Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3377 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נכנסתי לסוכנות עם חבר שבא לאסוף 308 חדשה וה-C3 החדשה באה לי טוב בעין. מין בייבי קקטוס עם עיצוב טיפה מצועצע אבל מעניין. מדובר ברכב שני למשפחה ונסיעות בדד לעבודה. 95K דגם בסיסי, 100K כדי לקבל תוספות אלה: ג'נטים קלים, מצלמת רברס (חיישנים יש בכל הדגמים), כניסה והתנעה keyless.

זה מנוע 1.2 טורבו 3 בוכנות שאני בהחלט אוהב (חוץ מזה שהוא רועד בעמידה כמו דיזל של פעם) תיבה אוטומאטית נעימה בהחלט. אני לא מת על ההגה החשמלי אבל בשום סופר מיני חדשה אין הגה שאני מתחבר אליו.

היתרון ביקר יותר שאין התקנות מקומיות, מלבד איתוראן (כשאין מפתח אין קודנית).

מניח שיש מקום להתמקחות מסוימת.

אשמח לשמוע דעות על הרכב בכלל ואם החבילה ב-5K משתלמת (למשל מצלמת רברס ברכב קטן נראית לי מיותרת אבל קי-לס זה נחמד). תודה!

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

קשה נורא לייעץ כי מדובר באיבזור, ובכיס שלך ורק אתה יודע כמה 5k שווים לך.

אבל אני אישית הייתי משלם את התוספת בעיקר כי קשה לי לראות את עצמי קונה רכב בלי Keyless היום (תלוי למה אתה רגיל) ואני חושב שיהיה לך קצת יותר קל למכור אחרכך אם הרכב מאובזר.

 

בנוסף החישוקים יפים יותר, והמצלמה זה נחמד אבל לא חובה ברכב כזה.

פורסם

ברגע זה שאני כותב מופיעה בצד ימין מודעה לפיה הסי 3 החדשה נמכרת ב89900 ש"ח לדגם הבסיסי, אמורים להיות מחירי השקה שמן הסתם יישארו עד קץ שיווק הדגם.

 

למי שצריך אוטומט, אין מה לחפש קקטוס.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

אתה חושב שלסיטרואן שעולה פחות מ-100K מבקשים קודן/איתורן?

 

במשפחה קנינו קקטוסולר שמבוטחת ללא כל תוספת.

פותחים, מכניסים מפתח ומתניעים.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם (נערך)
אתה חושב שלסיטרואן שעולה פחות מ-100K מבקשים קודן/איתורן?

 

במשפחה קנינו קקטוסולר שמבוטחת ללא כל תוספת.

פותחים, מכניסים מפתח ומתניעים.

לצערי היבואן מחייב איתוראן. אכן הופתעתי, מילא הביטוח אבל מה אכפת ליבואן?

מת על הקקטוס, לצערי המשתמשת השניה ברכב דורשת אוטומט (אני נותר עם הגולף הידנית שלי). מבחינת התחושה אלה רכבים שונים, הקקטוס ספרטנית מרווחת יותר וממזרית, באמת יופי של אוטו, ה-C3 קצת מתחנפת והרבה יותר מעוצבת. איכות הרכבה לא משהו אגב, נקישה בדלת מבפנים נשמעת מאוד חלולה ובנסיעת מבחן נשארתי ביד עם ידית הפלסטיק של כוונון משענת... אבל כמו הקקטוס, רכב "שונה".

מישהו יודע לאיזו גירסה מתייחס תג המחיר 89,900 שקופץ? מעצבן שללובינסקי אין אתר טוב, בניגוד ליבואנים אחרים. אין שם כמעט מידע.

אשמח לעוד דעות, שמתי 2000 ש"ח מקדמה ורוצה לקבל החלטה.

עריכה אחרונה על ידי Jack457

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

אין דגם ידני כרגע, בכתבת השקה מצוין בדיוק מה מגיע באיזו רמת גימור מבין השתיים.

מההתרשמות הסטטית שלי המושבים מאוד נוחים, המרווח מאחור סביר, הבגאז גדול אבל סובל משפת הטענה גבוהה(כמו בקקטוס) , אהבתי את השילובי חומרים בדש, יש כמה אפשרויות לקסטומיזציה.

פורסם

טעיתי כשציינתי את המחירים שלקוחים ממה שמצויין ב-iCar וזה אינו רלוונטי לתקופת ההשקה.

לדברי צוות לובינסקי הדגמים/מחירים הם:

 

דגם sain 89,000

דגם Sain pk 95,900₪

בהבדלי האיבזור שציינתי.

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

לדעתי רכב מאוד משתלם,ראשית ניראה מעולה וברמת גימור הגבוהה ניתן לבחור בסלון עם שילוב עור חום שניראה מעולה,גם לטעמי המושבים נוחים,מנוע זריז ו5 שנות אחריות וכול זה במחיר מצוין.

שבוע הבא ביום שני יש לי נסיעת מבחן אז אוכל לפרט יותר,אבל בינתיים? לדעתי המשתלמת ביותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לדעתי רכב מאוד משתלם,ראשית ניראה מעולה וברמת גימור הגבוהה ניתן לבחור בסלון עם שילוב עור חום שניראה מעולה,גם לטעמי המושבים נוחים,מנוע זריז ו5 שנות אחריות וכול זה במחיר מצוין.

שבוע הבא ביום שני יש לי נסיעת מבחן אז אוכל לפרט יותר,אבל בינתיים? לדעתי המשתלמת ביותר.

 

אשמח לשמוע את דעתך לאחר מכן!

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

ה-C3 החדשה בהחלט מעניינת, גם נראית טוב מבחוץ ומבפנים וגם יש לה אחלה תמחור.

הייתי לוקח את המאובזרת כי חוץ מ-Keyless וחישוקים גדולים יותר יש בה עוד מערכת בטיחות מאוד חשובה שלא מוצעת בגרסה הנמוכה יותר (זיהוי רכב בשטח מת).

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם
ה-C3 החדשה בהחלט מעניינת, גם נראית טוב מבחוץ ומבפנים וגם יש לה אחלה תמחור.

הייתי לוקח את המאובזרת כי חוץ מ-Keyless וחישוקים גדולים יותר יש בה עוד מערכת בטיחות מאוד חשובה שלא מוצעת בגרסה הנמוכה יותר (זיהוי רכב בשטח מת).

 

צודק, שכחתי את זה. חיווי המערכת מורכב על המראות החיצונית.

מתלבט.

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

לא מכיר את הרכב אבל 95 זה סכום לא מבוטל אבל תוספת של עוד 5 זה שולי לדעתי. עוד 5 שנים כשתמכור הרכב אתה בכלל תחשב את ההוצא של ה 5 אלף? זה מה שישבור אותך במשך 5 שנים? לדעתי אם האיבזור מתאים לך ועושה לך את זה, לך על זה.

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם

וגם יעזור לך במכירה העתידית. דגם מאובזר יותר יהיה מעדיפות על אותו דגם ברמת אבזור פחותה.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

אני אישית לא סובל את הדגמים הלא מאובזרים. התוספות הקטנות האלה הם חלק חשוב בעיניי מחווית השימוש באוטו ו5K זה לא הרבה כסף עבור ג'נטים, KEYLESS ומערכת בטיחות משופרת. בהחלט שווה את התוספת.

×
×
  • תוכן חדש...