Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3331 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כתבתי פה לא מזמן על התלבטות בין כמה רכבים. בסופו של דבר נשארתי עם שניים - לאון fr או volvo v40 r-design.

 

אחת הסיבות להעדפה של הוולבו היא מערכת הבטיחות האקטיבית שקיימת אצלם.

העניין הוא שאין את זה במלאי אבל מבחינתם זו לא בעיה, לפי מה שהבנתי אפשר להזמין בדיוק איזה רכב שאני רוצה (כמו שיש את האופציה באתר העולמי שלהם) כולל מערכות בטיחות, גימור, צבעים וכו' והם יזמינו. תוך מקסימום 3 חודשים הרכב פה.

 

האם דבר זה קיים לפי הידוע לכם בעוד יבואנים? נגיד אני יכול דרך צ'מפיון להזמין את הלאון fr עם בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית ותיקון סטיה מנתיב למרות שבארץ אין את המערכות האלה בלאון (בחול הן קיימות)?

פורסם

בעולם הגדול זה די מקובל ובאירופה למשל יש חברות שמוכנות לקבל ממך הזמנה ספציפית ולמסור לך את הרכב במפעל.

בארץ זה בעיקר מוגבל ליבואנים של מותגי יוקרה ואתה יכול ללכת ולהזמין איזה ב.מ.וו ומרצדס שאתה רוצה והם ייצרו לך אותה לפי דרישה. ממך אני מבין שגם וולבו בסיפור וייתכן שצ'מפיון מוטורס מוכנים ליבא ככה גם רכבים של אאודי (ראיתי בחלק מהדגמים סימונים לאבזורים אופציונאליים שאני לא מאמין שמותקנים בארץ). לגבי סיאט, ספק רב מאוד מאוד.

פורסם

ראיתי באתר של צמפיון VW שבקרוב יהיה באתר שלהם אופציה כזו. הדבר מאוד מקובל באירופה גם לרכבים סטנדרטיים. באתר יש קונפיגורטור אם המון אפשריות, אתה בוחר ובסוף מקבל מקט שאיתו יכול לבצע הזמנה לפי מה שמתאים לך.....

פורסם (נערך)

הבעיה היא שהזמנת אבזור נוסף לא באה לידי ביטוי במחירון לוי יצחק וספק אם תקבל תוספת על מחיר המחירון כשתמכור את הרכב כמשומש, בעוד שכאשר מדובר ברמת אבזור מובנית מהיבואן הדבר כן בא לידי ביטוי במחירון.

 

היבואנים פשוט צריכים להביא רמות גימור גבוהות יותר ולא רק חלק מרמות הגימור.

 

אלא אם כן לוי יצחק יוסיף למחירון תוספת למליר המחירון של מגוון אביזרים ספיציפיים.

עריכה אחרונה על ידי green
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

הרבה פעמים יש אצל לוי יצחק התייחסות לאבזור נוסף.

בעייה נוספת אגב בהזמנה מיוחדת היא שלרוב לא תקבל עליה את אותה הנחה שתוכל לקבל על רכב שקיים במלאי.

 

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...