Jump to content

A.N.S

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי A.N.S

  1. אפילו שהi25 והi35 זה 1600 סמ"ק?
  2. מה לגבי הצריכת דלק? ולגבי הסל"ד שלא כל כך הבנתי את המשחק והנתון הזה מה הוא אומר....?
  3. אין הבדל כזה גדול בכח סוס 132 לעומת 124 וגם בגודל תא המטען שזה 20 ליטר הבדל ההבדל היחידי זה שבi35 יש 6 הילוכי העברה לעומת 4....אוףףףף מתלבט!!! נ.ב. הi25 זה 2012 פרימיום והi35 זה 2011 סופרים
  4. מה עם משאבת מים? משאבת דלק?
  5. שלום לכולם, יש לי פולו 97 מנוע 1600 גיר רגיל וסוף סוף (אחרי 20 שנה) הגעתי ל90 אלף קילומטר וזקוק לטיפול ה"גדול"....שאלתי היא כזאת: מה בדיוק צריך לעשות? חברות מומלצות.....יש סיני יש טורקי יש גרמני וכו' והאם יש למישהו מושג עלויות? נ.ב.- ככל הידוע לי הוא זקוק להחלפת טיימינג ומשאבת מים ולאחרונה עושה רעש מהמיסבים האחוריים שלו....תודה רבה
  6. שלום,ברשותי יונדאי גטס 2004 1600סמ״ק אוטומט ועומד כרגע על 17,000ק״מ בקרוב אצטרך לעשות טיפול 120 אלף ואני צריך רשימה של דברים שאצטרך לעשות בטיפול זה כי אני מתכוון לטפל בה לבד. בנוסף האם יש דרך לטפל בבעיית הצריכה המטורפת שלה? שמעתי שיש אפשרות להחליף חיישן שנמצא בצינור הפליטה או משהו כזה...תודה
×
×
  • תוכן חדש...