Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3367 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

על פניו נשמע די סביר - לא לוותר על בדיקה מטעמכם, לא להסתמך על הבדיקה שמציגים לכם.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
תודה לכולם . שאלה נוספת אםיש אפשרות להוסיף עוד 10 ולקנות אוטו ב 50 אלף האם מומלץ לקנות קיה סיד 2013 או שעדיף רכב אחר?

הסיד אמור להיות רכב מצוין ומאוד בטיחותי. ממליץ לך לנסות לקחת אותו לנסיעת מבחן ולהרגיש אותו קצת בעצמך

פורסם

ב 50 אתה מביא אחלה מונדאו טורבו, אין מה להשוות בכלל את הרמה אל מול המשפחטומטיות הרגילות

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם

טוב העלנו את התקציב ועכשיו ההתלבטות היא בין קיה פורטה 2013 ליונדאי i25 2014? ושאלה נוספת האם לא כדאי לקנות מונדאו ב 30 וזהו? הרכב בפנים מרווח ונראה מאוד נוח , אני לא יודעת בקשר לטיפולים אבל האם הטיפולים באמת כל כך יקרים והאם הצריכת דלק מאוד משמעותית?

פורסם (נערך)

אם הבדיקה טובה (מטעמכם!!) הרכב שמור, אין שום בעיה בלקנות מונדאו לא טורבו ב30, בכל זאת מדובר ברכב 2011 וכמות הרכב שתקבלו עבור המחיר מדהימה.

 

לעזאזל אני קניתי 09 (אומנם טיטניום עם 78 אקמ פרטית) במחירון (37) ולא מתחרט לרגע, אפילו שכנראה ששילמתי קצת יקר.

 

 

אני רואה שאתם מרחיבים ומרחיבים את התקציב ולא בטוח שיש בכך צורך.

 

המונדאו למעט צריכת דלק קצת גבוהה (מן הסתם, מנוע 2.3) משאר המשפחתומטיות שהוצעו (אלה עם מנועי ה1.6), מכונית נהדרת, אמינה, נוחה מאוד, מרווחת מאוד וגם בטיחותית (מאוד).

 

האחזקה די זולה (במוסך רגיל כן?), הטיפולים זולים, אין רצועת טיימינג אלא שרשרת שזה נהדר. אפילו שמן גיר לא חובה להחליף ברכב הזה (לפי היצרן).

 

בנוסף, הביטוח די זול ואגרת רישוי קצת מעל הממוצע. (שלי קבוצה 5 - טיטניום, זאת אולי 4)

עריכה אחרונה על ידי ramik33
:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם (נערך)

אם הבדיקה טובה (מטעמכם!!) הרכב שמור, אין שום בעיה בלקנות מונדאו

לא

טורבו ב30, בכל זאת מדובר ברכב 2011 וכמות הרכב שתקבלו עבור המחיר מדהימה.



 

לעזאזל אני קניתי 09 (אומנם טיטניום עם 78 אקמ פרטית) במחירון (37) ולא מתחרט לרגע, אפילו שכנראה ששילמתי קצת יקר.

 

 

אני רואה שאתם מרחיבים ומרחיבים את התקציב ולא בטוח שיש בכך צורך.

 

המונדאו למעט צריכת דלק קצת גבוהה (מן הסתם, מנוע 2.3) משאר המשפחתומטיות שהוצעו (אלה עם מנועי ה1.6), מכונית נהדרת, אמינה, נוחה מאוד, מרווחת מאוד וגם בטיחותית (מאוד).

 

האחזקה די זולה (במוסך רגיל כן?), הטיפולים זולים, אין רצועת טיימינג אלא שרשרת שזה נהדר. אפילו שמן גיר לא חובה להחליף ברכב הזה (לפי היצרן).

 

בנוסף, הביטוח די זול ואגרת רישוי קצת מעל הממוצע. (שלי קבוצה 5 - טיטניום, זאת אולי 4)

 

גם לי יש מונדאו 2.3. (2008 סטיישן) ופשוט אוהב את הרכב!

בשתי מילים: ההשוואה לקיה פורטה וליונדאי i25 גם משלוש ארבע שנים קדימה פשוט מצחיקה, מדובר על רכב ברמה אחרת.

1.קודם כל אמינות מצויינת! (יותר טוב בנתיים מכל רכב אחר שהיה לי כולל מזדות וניסאן) יש לי חבר שמחזיק גם הוא מונדאו ושלו 2010 יד ראשונה: (הרכב 7 שנים אצלו) ועשה עליו 220K קילומטר ודיווח על בעיה אחת בלבד (!) = משאבת שמן הגה הוחלפה בעלות של 1200 ש''ח (הבנתי שזה ה'מחלה' של המונדאו).

2.מחיר טיפולים = סביר+ (מטפל במוסך פרטי) גם המחיר והזמינות של החלקים מעולה. לא יודע מאיפה לקחת את עניין ה'טיפולים היקרים'.

3.רמה אחרת של בטיחות\נוחות\ביצועים גם מהמשפחתיות העדכניות ביותר.

4.מרווח פנימי עצום גם ליושבים מקדימה, גם ליושבים מאחורה וגם בתא המטען (הרגיל, אפילו בלא סטיישן)

5.כל המונדאו הם אגרת רישוי 5 אאל''ט אבל זה כסף קטן (כמה מאות ש''ח בשנה)

6.לגבי צריכת הדלק: בתוך העיר- ובכן הרכב יודע לשתות! (בעיר: לדעתי ליטר לכ8 קילומטר) מחוץ לעיר יש פער לטובה (ליטר לכ13 קילומטר בשיוט נינוח).

לדעתי גם אם אתם נוסעים הרבה בתוך העיר זה שווה מול החיסכון בקניה ובאמינות יוצאת הדופן.

7.לגבי המחירים: ב30K אתם אמורים למצוא רכב שמור יד שניה מליסינג עם קילומטר נמוך (אולי 100K).מהשנים '08-'10

(טיטניום או טרנד סטיישן קשה למצוא במחירים ונתונים אלו והם יותר מתקרבים למחירון, אבל בשנים אלו הטיטניום זו רק רמת גימור (אקסטרה מאובזרת ומפוארת! אבל גם הטרנד לא רעה בכלל), והתא מטען הרגיל גם כך פשוט ענק, אז בהחלט אפשר להתמקד בטרנד הסטנדרטיות)

סיכום: ממליץ בחום!!

עריכה אחרונה על ידי yosy b
פורסם (נערך)

יהיה טוב אם ההתנעה תהיה כשהרכב קר. תנו לו לעבוד כמה דקות טובות ותראו שהכול בסדר. בינתיים תעשו סיבוב מסביב לרכב ותראו אם אין שוני בעובי בין החריצים שבין חלקי הרכב (בין הכנפיים לדלתות למשל), חפשו גם הפרשי צבע.

 

אפשר להרים את הריפוד במטען ולחפש ממצאים לנזילות מים או תיקונים. הרבה פעמים קורה שלאחר תיקון כושל של המטען מים יחדרו משם.

 

בנסיעה, כמובן לראות שכל ההילוכים עוברים גם ידנית וגם בDRIVE - לגיר 6 הילוכים קדמיים. לעשות סיבוב ארוך ובריא. עם מזגן ובלי.

 

לשים לב אם ישנם רעשים מוזרים, תקתוקים או דפיקות מכיוון הגלגלים/או מההיגוי. לרוב זה לא נורא כ"כ אך יכול לשמש כמנוף להורדה במחיר.

 

תבדקו טוב אם המזגן מקרר היטב ולא מרעיש (מהדשבורד).

 

תבדקו את כל התוספות גם. בקרת שיוט, חלונות, נעילה וכו'.

 

אם הכל טוב אפשר ללכת לבדיקה.

 

תשכילו לעשות, אם תעלו את ממצאי הבדיקה לכאן. הפידבק יהיה מהיר.

 

 

בהצלחה :)

עריכה אחרונה על ידי ramik33
:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם (נערך)

לא חסיד גדול של מכוני בדיקה אבל.. בכל זאת אני חולק עליך. מוסך לעולם לא יתחייב לך על כלום וגם לא כל מוסך בכלל מסכים לעשות בדיקת קניה.

 

במקרה הטוב, ייתן לך חו"ד כללית ותו לא. בטח שלא יתחייב לך על שילדה וכו'.

 

למדנו זאת בדרך הקשה.

 

אחי לפני כשנתיים קנה מרצדס והלך למוסך מרצדס לבדיקה (אחד הטובים והמומלצים בפורום), אוי כמה שהרכב היה דפוק מכל הבחינות (גיר ושילדה, מה שהתברר בבדיקה שנעשתה לאחר מכן במכירה. הגיר שופץ ע"י אחי לפני), והומלץ בחום ע"י המכונאי.

עריכה אחרונה על ידי ramik33
:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם

מוסך פורד מאזדה כן יעשה את הבדיקה ויש להם נוהל בדיקה לפניי קניה ומה בודקים.

מכון בדיקה לא יסיר את הכיסויים התחתיים ויבדוק את הרכיבים אלה יעשה בדיקה כללית והספק על הדיינו (תלוי במכון הבדיקה והציוד שלו).

כל אחד יבחר בדרך שלו, אבל קשה לי להבין כיצד אפשר לאתר תקלות רציניות אם לא יסירו את המיגון התחתון (ויש 2).

שזה אומר שהם יצטרכו לאחר הקניה רק לקחת למוסך? כי במכון סביר להניח שלא יעשו את זה כי מדובר על 20+ ברגים ולך תמצא את מר עסוק שיעשה לך את זה ולא יאבד אותם אחריי זה.

פורסם (נערך)

אז כל הכבוד למוסך שלך. כי אני בספק אם הנוהל זהה בכל המוסכים שגם שם שורצים לא מעט מרי עסוק.

 

אגב שים לב שאנחנו מדברים על מונדאו אטמוספרית (כנראה).

 

כמה שאני זוכר (ייתכן שאני טועה), אין שום בעיה בגישה מלמטה במונדאו אלה ללא שום פירוק.

עריכה אחרונה על ידי ramik33
:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם (נערך)

אתה זרקת כל מוסך (האם בדקת ב 3 מוסכים לדוגמא? ומאיזה סוג?), אני כתבתי לך שמוסך רשמי כן יעשה את זה, אין כאן כל הכבוד או לא, אלה עובדות.

 

המונדאו זהות ויש מיגון רגיל בתחתית המגן על הרכיבים שאותו, צריך להסיר.

האם לאותו הרכב מהליסינג שלהם, הקפידו תמיד להחזיר או בשלב מסויים נפטרו ממנו? אי אפשר לדעת.

כך בערך, נראה מיגון תחתון שאותו מסירים בקלות עם מספר ברגים, במונדאו יש 2 סוגים, אחד מתחת לרדיאטור והשני עבור המנוע/אגן השמן/תיבת ההילוכים וכו'.

 

תמונה ראשונה זה של פורד פוקוס 2013 אבל זה להמחיש את הרעיון.

תמונה שניה זה כיסוי של מונדאו MK4 כללי מהרשת, לא איתרתי תמונות של התחתית אבל בחיפוש סביר אפשר למצוא.

 

2012Focus-1stOilChange3.jpg

 

s-l300.jpg

עריכה אחרונה על ידי Automatic1
פורסם (נערך)

לי אין את הכיסוי השני רק את הראשון. כנראה מישהו לא טרח להחזירו עם השנים, למרות שמוזר הרכב שלי טופל אך ורק במוסך מורשה כל ימי חייו. כרגע לי יש רק את זה שמגן על הרדיאטור.

 

לא ממש עוזר שצירפת תמונה מהרכב שלך (אני מניח?) היה טוב אם היית מביא תמונה של אחת כמו שלי עם הכיסוי המדובר.

 

גם, בסרטונים בyoutube, לא נתקלתי מעולם בכיסוי השני גם עבור רכבים אחרים דומים לשלי.. מוזר.

 

 

ועדיין, כל הכבוד שאלה הנהלים שלהם. מחמאה לא עולה כסף :wink:.

עריכה אחרונה על ידי ramik33
:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:

×
×
  • תוכן חדש...