Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3350 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה אני נהג חדש מעל 24...

מחפש לקנות אוטו חדש מהיבואן,התסתובבתי בין הסוכניות ואלו שלושת המכוניות שאני מתלבט בינהן.

רמות הגימור שאני מתעניין במכוניות האלו הן:

*הפולו זה קומפורט ליין 1.2 האוטו מרגיש איכותי וגם מבחינת היופי מוצא חן בעיני לעומת האופציות האחרות,מרגישה כמו גולף קטנה.

*המאזדה 2 ברמת גימור הpure white מנוע 1.5 בא יותר מאובזר מבחינת בטיחות ,טריפטוניק פחות חסכוני מטורבו DSG אבל יותר אמין ...

*האיביזה ברמת גימור style מקסימום נוסיף חישוקי סגסוגת ,המכונית הזאת היא הכי זולה מבין השלושה אך תא הנוסעים הסלון של הרכב מוצא חן בעיני הכי פחות וגם המנוע הכי קטן למרות שהוא 110כ"ס.

 

השאלה שלי מה משתלם לקחת מבין השלושה מבחינת כל הפרמטרים ,ידוע שהמחירים שונים בין שלושת המכונית

הדילמה והשאלה מה מבין השלוש משתלם מבחינת איכות ואמינות ומחיר .

 

אשמח אם תיתנו עצות והערות אני די חדש בנושא זה הולך להיות רכב ראשון .

פורסם

תבדוק עלויות ביטוח על הפולו והאיביזה - בגלל שאתה נהג חדש הן עלולות להיות גבוהות.

 

אתה יודע כמה תיסע בשנה? מה הכי חשוב לך ברכב? גלגלי מגנזיום? תפרט קצת יותר כדי שנוכל לכוון אותך.

אם אמינות חשובה לך לא הייתי ממצמץ לכיוון המאזדה 2, גם מבחינת אבזור היא הכי מפנקת.

 

הפולו והאיביזה לדעתי כבר מיושנות יחסית.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

בין המזדה לאיביזה יש הבדל גדול מאוד במחיר,גם בין הפולו עם 110 כס לאיביזה.

הפולו אכן איכותית יותר מאיביזה ומרווחת יותר אבל יקרה וזה כבר דגם די ישן.

 

לאיביזה אמנם מנוע 1.0 אך היא זריזה מאוד ולמעשה מנוע ה 1.0 החליף את ה 1.2 כך שהיא לא תהיה פחות חלשה.

המזדה בגירסה הזאת עם סלון מאוד מרשים ומאוד מאובזרת,אמינות טובה המנוע גם די זריז אם כי לא כמו הtsi.

אם לא אהבת את הסלון של איביזה לדעתי צריך לפסול אותה,הפולו יקרה ולכן המזדה לדעתי תהיה בחירה טובה.

 

אגב, הסיטרואן c3 נבדקה?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

הייתי באותה התלבטות כמו שלך רק בלי הפולו במשוואה.

הפולו זה אותו רכב כמו איביזה רק ב20K יותר בגלל שם ואיכות חומרים טובים יותר...לא שווה לדעתי את התוספת כסף של יותר מ20%.

בין מאזדה 2 לאיביזה בחרתי בסוף באיביזה, בגלל ששוב, האיביזה עולה 20k פחות והמאזדה לא מוסיפה הרבה מעבר לאמינות ומערכות בטיחות מתקדמות, שלדעתי לא יותר מדי קריטיות. חשבתי על זה שבהפרש בין המאזדה לאיביזה אני יכול להחליף לפחות 4 פעמים מצמדים או פעמיים מוח גיר, וזה אחרי השנתיים אחריות. בתמורה לזה אתה גם מקבל רכב חסכוני יותר, זריז יותר ועם איכות חומרים קצת טובה יותר בפנים(כמובן שאם מדובר בפיור ווייט אז המאזדה לוקחת גם באיכות חומרים, למרות שלא הייתי ממליץ על מושבי עור בקיץ הישראלי). בכל השאר - המאזדה לוקחת.

עריכה אחרונה על ידי Meirizon
פורסם

המזדה בגירסה הזאת בעלת איכות חומרים הרבה יותר טובה ואיבזור טוב יותר.

אבל ההבדל במחירים אכן גדול מאוד.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
המזדה בגירסה הזאת בעלת איכות חומרים הרבה יותר טובה ואיבזור טוב יותר.

אבל ההבדל במחירים אכן גדול מאוד.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

בפיור ווייט כן, אבל ברמת גימור דינמיק ואקטיב איכות החומרים פחות טובה מהאיביזה, עשיתי נסיעת מבחן על שתיהן. אבל שוב, לא הכי מומלץ מושבי עור בקיץ הישראלי

 

נזכרתי בעוד משהו, למשל כשאתה סוגר את הדלת באיביזה(אחורית וקדמית) יש תחושה הרבה יותר איכותית ו"כבדה" לעומת במאזדה שזה מרגיש זול כזה כמו רוב היפניות

פורסם

זאת גם הגירסה שפותח השירשור מעוניין בה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
הייתי באותה התלבטות כמו שלך רק בלי הפולו במשוואה.

הפולו זה אותו רכב כמו איביזה רק ב20K יותר בגלל שם ואיכות חומרים טובים יותר...לא שווה לדעתי את התוספת כסף של יותר מ20%.

בין מאזדה 2 לאיביזה בחרתי בסוף באיביזה, בגלל ששוב, האיביזה עולה 20k פחות והמאזדה לא מוסיפה הרבה מעבר לאמינות ומערכות בטיחות מתקדמות, שלדעתי לא יותר מדי קריטיות. חשבתי על זה שבהפרש בין המאזדה לאיביזה אני יכול להחליף לפחות 4 פעמים מצמדים או פעמיים מוח גיר, וזה אחרי השנתיים אחריות. בתמורה לזה אתה גם מקבל רכב חסכוני יותר, זריז יותר ועם איכות חומרים קצת טובה יותר בפנים(כמובן שאם מדובר בפיור ווייט אז המאזדה לוקחת גם באיכות חומרים, למרות שלא הייתי ממליץ על מושבי עור בקיץ הישראלי). בכל השאר - המאזדה לוקחת.

 

אם אפשר לשאול בכמה הוצאת אותה מהיבואן, ואיזה תוספות הוספת ?

פורסם
תבדוק עלויות ביטוח על הפולו והאיביזה - בגלל שאתה נהג חדש הן עלולות להיות גבוהות.

 

אתה יודע כמה תיסע בשנה? מה הכי חשוב לך ברכב? גלגלי מגנזיום? תפרט קצת יותר כדי שנוכל לכוון אותך.

אם אמינות חשובה לך לא הייתי ממצמץ לכיוון המאזדה 2, גם מבחינת אבזור היא הכי מפנקת.

 

הפולו והאיביזה לדעתי כבר מיושנות יחסית.

 

המוכנית הולכת לסוע בערך 17 קילומטר ביום,זה אוטו ראשון שלי אמור לשמש כ3 אנשים .

חשוב לי שהאוטו ימצא חן בעיני מבחינה חיצונית ביגלל זה אני לא הולך על אופציות אחרות ראיתי את הפאביה ניראה רכב טוב אבל אני לא מתחבר לעיצוב האוטו מפנים ומבחוץ.

לגבי ביטוחים בדקתי והכל עולה בערך אותו הדבר בסיבובת 10-12 אלף לביטוח מקיף מחירים מטורפים אכלתי אותה בביטוח .

התלבטות קשה בין שלשות המכוניות לחסוך או לזוז יותר למעלה בשביל פולקסווגן לפי מה שאמרת לא שווה ללכת על הפולו.

פורסם
אם אפשר לשאול בכמה הוצאת אותה מהיבואן, ואיזה תוספות הוספת ?

לא יודע מה הנסיונות של אחרים אבל אני נפלתי על נציג מכירות די בונקר... נתן לי מחירון של הרכב וגירדתי ממנו את החישוקים הכי יוקרתיים+משענת יד...סה"כ הסתכם כאמור ב86K כולל אגרת רישוי והכל. וממש טחנתי לו את השכל שיוריד לי עוד, אבל המחירון של הרכב גם ככה נמוך יחסית למתחרים והם יודעים את זה... בגלל זה יחסית אין הרבה התגמשות.

פורסם
המוכנית הולכת לסוע בערך 17 קילומטר ביום,זה אוטו ראשון שלי אמור לשמש כ3 אנשים .

חשוב לי שהאוטו ימצא חן בעיני מבחינה חיצונית ביגלל זה אני לא הולך על אופציות אחרות ראיתי את הפאביה ניראה רכב טוב אבל אני לא מתחבר לעיצוב האוטו מפנים ומבחוץ.

לגבי ביטוחים בדקתי והכל עולה בערך אותו הדבר בסיבובת 10-12 אלף לביטוח מקיף מחירים מטורפים אכלתי אותה בביטוח .

התלבטות קשה בין שלשות המכוניות לחסוך או לזוז יותר למעלה בשביל פולקסווגן לפי מה שאמרת לא שווה ללכת על הפולו.

 

נהג חדש זה בעיה.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

×
×
  • תוכן חדש...