שלום,ברשותי יונדאי גטס 2004 1600סמ״ק אוטומט ועומד כרגע על 17,000ק״מ
בקרוב אצטרך לעשות טיפול 120 אלף ואני צריך רשימה של דברים שאצטרך לעשות בטיפול זה כי אני מתכוון לטפל בה לבד.
בנוסף האם יש דרך לטפל בבעיית הצריכה המטורפת שלה? שמעתי שיש אפשרות להחליף חיישן שנמצא בצינור הפליטה או משהו כזה...תודה