Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3322 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם גדול ומרווח גם מרשים תמורה טובה לתקציב מאזדה בשנים האחרונות באמת קפצו מדרגה .

הרשה לי לחלוק עליך.

גדול כן, מרווח לא ממש. זה רכב ארוך מאוד, ללא כיסוי מבחינת מרווח (לא צפוף אבל לא מרווח במיוחד) ובטח לא מבחינת מקום למטען עם בגאז׳ קטן ביחס לגודל. תשווה לסופרב במידות דומות וזה שמיים וארץ.

עם השאר אני מסכים, בהחלט קפיצת מדרגה.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הלכת לבדוק את הבדלי המחירים?

כשאני קניתי את המזדה, התכוונתי לקנות את הקומפורט והסוכן טען שבעוד 2000 שקל אוכל לקחת את הפרמיום(שינויי מחירים של ה1 לינואר)

אבל כמו שאמרו לפני, אם אתה לא רואה את האבזור של המזדה נחוץ אז הייתי מחפש רכב אחר כי זה מה שמייחד את מזדה(ביחד עם אמינות)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

אבל לא ענית לשאלתי.יש הבדלי מחירים - אבל המנוע וההספק זהה בין כל המאזדות 3.

אתה טוען שיש הבדלים בהספק (יכול להיות שהתכוונת לגימור?).

בכל מקרה - מה שהיה בינואר - נשאר בינואר.

כיום, ההבדל בין רמת גימור קומפורט (שמכסה את הכל) לבין הפרמיום (שזה האקסטרה) הוא 8,000 ש"ח בלבד.

פורסם
אבל לא ענית לשאלתי.יש הבדלי מחירים - אבל המנוע וההספק זהה בין כל המאזדות 3.

אתה טוען שיש הבדלים בהספק (יכול להיות שהתכוונת לגימור?).

בכל מקרה - מה שהיה בינואר - נשאר בינואר.

כיום, ההבדל בין רמת גימור קומפורט (שמכסה את הכל) לבין הפרמיום (שזה האקסטרה) הוא 8,000 ש"ח בלבד.

 

התבלבלת במשתמש, לא טענתי להבדלים בהספקים בין הגרסאות אך אענה לך, יש מנוע 1.5 שמגיע עם רמת גימור ספורט וכל שאר רמות הגימור באות עם מנוע 2.0(165 כס).

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
הרשה לי לחלוק עליך.

גדול כן, מרווח לא ממש. זה רכב ארוך מאוד, ללא כיסוי מבחינת מרווח (לא צפוף אבל לא מרווח במיוחד) ובטח לא מבחינת מקום למטען עם בגאז׳ קטן ביחס לגודל. תשווה לסופרב במידות דומות וזה שמיים וארץ.

עם השאר אני מסכים, בהחלט קפיצת מדרגה.

הכל בסדר אמרת דברים נכונים המרווח אכן יכול להיות שונה בן אדם לאדם ולגבי תא המטען לדעתי האישית לא שימושי בכלל ,אם היא רק היית מגיע בצורת הספורטבק כמו בדור השני וכמו בא סטינגר העתידי של קיה, לדעתי זה היה רכב מושלם .

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם
התבלבלת במשתמש, לא טענתי להבדלים בהספקים בין הגרסאות אך אענה לך, יש מנוע 1.5 שמגיע עם רמת גימור ספורט וכל שאר רמות הגימור באות עם מנוע 2.0(165 כס).

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

התבלבלתי - נכון (סליחה)!.

 

אבל טענתי מלכתחילה שאני מדבר רק על מאזדה 3 2.0L.פשוט - רציתי לחדד סוגיה זו.

פורסם

חשבי בהתחלה שאתה מדבר על ההבדל בין רמת גימור אקטיב(1.5 ליטר) לבין הגרסא הבכירה עם המנוע 2000.

בכל מקרה-טעות שלי.

עדיין בשוק של היום לדעתי תוספת כזאת תהיה שווה יותר במעמד המכירה ובסוף זה עוד תוספות חמודות סה"כ,שהתשלום עליהם ברובו יחזור אם לא ככולו(זה לא כסף שהולך לפח)

כאן כבר נכנס העניין של סדר עדיפויות וטעם אישי-אינדיבידואלי ותלוי בהחלט גם במצב הכלכלי

פורסם

אז הבנתי מכל התותחים (!) כאן - שאם ללכת על המאזדה 3, אזי ללכת על הגירסה המאובזרת ביותר (פרמיום), שבסופו של דבר הערך יוחזר במכירה - וגם סוג של הנאה ויתרון על פני הדגמים אחרים.


×
×
  • תוכן חדש...