Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוקוס Titanium האצ'


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3328 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, שמתי עין על הפוקוס טיטניום (2,000 סמ''ק)האצ'בק בשנים 2011-2013.

מאוד משך אותי העובדה שהרכב חזק, מאוד מאובזר( התנעה בכפתור, מערכת נחמדה, חימום מושבים )

אך אני מוטרד לגבי 2 דברים:

 

1. הגיר, אני יודע שהוא דו מצמדי ואני מפחד מבעיות אשר עלולות להיווצר מכך.

 

2. צריכת דלק, בתור אחד שנוהג בינתיים ביונדאי ix35 , אני מחפש רכב עם צריכת דלק הרבה יותר מאשר היונדאי

הזוללת , ומנוע 2000 אטמוספרי מרגיש לי קצת שתיין.

 

אשמח לשמוע את דעתכם בנושא.

פורסם

אני חושב שאין טעם להמשיך לפרט את הכשלים של הגיר בפוקוס(ללא קשר לדו מצמדי בכללי - אלא ספציפית בפוקוס הגיר סופר בעייתי ויש המון תיעוד לזה בפורום),

אם אתה מוכן לבלוע את הצפרדע(ירידת ערך,בעיות סחירות חמורות של הדגם בטח שתתקרב הסוף של האחריות על הגיר וכו') - תדאג לקנות אותה במחיר נמוך ככל האפשר.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
פוקוס 2000 היא שתיינית לא קטנה בכלל. אל תצפה לכח מטורף.

סה"כ נחמד.

למה אומרים שהיא חסכונית בכל מבחן דרכים?

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

 

אני חושב שאין טעם להמשיך לפרט את הכשלים של הגיר בפוקוס(ללא קשר לדו מצמדי בכללי - אלא ספציפית בפוקוס הגיר סופר בעייתי ויש המון תיעוד לזה בפורום),

אם אתה מוכן לבלוע את הצפרדע(ירידת ערך,בעיות סחירות חמורות של הדגם בטח שתתקרב הסוף של האחריות על הגיר וכו') - תדאג לקנות אותה במחיר נמוך ככל האפשר.

מצאתי 2013 ב60K אבל אני באמת לא יודע אם זה שווה, הבעיות בגיר דומות לDSG שמחליפים מצמדים וזהו? (4 אלף שקל כל שנה וחצי בערך) ?

פורסם

צריכת דלק מעט יותר טובה מ1.6

רכב איכותי ומאובזר

אחיזת כביש הכי טבע למחיר שתשלם

ניתן להשיג רכב שמור לא ליסינג במחיר ממש טוב.

גיר עם שם רע מאוד, המשמעות שתצטרך גם למכור בזול.

פורסם

מצאתי 2013 ב60K אבל אני באמת לא יודע אם זה שווה

 

במחיר הזה - חד משמעית לא.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אה אז בכלל טוב.

מה בד"כ כושל בגירים האלה? הקלאצ'ים או המחשב?

לי הייתה כזאת פוקוס 2012, ומכרתי אותה עם משהו כמו 25K ללא בעיות ספציפיות.

V5

פורסם

זה לא עניין כושל, אלא עניין של חווית נסיעה.

לדעתי האישית וכאחד שנוהג בפוקוס ללא תקלה אחת! כ20K ומחפש טיטניום ב"מציאה" ממליץ בחום אך כיון שרוב העולם חולק עלי (לעיתים בצדק)צריך לקנות בזול כדי למכור גם בזול.

פורסם

לגבי שקט נפשי כלכלי פורד פתרו את העניין על ידי הרחבת אחריות:

על הגיר 7 שנים או 160,000 ק"מ המוקדם מבינהם.

על מחשב גיר 10 שנים או 240,000 ק"מ המוקדם מבינהם.

אין צורך באחריות "רצון טוב" וכו' אלא ישר המצמדים מוחלפים ללא ויכוח כלל.

 

שאר תקלות שמלעיזים על הרכב לדעתי לא נכונות או זניחות ביותר ולא אמורות להוות שיקול קניה.

מנגד יש לרכב יציבות כביש, שקט מהכביש, גימור, אבזור מעולה ביחס לסגמנט.

פורסם

אצלי אישית החווית נסיעה ברכב הזה הייתה מצויינת בכל המובנים.

כששאלתי על "כושל" התכוונתי מה מרכיבי הגיר מתקלקל יותר ומה מצריך בד"כ החלפה.

לדעתי מכל הבחינות חוץ מאמינות הגיר הפוקוס הזאת והגולף 6 בזמנו היו הרכבים הכי טובים בקטגוריה by far.

V5

פורסם

אחותי עם פוקוס כזו 2.0 ליטר יד ראשונה 2015 כמדומני, מלפני חצי שנה החלה לסבול מהגיר, הרכב היה כבר פעמים במוסך, למעט הבעיה הזו היא יותר ממרוצה מהרכב,

אבל רוצה למכור בגלל הגיר....

פורסם

יש לחבר שלי כזו בדיוק.

עכשיו חזרה מהמוסך כי הרכב החליט לא לדבר עם הגיר תוך כדי נסיעה, מסתבר שהייתה בעיה במחשב. וגם זה תוקן אחרי שבוע מלא עצבים - מזל שבאחריות.

 

רכב בסה"כ נחמד מאוד, לדעתי אפילו יפה.

כח: טוב-,

אחיזה נחמדה מאוד, לוקחת סיבובים בכיף.

ברמת העקרון הרכב צונח צניחה חופשית בערך שלו, הוא נותן הרבה.

 

אבל מפחיד הקטע עם הגיר.

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

×
×
  • תוכן חדש...