Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3327 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה רבה חבר'ה, עזרתם מאוד. הלכנו על האסטרה החדשה. הבנתי שיש שם מערכת שנתקנת אקטיבית את הסטייה מהנתיב. זה לא משהו שיכול גם לפגוע בנסיעה?

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בשעה טובה, בחירה נהדרת!

אל חשש מהמערכות, הן לטובתך...

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם

לעניין מערכת שמירת הנתיבים, לרוב אלה לא מערכות שפועלות כל הזמן אלא לפי דרישה (צריך להפעיל אותן) ורק בתנאים מסוימים.

זה שם בשביל למנוע בעיות במקרי קיצון ולא משהו שנועד להתערב בנהיגה היומיומית.

 

בכל אופן, שיהיה במזל טוב, שתסעו בדרכים טובות ושלא תזדקקו למערכות הבטיחות ולביטוח. ואגב, לעניין הביטוח, המקרה של אופל ושלמה הוא הקיצוני ביותר מבין כל יבואניות הרכב בזה שהיבואן הוא חלק מקבוצה שכוללת גם חברת ביטוח עצמאית ולפי מה ששמעתי הוא מציע מחירי ביטוח נמוכים למדי על הרכבים שהוא מייבא (ובלי צורך בקודנית, שעבורי זה יתרון ששווה לא מעט כסף).

פורסם

תודה רבה. שאלתי אותו לגבי הביטוח, אמר שאנחנו צריכים לבחור ואין לו איזשהי שוטפות או משהו כזה. קודן ועוד משהו (שחכתי מה השם) ניתנו בחינם. עלות הרכב סופית 131 אלף עם סנסורים, כל המערכות האקטיביות, גלגלי מגנזיום, מצלמה וכו'. נראה לי מחיר סבבה לגמרי.

 

השאלה - איזה חברות ביטוח אתם ממליצים להתחיל להתמקח איתם? צריך כבר להיות מוכן עם ביטוח עד שבוע הבא שהרכב יהיה מוכן.

 

תודה!

פורסם

כאמור, אתה לא חייב לקחת את הביטוח שהיבואן מציע ותמיד כדאי לפנות לכמה סוכני ביטוח שונים ולקבל הצעות, אני רק מציע שלא תוותר על הפניה גם לסוכן של היבואן (זה אגב נכון תמיד ולא רק במקרה של שלמה).

לעניין הקודן, זה מיותר כי הוא לא תורם כמעט שום דבר להגנה של הרכב אבל הוא מטרד מעצבן בכל כניסה לרכב, הוא יכול להשתגע ולתקוע את הרכב כשהמצבר מתחיל להחלש והוא מחייב לרוץ עם הרכב כל שנתיים כדי לעשות "בדיקת מיגון". בנוסף, התקנה של קודן מחייבת פירוק והרכבה של חלקים מהרכב ובלא מעט מקרים, עבודה חוראנית של המתקינים האלה גוררת השלכות.

אישית, אני לא מוכן שיתקינו לי קודן אלא רק במקרים שבהם אין לי שום ברירה אחרת כשאני יודע מקרוב משפחה שמחזיק אסטרה כזו ומבטח אותה אצל שלמה, שהם לא דורשים קודן.

פורסם

חבר'ה, שאלה אחרונה. הבאנו מקדמה וככל הנראה הבנק יאשר את ההלוואה ביום ראשון וישלח שעבוד והעברה בנקאית ליבואן. משם אני צריך למצוא חברת ביטוח. עכשיו מה לגבי רישיון רכב? נותנים את זה יחד עם הרכב? טסט ראשון לרכב שלוש שנים אחרי הקנייה?

פורסם

רישיון רכב ברכב חדש נמסר במועד המסירה של הרכב.

בהנחה שמדובר ברכב עם רישום שאינו ליסינג, תקבל את הרכב עם מדבקת רישוי ל-3 שנים קדימה, אך כמובן תשלם כל שנה רישוי מחדש.

 

אלי

פורד פיאסטה, 1.25 ידנית Trend, שנת 2014

פורסם
רישיון רכב ברכב חדש נמסר במועד המסירה של הרכב.

בהנחה שמדובר ברכב עם רישום שאינו ליסינג, תקבל את הרכב עם מדבקת רישוי ל-3 שנים קדימה, אך כמובן תשלם כל שנה רישוי מחדש.

 

אלי

 

ועל השנה הראשונה אני משלם על רישוי?

פורסם

בודאי...

אתה משלם את הרישוי עבור השנה הראשונה ליבואן שמעביר את הרכב רישוי.

תסתכל בהזמנה, זה אמור להופיע כסעיף נפרד...

 

אלי

פורד פיאסטה, 1.25 ידנית Trend, שנת 2014


×
×
  • תוכן חדש...