Jump to content

guy itzhaki

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של guy itzhaki

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. יש לי תקציב של 35 אלף פלוס מינוס. כרגע בדקתי מספר אופציות רלוונטיות למחיר שלי ולגיר ידני שאני רוצה . ומתלבט ביניהן : סקודה פאביה 1.4 ידנית שנת 2012 ניסאן מיקרה 1.2 ידנית 2014 פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2013 אולי יש עוד אופציות שעולות לכם לראש ? מה שחשוב לי זה בעיקר צריכת הדלק . אבל גם שהרכב יהיה כמה שאפשר נוח לנסיעה ( מנוע סביר, נוחות הנסיעה , מרווח , אבזור). תודה רבה ! :-):-)
×
×
  • תוכן חדש...