Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דאציה סנדרו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3364 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1. מתי מגיע הדגם עם מתיחת הפנים ומנוע 1.0?(בסוכנות אמרו שאין דגם כזה למרות שהראיתי להם מבחן דרכים מיוטיוב)

2. כשאומרים במבחנים שרמת רעשי המנוע והכביש חזקים כמה באמת הם מגזימים?

3.איך הסחיבה שלו בעליות עם רכב מלא

בת זונה , שמש קופחת רק עליי

פורסם

אני מתכנן להחליף רכב באוגוסט, כמו שאמרתי בסוכנות אומרים שאין למרות שיש,לא יודע אם כדאי לקחת נסיעת מבחן עכשיו על הסנדרו 1.2 שאני בעצם מחכה לדגם שעבר קצת שינויים ( מתיחת פנים ושינוי המנוע)

אני פשוט בודק בהמון מקומות על הרכב ומדברים שם על רעשי המנוע והרוח,לפעמים בוחני הרכב מגזימים,אני שואל בעלי סנדרו "לא סטפויי" האם הרעשים נסבלים או זה כמו לנסוע במשאית ריו דיזל?:lol:

בסטפווי הבנתי שהגגון אחרי קצת על רעשי הרוח, אני זוכר שקראתי מבחן דרך על שברולט אופטרה איפה שהוא והבוחן שם כתב שרעש המנוע מורגש וצריך לדבר בקול חזק ברכב, יש לי אופטרה , אין לה בידוד של בנטלי אבל לא זכור לי שצריך להרים את הקול, בקיצור אם מישהו יודע ,מבין, בעל סנדרו,אחד מהפורום ששייך לדאציה , מחכה ליעוץ

תודה

בת זונה , שמש קופחת רק עליי

פורסם

יש לי אמנם סטפוויי וזה נכון שהאוטו לא שקט אבל להגיד שהרעש הוא בלתי נסבל זה מוגזם. יש רעשי דרך, יש גם קצת רעשי רוח ומעט רעשי מנוע. אף אחד מהם הוא לא בלתי נסבל. הסנדרו הרגילה לא צריכה להרעיש יותר אלא פחות בזכות חתך אוירודינאמי עדיף.

מהצד השני, ברמות האלה, רעש הוא עניין סובייקטיבי והתחושות של אדם אחד הן לא התחושות של אדם אחר. לא פעם עשיתי נסיעות מבחן על רכבים שהביקורות טענו שהם רועשים מאוד או שקטים במיוחד ובסעיף הזה לא מצאתי התאמה ברורה בין הביקורות לבין ההתרשמות האישית שלי.

פורסם

escre צודק בתכלס.

 

למה שלא תעשה נסיעת מבחן כשיתאפשר? מה אכפת לך מה הביקורות אומרות. הכי חשוב מה שאתה חושב ומרגיש.

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם
יש לי אמנם סטפוויי וזה נכון שהאוטו לא שקט אבל להגיד שהרעש הוא בלתי נסבל זה מוגזם. יש רעשי דרך, יש גם קצת רעשי רוח ומעט רעשי מנוע. אף אחד מהם הוא לא בלתי נסבל. הסנדרו הרגילה לא צריכה להרעיש יותר אלא פחות בזכות חתך אוירודינאמי עדיף.

מהצד השני, ברמות האלה, רעש הוא עניין סובייקטיבי והתחושות של אדם אחד הן לא התחושות של אדם אחר. לא פעם עשיתי נסיעות מבחן על רכבים שהביקורות טענו שהם רועשים מאוד או שקטים במיוחד ובסעיף הזה לא מצאתי התאמה ברורה בין הביקורות לבין ההתרשמות האישית שלי.

תודה על התשובה. אני לא מחפש מכונית לביצועים. אפס למאה מעניין לי את ה....

המכונית תיסע כ 5000 ק"מ בשנה בקריות

בת זונה , שמש קופחת רק עליי

פורסם
escre צודק בתכלס.

 

למה שלא תעשה נסיעת מבחן כשיתאפשר? מה אכפת לך מה הביקורות אומרות. הכי חשוב מה שאתה חושב ומרגיש.

לזה אני מחכה שיגיע הדגם שאני מעוניין

בת זונה , שמש קופחת רק עליי

פורסם

שלום! דאצ'יה סנדרו בגרסת 1.0 ליטר לא מתוכנן להגיע. אנחנו העדפנו לשווק את גרסת ה 1.2 ליטר במחיר מאוד אטרקטיבי (55,000 ש"ח) לרכב גדול ומרווח. לקוחות רבים, פרטיים ועסקיים רכשו עד כה את הדגם ומרוצים מאוד מהקנייה. שיהיה חג שמח!

דאצ'יה

פורסם

לא פעם עשיתי נסיעות מבחן על רכבים שהביקורות טענו שהם רועשים מאוד או שקטים במיוחד ובסעיף הזה לא מצאתי התאמה ברורה בין הביקורות לבין ההתרשמות האישית שלי.

 

כפי שאמר Escre1 בצדק, הכל יחסי. לי יש פנדה, מעל ל-90 100 הרעש (רוח ובעיקר צמיגים) מורגש אך נסבל בהחלט.

מ שחשוב יותר הוא שבכל הקטגוריה של רכבי מיני ובפלח הזול יותר בפרט, אין בידוד רעשים מושלם, גם לא "טוב" אלא סביר. מצד שני יש יתרונות אחרים

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

הרכב השני אצלי במשפחה הוא סטפאוויי, לא ברור לי על איזה רעשים יוצאי דופן מדברים, בטח לא בהשוואה לסגמנט שמתחרה ברמת המחירים של 55K ש"ח (הסנדרו שאתה מעוניין בה).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
הרכב השני אצלי במשפחה הוא סטפאוויי, לא ברור לי על איזה רעשים יוצאי דופן מדברים, בטח לא בהשוואה לסגמנט שמתחרה ברמת המחירים של 55K ש"ח (הסנדרו שאתה מעוניין בה).

 

יש מצב ותרשום תגובתך וכתבה על רכב עם כל מה שאתה חושב על דגם סטפווי ?

פורסם

בשמחה, אבל הוא אצלנו רק חודש וחצי ואישתי רוב הזמן נוהגת כך שתן לאוטו לסיים "הרצה" ותן לי עוד קצת להכיר אותו ואשמח לכתוב עליו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...