היי חברים,
אני מתעניין לגבי רכישת רכב אאודי שנים 2011-2011, כנראה A3..
רכישת הרכב לא מהווה בעיה מבחינה כלכלית, גם די ברור לי שתחזוק של רכב כזה יקר יותר אבל עד כמה?
הטיפולים והביטוחים יקרים יותר, עד כמה?
עוד משהו, אני יודע שיש עניין עם גיר ה-DSG, יש סיבה לחשוש מכך ברכב אאודי בשנים אלו?
אשמח לדעות והמלצות
תודה.