הילוכי העברה לעומת 4....אוףףףף מתלבט!!!

נ.ב.

הi25 זה 2012 פרימיום והi35 זה 2011 סופרים

פורסם (נערך)

אין פה ממש התלבטות.

הI25 קטגוריה מתחת לI35 ונותנת פחות כמעט בהכל חוץ מהשנתון שלה וזה שהיא קצת יותר קלה בחנייה.

הI35 מרווחת יותר מאובזרת יותר נוחה יותר חזקה יותר, אין סיבה ממשית ללכת על הI25.

גם התאומה שלה לבית קיה, הפורטה רלוונטית אבל בשנתון הזה הI35 עדיפה.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם

מה לגבי הצריכת דלק? ולגבי הסל"ד שלא כל כך הבנתי את המשחק והנתון הזה מה הוא אומר....?

פורסם

שתיהן לא ממש חסכוניות.

ההבדל בין ה4 הילוכים בI25 לבין ה6 בI35 מתבטא בעיקר בשיוט , שם הI25 בגלל פחות הילוכים תעבוד על סל"ד גבוה יותר והמנוע יצרוך יותר דלק.

פורסם

I25 היא אקסנט משופרת,I35 היא יונדאי אלנטרה משופרת- זה לא אותו סגמנט -משפחתי קומפקטי מול משפחתי.

רוב ה I25 הן בעלות מנוע 1,400 ויוצאות ציי הרכב, היו גם כאלו בעלות מנוע 1,600.

השאלה,לכמה מקום אתה זקוק מאחור ובתא המטען כי אלו שני יתרונות בולטים של ה I35 על ה I25 וכמובן,שרכב 6 הילוכים יהיה מעט חסכוני יותר מ 4 הילוכים.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אתה צריך להסתכל על זה אחרת, באופן עקרוני? גם הI35 מיועדת לאותן מדינות.

 

2 הרכבים נמכרים עם מנועים חזקים ורמות גימור גבוהות יותר בארה"ב - אבל הגירסאות שנמכרות בארץ זה אותן גירסאות שמיועדות למדינות מזרח אירופה\מדינות מזה"ת\עולם שלישי.

 

באופן כללי האהבה הלא רציונלית של הישראלי לגיר אוטומט ומרכב סדאן משותפתמלמדינות הללו.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

הI25 לא נוחה לנסיעה ומתרסקת על בורות וכבישים משובשים, הספסל האחורי שלה גם מאוד צפוף,

הI35 סה"כ רכב סביר ביותר מרווח עם צריכת דלק סבירה,

לדעתי אין בכלל התלבטות.

×
×
  • תוכן חדש...