Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה- חלקים וטיפול תקופתי - וולוו V40 שנת 2015


shilo_v
שימו לב! השרשור הזה בן 597 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

וואו, תודה רבה!

אעיין בזה.

קצת עצוב שבארץ שלנו כ"כ קשה להשיג דברים כאלה, חלקים מקוריים בקלות, מידע עליהם.

מה כבר ביקשנו.

"Dust in the wind, All we are is dust in the wind"

 

 The first love - Peugeot 205> Citroen Saxo> Fiat uno> Hyundai Lantra> Suzuki Belano> Peugeot 306> Volkswagen Polo> Seat Cordoba> Honda Accord> Subaru Impreza>Mazda 3 Spirit>VOLVO V40 KINETIC PLUS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז ככה,

לאחר עיון באתרים שהזכרת, רק לראשון מבניהם יש את שני המוצרים יחד.

באתר הנ"ל - fcpeuro.com

הפילטרים (דלק ושמן) יעלו יחד כולל משלוח ומע"מ: 609 ש"ח.

רק לשם ההשוואה שהזמנת, באתר 'מאיר' של היבואן, רק אחד מהפילטרים יעלה לא פחות מ- 513 ש"ח.

(לא זוכר איזה מהם, משום מה לא מצליח לבדוק שוב,  אולי גם רק על המידע הם רוצים כסף מי יודע..).   

 

 אתר נוסף, בריטי ואפילו זול יותר שנתקלתי בו ולאחר בדיקה עליו ברשת נדמה שהוא די אמין וגם שולח לארץ הוא:

www.partsforvolvosonline.com

(אם למישהו יש ניסיון אתו אשמח לחו"ד)

באתר הזה שני הפילטרים כולל משלוח ומע"מ יעלו כ- 407 ש"ח בלבד.

כנראה שאזמין משם בסופו של דבר אם לא אתקל בכמה חוות דעת שליליות.

 

עוד אתר שהגעתי אליו הוא ישראלי דווקא:

www.carpartsonline.co.il

בו יש את שני הפילטרים ובמחיר די זול יחסית בהשוואה ליבואן (333 ש"ח באיסוף עצמי או במשלוח בתוספת של 35 ש"ח) אבל,

א. לא מכיר את האתר הזה וחוות הדעת עליו בדף הפייסבוק שלו קצת חלוקות..

ב. בדף המוצרים אמנם כתוב במפורש  'מקורי'  אך עם תמונה כללית וללא מק"ט כלל.

(פ. שמן | פ. דלק)

מה שהופך את העניין למבלבל וקצת חשוד.

 

אשמח אם למישהו יש ניסיון עם האתרים הללו ויכול בבקשה לשתף את התרשמותו מהם.

 

תודה!

 

 

 

 

"Dust in the wind, All we are is dust in the wind"

 

 The first love - Peugeot 205> Citroen Saxo> Fiat uno> Hyundai Lantra> Suzuki Belano> Peugeot 306> Volkswagen Polo> Seat Cordoba> Honda Accord> Subaru Impreza>Mazda 3 Spirit>VOLVO V40 KINETIC PLUS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חכה שתבדוק מחיר חלפים קצת יותר רציניים מפילטרים,

קיט לשיפוץ משאבת וואקום, סך הכל 2 גומיות ו6 ברגים

 בארץ רוצים אלף שקל, עלה לי מאה וקצת בחו"ל.

 

את האתר הבריטי אני לא מכיר וגם בכללי אני נרתע מלהזמין ממקומות בהם ההגה בצד השני, שלא אתרגל ובסוף אפול על רכיב שלא מתאים לשני מיקומי ההגה בדגם.

 

גם אני נתקלתי באתר הישראלי וגם אני הבעתי ספקות בגלל התמונות הכלליות

  • רעיון טוב! 1

כבר חתמתי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, yairw כתב:

חכה שתבדוק מחיר חלפים קצת יותר רציניים מפילטרים

שלא נדע 🙏

 

לגבי הזמנות ממדינות בהן ההגה בצד השני פחות הייתי חושש אם הייתי יודע את המק"ט בוודאות, מאמין שמן הסתם יש מק"ט אחר גם אם החלק זהה מבחינת נתונים אבל מתאים לצד אחר של הרכב, אחרת הייתה אנדרלומסיה בכל מדינה ובכל העולם.

 

טוב נחכה לעוד אנשים אולי למישהו יש ניסיון עם האתרים האלו וישתף אותנו.

  • אהבתי 1

"Dust in the wind, All we are is dust in the wind"

 

 The first love - Peugeot 205> Citroen Saxo> Fiat uno> Hyundai Lantra> Suzuki Belano> Peugeot 306> Volkswagen Polo> Seat Cordoba> Honda Accord> Subaru Impreza>Mazda 3 Spirit>VOLVO V40 KINETIC PLUS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

עדכון:

אז בארץ עלות שני הפילטרים (שמן ודלק) לפי מחירון 'מאיר' הוא: 711 ש"ח.

 518 ש"ח עבור פילטר הדלק ו-193 ש"ח עבור פילטר השמן.

 

התלבטתי אם לקנות חלופי של MANN בארץ (בערך 350 ש"ח) אבל,

 מסתבר שפילטרים כאלה מקוריים מחו"ל, זולים יותר אפילו מחלופיים של MANN בארץ.

 

לאחר חיפוש ושיטוטים בפורומים מחו"ל הגעתי לאתר האנגלי הזה: https://www.partsmonster.co.uk/

המתמחה בוולוו וסאב ובחיפוש אחר חוות דעת ברשת נתקלתי ברוב מוחלט של פידבקים חיוביים.

 עלות פילטר הדלק: 38 פאונד שהם בעברית כ-157 ש"ח.

 עלות פילטר השמן: 13.92 פאונד שהם - 57 ש"ח.

עלות משלוח: 7.30 פאונד = 30 ש"ח.

סה"כ שני הפילטרים כולל משלוח:  244 ש"ח. 

(בדולרים: 70$. קרי, גם פטור ממסי יבוא)

סה"כ חסכון: 467 ש"ח, איתם ניתן לרכוש סט מצתים, נוזל בלמים, שמן מנוע קסטרול מאגנטק

וקראנץ' פיסטוק ב-60 ש"ח בשוק השחור. 

ביצעתי רכישה בדיוק לפני שבועיים והיום המשלוח הגיע אליי. 

 

 

מחירון מאיר.png

PM.png

11.jpeg

עריכה אחרונה על ידי shilo_v
  • אהבתי 4

"Dust in the wind, All we are is dust in the wind"

 

 The first love - Peugeot 205> Citroen Saxo> Fiat uno> Hyundai Lantra> Suzuki Belano> Peugeot 306> Volkswagen Polo> Seat Cordoba> Honda Accord> Subaru Impreza>Mazda 3 Spirit>VOLVO V40 KINETIC PLUS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

 

רק פתחתי משתמש בשביל באמת לאמר תודה על השיתוף מאוד מעריך את זה גם אני עם s60 שנת אבל 2014 ❤

עריכה אחרונה על ידי CheesusMan
  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשמחה, כיף לדעת שזה עוזר.

וברוך המצטרף.

"Dust in the wind, All we are is dust in the wind"

 

 The first love - Peugeot 205> Citroen Saxo> Fiat uno> Hyundai Lantra> Suzuki Belano> Peugeot 306> Volkswagen Polo> Seat Cordoba> Honda Accord> Subaru Impreza>Mazda 3 Spirit>VOLVO V40 KINETIC PLUS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי,

פספסתי את השרשור הזה.

בתור בעל V40 2016 עם נסועה הרבה מתחת לממוצע (אני עושה כ10K בשנה) וקניתי אותה עם כ6K בת 3,

אני דווקא חושב שכן כדאי לטפל בחברה טיפולים שוטפים ולו רק בשביל הסיכוי להשתתפות בתיקונים במקרה של קטסטרופה שכידוע בוולוו זה עשוי להיות יקר מאוד.

מה שאני עושה בעקרון זה מטפל במוסך המרכזי ועושה התאמות לפי הנסועה. (ומביא שמן קסטרול אדג' בתקן וולוו 0W20 שבמוסך לא מחזיקים והוא האיכותי ביותר שניתן להשיג)

לדוגמא :

בטיפול 45K הוא היה עם 7K ק"מ

בטיפול 60K הוא היה עם 19K בערך 
בטיפול 75K הרכב היה עם 29K 

 

אז בטיפול 45K לא הגיוני להחליף פילטר דלק. דחינו.

בטיפול 60K לא הגיוני להחליף פלאגים , הרכב נסע רק 19K.דחינו

בטיפול 75K  שמן גיר כמובן שעשיתי כי זה עניין של זמן ולא קילומטרז'. 

וכו' וכו'..

אצלך ההפרשים לא מאוד מהותיים בין הנסועה לטיפולים, אשמח לעדכון כמה חסכת בכולל על כל הטיפול.

 

נ.ב. ראיתי שמן POWERSHIFT- אתה חי על הקצה. גיר פורד עם מנוע פורד היא תצורה שמועדת לפורענות , מה שמחזק את התזה של לטפל במורשה.

 

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי אייל היקר.

בגדול, זה לא שאני מנסה לחסוך בטיפולים ומועדם ואפילו להיפך, אלא רק אם הדבר אפשרי רק בעלויות שלהם כי העלויות של המורשה, אוי המורשה..

אתחיל מסוף ההודעה שלך דווקא, כשרכשתי את הרכב לפני קצת יותר משנה ולאחר קריאה מעמיקה בנושא הגיר הנ"ל וכו', אכן היה עניין קטן עם הגיר, תוכל לראות כאן שרשור שהעלאתי בזמנו בנושא: 

 

רכשתי את הרכב עם נסועה של כ- 72K כשבטיפול ה-75K נכלל גם החלפת שמן גיר.

לאחר הרכישה נכנסתי למורשה ברשל"צ כדי לעשות את טיפול ה-75K  ואפילו החלפתי לבדי גם פילטר אוויר מקורי (280 ש"ח מהארץ לאחר הנחה)  למרות שלא היה צורך במפרט אותו טיפול והכי חשוב, לבדוק את ההשהייה וה'דחיפה' בתחילת הנסיעה וגם עבור עדכוני תוכנה אם יש צורך.

 

- לגבי ההשהייה והנקישה, אחד המכונאים, בחור ממש נחמד עלה לנסיעת מבחן להרגיש את התסמין והוא אמר לי שכל ה-V40 עם ה- POWERSHIFT מתנהגות כך, אולי טיפה פחות אולי טיפה יותר אבל אין לי מה לדאוג ואין שום דבר חריג, ואפילו חיפש במוסך אחת כזו כדי שאעשה עליה סיבוב וארגיש ואהיה רגוע, לא מצאנו והציע לי להיכנס  אליו בכל פעם שאני באזור ואם תהיה שם אחת כזו, נעלה לסיבוב כדי שארגיש בעצמי ואהיה רגוע.

 

אפשר לומר שכמה שזה היה מציק בהתחלה, די התרגלתי ולמדתי להתחיל בנסיעה חלקה עם דיליי בין הרמת הרגל מהבלמים וליטוף דוושת הגז. עוד שניה וחצי (אחד מהדברים הבאמת בודדים המפרידים בין הרכב הזה לתואר מושלם מבחינתי ועבורי). 

 

בחזרה לנושא הטיפולים, 

 (אצרף לפה את מפרטי הטיפולים)

אז כיום לאחר שנה ומאותו טיפול ה-75K,

הרכב עומד כיום על- 82K וכאמור לא בטוח שאכניס אותו למורשה כי אין שם משהו מהותי וקריטי כגון החלפת שמן הגיר.

אז בינתיים החלפתי בעצמי רק את השמן (קאסטרול מאגנטק 5W30 STOP\START  לפי צמיגות מומלצת יצרן ולא שמן 'מאיר' שממלאים במורשה) ואת מסנן השמן שרכשתי מהאתר,

את פילטר הדלק אחליף גם בקרוב ברגע הראשון שיהיה לי טיפה זמן, את פילטר האוויר שאמורים להחליף בכל שנתיים או 30K ק"מ כבר החלפתי לפני שנה. מה שנשאר זה הלפת נוזל הבלמים והחלפת מצתים שגם אותם אעשה בקרוב במוסך מומלץ כלשהו.

כל זאת עוד הרבה לפני שהגעתי לטיפול ה-95K. 

 

אז על כל הטיפול אני עדיין לא יודע להגיד לך כמה חסכתי אבל על מסנני הדלק והשמן ראית בהודעה שעדכנתי את הפערים (244 ש"ח עבור מסנני הדלק והשמן שהחלפתי בעצמי לעומת 711 ש"ח לא כולל עבודה)

ובנוסף גם את השמן 'מאיר' שבטוח שילמתי עליו במורשה יותר מהקאסטרול שמומלץ ע"י היצרן (150 ש"ח)

עם הפערים האלו, מבחינתי להחליף גם פעמיים בשנה שמן מנוע משובח + פילטר שמן

ועדיין יצא לי זול יותר מהחלפה אחת כזו במורשה פעם בשנה ועם שמן קצת מבייש לדעתי כשהיצרן ממליץ בפירוש על שמן מסוים אחר.

 

זהו, סליחה על החפירה ואם יש לך הערות\הארות\המלצות, אשמח לדעת!

90.thumb.png.d73cc9c13993281435b16b7e6d0da07c.png75.thumb.png.eb0f37d0d48aed79d4b2d2ad917ca52e.png

 

 

 

 

 

"Dust in the wind, All we are is dust in the wind"

 

 The first love - Peugeot 205> Citroen Saxo> Fiat uno> Hyundai Lantra> Suzuki Belano> Peugeot 306> Volkswagen Polo> Seat Cordoba> Honda Accord> Subaru Impreza>Mazda 3 Spirit>VOLVO V40 KINETIC PLUS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי השמן, אם הגישה היא בלתי מתפשרת, עדיף כבר סדרת אדג'. פערי המחיר לא גדולים.

אני מתמחר גם את הזמן והעובדה שבשביל לעשות טיפול אחד, אתה עושה אותו בחלקים, חלק לבד, חלק במוסך א' חלק במוסך ב' זו טרחה גדולה.

ב2 הטיפולים האחרונים הוחלפו אצלי רפידות אחורה וקדימה , לאחר בירורים הגעתי למסקנה שאחסוך משהו כמו 250 ש"ח על סבב כזה אם אעשה במוסך חיצוני עם רפידות מקוריות שיוזמנו מחו"ל , האם הכסף שווה את ההתעסקות כדי לחסוך 500 ש"ח בשנתיים ?   בשבילי לא.

 

 

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם בשבילי לא, כמובן. זה הרבה יותר מזה.

למשל, לא זוכר כמה רצו על פילטר אוויר במורשה אבל זוכר שזה היה מעל 500 ש"ח כולל העבודה, 

קניתי אותו ב- 280 ש"ח ולקח לי בדיוק שתי דקות החלפה ורק בזה חסכת 300 ש"ח.

עלות הפילטרים שהזכרתי לבדם ללא העבודה אפילו במורשה, זה עוד חסכון של מעל 450 ש"ח וכו'.

לדעתי זה יכול להגיע בקלות לחסכון של 1,500 ש"ח לטיפול.

 

טרחה זה פחות בשבילי כי אני באמת נהנה לטפל ברכב שלי (בגבול יכולותיי וידיעותיי כמובן) יותר מההנאה שבחסכון הכספי.

 

לגבי השמן, האמת ששברתי עם זה את הראש כי לא ידעתי מה עדיף לדגם שלי והגישה היא הכי לא מתפשרת שיש.

מצד אחד בספר הרכב כתוב באופן כללי שהיצרן ממליץ על קאסטרול אדג'. כשנכנסים לטבלה, אז על דגם המנוע שלי יש הוראה רק על רמת הצמיגות (5w30) ,

על דגמים אחרים כגון מנועי 2.0 ל' ועוד יש המלצה מפורשת על סדרת האדג' בצמיגות כמו שלך.

בכל מקרה, גם בזה חפרתי בפורומים בלי הרבה מסקנות חוץ מזה שהבנתי שהמאגנטק יותר צמיגי ומתאים יותר לנסיעות עירוניות עם לא מעט עצירות והתחלות נסיעה שאלה הן רוב הנסיעות שלי, והאדג' יותר לביצועים ולמצבי קצה, חוץ מזה, גם בדף עזר של אתר קאסטרול כשהזנתי את דגם הרכב,  הומלץ על המאגנטק שרכשתי ולכן הלכתי על זה בסופו של דבר.

אם אדע בוודאות שהאדג' טוב יותר ועדיף לדגם הספציפי שלי, בהחלפה הבאה אחליף בו.

 

"Dust in the wind, All we are is dust in the wind"

 

 The first love - Peugeot 205> Citroen Saxo> Fiat uno> Hyundai Lantra> Suzuki Belano> Peugeot 306> Volkswagen Polo> Seat Cordoba> Honda Accord> Subaru Impreza>Mazda 3 Spirit>VOLVO V40 KINETIC PLUS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שיש כאן כסף על הרצפה ושזה שווה בדיקה.

בעיקר בפילטרים היקרים כגון דלק (שעולה כ500 בחברה)

לטפל במוסך שאינו מורשה אני לא מתכוון (אחרי 3 שנים במורשה) אבל אני אבדוק את רמת הגמישות של המורשה בהבאת חלק מהבית , אולי אבחר חלק ספציפי בטיפול הקרוב .

נראה לי שפילטר הדלק הוא מועמד לגיטימי.

הגרוע מכל עוד לפניי, הטיפול שכולל טיימינג שעלותו כ5K.

 

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי בהחלט שווה לפחות בדיקה.

למה שפילטר דלק מחו**ן יעלה פי 5 מהעלות בחו"ל למה?!

מתאר לעצמי שיתנערו מאחריות על אותו חלק אם תביא אתך כזה אבל בכל מקרה אשמח אם תעדכן מה תהיה תגובתם במידה ותעשה זאת.

אכן טיפול הכולל טיימינג הוא לא זול בעליל, אני אמור לעשות ב-105K ק"מ אז יש לי עוד זמן. אצלי אגב התענוג יעלה לא פחות מ-3,300 ש"ח (לפני חסכון בשמן ומסנן המנוע שאותם אעשה לבד 😄) וטיפול קריטי שכזה אם אגיע אליו והרכב עדיין אצלי, מתכוון לעשות רק במורשה כמובן.

105.png

"Dust in the wind, All we are is dust in the wind"

 

 The first love - Peugeot 205> Citroen Saxo> Fiat uno> Hyundai Lantra> Suzuki Belano> Peugeot 306> Volkswagen Polo> Seat Cordoba> Honda Accord> Subaru Impreza>Mazda 3 Spirit>VOLVO V40 KINETIC PLUS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 597 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...