Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3323 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

אנחנו זוג+3 ומחפשים משפחתית שניה למשפחה עבור אשתי עם הדרישות הבאות (בסדר יורד)

1. חסכוני - בעיקר מבחינת צריכת דלק, אבל גם בהיבטי עלות טיפולים

2. בטיחותי

3. אמין - כמה שאפשר (ירדתי מ-3008 בגלל בעיות אמינות במנוע)

 

תקציב 50k, סביב שנתון 2011/2, עם קילומטרז' נמוך (איזור ה-80k)

 

לא קריטי לי כמה הוא מרווח/בגאז' ענק (זה רכב שני) וגם לא איכפת לי בכלל מבחינת לוק/"פוזה" - העיקר שיענה על שלושת הדרישות הנ"ל

 

הרכבים שעד עכשיו הוצעו לי הם טויטה ספייס ורסו או הונדה ג'אז היברידיות ואני ממש לא סגור עליהן.

 

תודה על העזרה חברים

פורסם

חברים - מאוד אודה לעזרתכם!

 

היי,

 

אנחנו זוג+3 ומחפשים משפחתית שניה למשפחה עבור אשתי עם הדרישות הבאות (בסדר יורד)

1. חסכוני - בעיקר מבחינת צריכת דלק, אבל גם בהיבטי עלות טיפולים

2. בטיחותי

3. אמין - כמה שאפשר (ירדתי מ-3008 בגלל בעיות אמינות במנוע)

 

תקציב 50k, סביב שנתון 2011/2, עם קילומטרז' נמוך (איזור ה-80k)

 

לא קריטי לי כמה הוא מרווח/בגאז' ענק (זה רכב שני) וגם לא איכפת לי בכלל מבחינת לוק/"פוזה" - העיקר שיענה על שלושת הדרישות הנ"ל

 

הרכבים שעד עכשיו הוצעו לי הם טויטה ספייס ורסו או הונדה ג'אז היברידיות ואני ממש לא סגור עליהן.

 

תודה על העזרה חברים

פורסם

אני ראיתי ניסן נוט למכירה (הצורה החדשה)

מחיפה

שנת 2014

יד ראשונה

80K ק"מ

 

במחיר מצחיק 49K, כתוב חייבת להימכר, לא יודע מה הסיבה כמבון, מה שכן נראה שזה שווה בדיקה.

 

גילוי נאת, אין לי קשר למודעה, סתם ראיתי אותה תוך כדי גלישה ביד2.

פורסם

תודה עם הטיפ

מה הצריכת דלק שלה? והאם היא אמינה מסחינת מנוע וכאלה?

 

אני ראיתי ניסן נוט למכירה (הצורה החדשה)

מחיפה

שנת 2014

יד ראשונה

80K ק"מ

 

במחיר מצחיק 49K, כתוב חייבת להימכר, לא יודע מה הסיבה כמבון, מה שכן נראה שזה שווה בדיקה.

 

גילוי נאת, אין לי קשר למודעה, סתם ראיתי אותה תוך כדי גלישה ביד2.

פורסם

הרכב חסכוני . לאחי יש אותו והוא מדווח על צריכה סביב 1 ל14.

הרכב שלו הוא מ2015 ואין תקלות.

המחיר נמוך וכדאי לבדוק היטב למה.

אם אין בעיות , קנייה טובה

פורסם

שים לב שמחיר כל כך נמוך לרכב הזה הוא מחשיד...

לפי yad2 זה מחיר לשנת 2012, ואילו על זאת משנת 2014 (היחידה, עם פחות ק"מ) מבקשים 77K ש"ח.

 

ייתכן שמדובר בסוחר עם רכב 'בעייתי', תבדוק היטב.

 

בהצלחה,

אלי

פורד פיאסטה, 1.25 ידנית Trend, שנת 2014

פורסם

היי,

ביררתי לגבי המודעה ביד2 - הסיבה למחיר הנמוך היא "החלפת דלת עקב מכונית שנכנסה בדלת בזמן חניה".

 

מנסיונכם - שווה לקחת אוטו כזה לבדיקה, להבין את חומרת הנזק? האם דפיקה כזו זה משהו שיכול לעשות נזק בטיחותי לאוטו? (מעבר לירידת ערך - שזה פחות מפריע לי כי אין לי תכנונים למכור אותו בשנים הקרובות)

 

שים לב שמחיר כל כך נמוך לרכב הזה הוא מחשיד...

לפי yad2 זה מחיר לשנת 2012, ואילו על זאת משנת 2014 (היחידה, עם פחות ק"מ) מבקשים 77K ש"ח.

 

ייתכן שמדובר בסוחר עם רכב 'בעייתי', תבדוק היטב.

 

בהצלחה,

אלי

פורסם

טויוטה ספייס וורסו אפשרות מעולה.

הוא חסכוני, זריז ואמין וכבונוס גם מאוד נוח לשימוש בעיר בזכות ישיבה גבוהה, שמשות גדולות וממדים קומפקטיים.

פורסם
היי,

ביררתי לגבי המודעה ביד2 - הסיבה למחיר הנמוך היא "החלפת דלת עקב מכונית שנכנסה בדלת בזמן חניה".

 

מנסיונכם - שווה לקחת אוטו כזה לבדיקה, להבין את חומרת הנזק? האם דפיקה כזו זה משהו שיכול לעשות נזק בטיחותי לאוטו? (מעבר לירידת ערך - שזה פחות מפריע לי כי אין לי תכנונים למכור אותו בשנים הקרובות)

אם אין פגיעה בקורות, החלפת דלת לא אמורה להוריד כל כך הרבה ממחיר הרכב...

 

אם יש פגיעה, תעבור לרכב הבא...

פורד פיאסטה, 1.25 ידנית Trend, שנת 2014

פורסם

תודה על התגובה. כך אעשה.

 

אעדכן בהמשך השבוע :)

 

אם אין פגיעה בקורות, החלפת דלת לא אמורה להוריד כל כך הרבה ממחיר הרכב...

 

אם יש פגיעה, תעבור לרכב הבא...

×
×
  • תוכן חדש...