שלום רב וחג שמח לכולם,
ככל הנראה עקב מעבר למשרה במקום עבודה ללא רכב צמוד אני זקוק לעזרתכם,
הרכב המשפחה שלי הוא זוג +תינוק בן שנתיים.
עד כה היו בחיקי שלל רכבים (jetta,i35,i30,picanto,lancer,focus) ועוד רכבים אך על אלו העברתי תקופות ארוכות.
המוצלחת מביניהן איך לא היא הג'טה מבחינתי מציעה את החבילה המלאה.
ולשאלתי:
אני זקוק לרכב חסכוני - צריכה סבירה, גיר אוטומט,טיפטרוניק,רציף אין בעיה.
תא מטען בינוני לפחות
מראה חיצוני משחק עניין על אף שמדובר בטעם אישי - מעניינת אותי דעתכם.
אם הרכב יהיה בעל מרכיב ייחודי , ספורטיבי, קצת שונה אני אוסיף כסף ללא בעיה.
המכוניות שתפסו לי את העין לעת עתה והיו עוד הרבה ..
1.4 seat toledo 2012
citroen c elize
peugeot 2008 1.6
jetta 2013 1.2
מה דעתכם האם יש חלופות אחרות מומלצות?
אני חופר את יד 2 ולא מתכוון לרכוש רכב שעבר את ה60K בקילומטרז'.
תודה מראש.