Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנוע 1800 TSI עם 180 כ"ס


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3333 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני מעוניין לרכוש סקודה אוקטביה שנת 2014.

ראיתי מודעה מעניינת ביד2 של אוקטביה 1800 עם 180 כ"ס דגם אלגנס עם 43 אלף ק"מ.

הרכב יד2. טופל בצ'מפיון. עושה רושם שהוא שמור מאד.

רציתי לשאול מהם השיקולים שאני צריך לקחת בחשבון עבור מנוע כזה?

אני מתכוון לאחזקה, צריכת דלק, תקלות, ביטוח ועוד שיקולים אחרים שאני לא מכיר.

למישהו יש ניסיון עם מנוע כזה ויודע להגיד איך הוא מבחינת אמינות?

אני נהג צעיר שאוהב לנסוע אבל עד כה חייתי בשלום עם מנועי 1600 רגילים של רכבים יפניים.

 

היום אני הולך לראות את הרכב.

אשמח לקבל את חוות דעתכם.

פורסם

אחזקה - יש לטפל לפי הוראות היצרן, מחירי הטיפולים השוטפים די סבירים (אבל גבוהים ממחירי טיפולים של יפנית מקבילה)

צריכת דלק - טובה יחסית לנפח, ובכלל ( כ12.5 ק"מ לליטר בממוצע )

 

ביטוח - תלוי בנתונים שלך, ברר אצל סוכן הביטוח שלך.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)

תקח בחשבון שגרסה של המנוע הזה נמצאת עכשיו בתביעה ייצוגית גדולה מול צ'מפיון. הטענה שהיו סדרות של ה 1.8 שפשוט היה להן פגם בייצור והיבואן התחמק. התבטא בצריכת שמן גדלה עד לשיפוץ מנוע שלא ניתן לגלות תמיד בבדיקת מכון. קח את הרכב לבדיקה במוסך שממש מכיר פולקסוואגן .

למשל מוסך רון בתל אביב.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

לא שייך לגירסת המנוע המדוברת

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...