יש לי תקציב של 35 אלף פלוס מינוס.
כרגע בדקתי מספר אופציות רלוונטיות למחיר שלי ולגיר ידני שאני רוצה . ומתלבט ביניהן :
סקודה פאביה 1.4 ידנית שנת 2012
ניסאן מיקרה 1.2 ידנית 2014
פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2013
אולי יש עוד אופציות שעולות לכם לראש ?
מה שחשוב לי זה בעיקר צריכת הדלק .
אבל גם שהרכב יהיה כמה שאפשר נוח לנסיעה ( מנוע סביר, נוחות הנסיעה , מרווח , אבזור).
תודה רבה ! :-):-)