Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

i35 2012 בסוכנות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3370 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חבר'ה,

 

עומדות בפניי 2 אופציות קנייה בחלק מעסקת טרייד אין ואשמח אם תגידו מה לדעתכם עדיף לי לעשות:

 

1.יונדאי i35 2012 - יד שנייה - שתיהן פרטיות (אני אהיה יד שלישית),79,000 ק"מ.

אחריות חצי שנה מנוע וגיר בלבד.

 

2.יונדאי i35 2012 - יד ראשונה מליסינג פרטי (אני אהיה יד שנייה),88,000 ק"מ,מחיר זול יותר ב3000 ש"ח.

+אחריות מורחבת לשנה.

 

ההתלבטות שלי האם ללכת על מחיר טוב יותר ב3000ש"ח אבל ליסינג,או שעדיף ללכת על ידיים פרטיות,ק"מ קצת יותר טוב אך תוספת במחיר של 3000ש"ח.

 

מה יותר קריטי?ליסינג לעומת פרטי?9 ק"מ נוספים?תוספת של הכסף?

 

**לצורך השוואת המקרים: כמובן שהכל במידה ולשתיהן בדיקה טובה ונקייה יחסית**

 

תודה מראש!!

פורסם

אישית הייתי הולך על הליסינג כי גם ככה אתה לא נפגש עם המוכר ואתה לא יכול להתרשם ממנו.

בליסינג לפחות אפשר בערך לדעת שהרכב עבר טיפולים בזמן.

ויש אחריות מורחבת

וזה יותר שקלים בכיס.

פורסם

מה מחיר של רכב כזה אם אפשר לשאול?

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
אישית הייתי הולך על הליסינג כי גם ככה אתה לא נפגש עם המוכר ואתה לא יכול להתרשם ממנו.

בליסינג לפחות אפשר בערך לדעת שהרכב עבר טיפולים בזמן.

ויש אחריות מורחבת

וזה יותר שקלים בכיס.

 

טעות בידך,

 

ליסינג זה ממש לא הסימן להירגע, ברכב מהליסינג אין לך שום התחייבות שהרכב היה בשימוש של יד 1 גם "ליסינג נהג יחיד" יכול לעבור הרבה נהגים יחדים - מגדיל את הסיכון לבעיות ביחס לרכב פרטי עם 2 ידיים.

 

בנוסף,

חברות הליסינג אולי דואגות לרוב לטיפול בזמן(גם זה לא תמיד) - אבל ממש לא דואגות בהכרח לטיפול כנדרש, לרוב החברות יש מוסכי הסדר שלהם שלרוב לא מורשים של היבואן ושמה מטפלים ברכב ביד לא עדינה ועם החלפים הזולים ביותר בנמצא.

 

בניגוד ליד פרטית של רכב כזה אפשר לבדוק בקלות אם הוא טופל במורשה ולהוציא היסטוריית טיפולים מסודרת לא פחות בקלות מאשר חברת הליסינג.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

הוא כתב שזה ליסינג פרטי, כלומר, טופל ע"י הבעלים.

בקש היסטוריית טיפולים כתובה, אני יודע שהם דורשים את זה מהבעלים הקודמים.

פורסם

תודה רבה על התגובות,אני אלך על הליסיניג,גם פחות לשלם ובדיקה טובה סה"כ של האוטו.

 

 

מה מחיר של רכב כזה אם אפשר לשאול?

המחירים נעים באזור ה55-60 אלף ש"ח.

בטרייד אין קיזזו את הערך של רכב שאני מחזיר.

פורסם
אם תלך לסוכנות אחרת ותברר מחירים - תגלה שהחזרת את הרכב שלך כנארה כמעט בחינם.

?

55-60 לפני הקיזוז כמובן....

×
×
  • תוכן חדש...