Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3367 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

מחפש רכב לסטודנט התפרן. שתיהן אוטומטיות.

נתקלתי בשני רכבים מעניינים.

 

יונדאי I20

140,000 ק"מ שנת 2010 יד שניה ליסינג.

 

או

 

או סוזוקי אלטו מנוע 1000 יד ראשונה פרטית

2012 65,000 ק"מ.

 

שניהם עולים 33 אלף, היונדאי ניראה יותר רכב אבל הק"מ והליסינג מלחיץ.

אלטו בטח מאוד חלשה ואין אפשרות להתקין בה מערכת סאונד בסיסית אפילו

ומצד שני ק"מ נמוך מאוד מפרטי.

 

הנסיעות הם 80% עירוני בפקקים, 20% כבישים מהירים. כלל נסיעות פעם בחודשיים לדרום מהמרכז.

 

המלצתכם?

פורסם

בשביל סטודנט האלטו מספיקה.

קח בחשבון שהיא ספרטנית להפליא, מאוד רועשה ולא מאוד בטיחותית.

אם גיר רובוטי חד מצמדי אופציה מבחינתך, הייתי בודק סיאט מיי.

פורסם
בשביל סטודנט האלטו מספיקה.

קח בחשבון שהיא ספרטנית להפליא, מאוד רועשה ולא מאוד בטיחותית.

אם גיר רובוטי חד מצמדי אופציה מבחינתך, הייתי בודק סיאט מיי.

 

איך רכב עם תיבה רובוטית יהיה טוב לנסיעות בעיר? להחליף מצמד ב3000 ש"ח כל שנה?

לא בקטע רע פשוט רוצה להבין.

 

תודה.

פורסם

בעיר אכן הרובוט לא נעים.

לתנאי מסלול שלך הייתי הולך על האלטו.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אם אני מסתכל מבחינת בטיחות, היונדאי עדיפה בהרבה. 5 כוכבי בטיחות ליונדאי לעומת 3 לאלטו? אין מה להתלבט בכלל.

תוסיף לזה שהיונדאי יותר נעימה לנסיעה מהאלטו- בקיצור- היונדאי עדיפה.

 

http://www.euroncap.com/en/results/suzuki/alto/11064

 

http://www.euroncap.com/en/results/hyundai/i20/11044

פורסם

אם נתייחס רק לשני האופציות האלה I20 אתה יכול למצוא במחיר הזה מצב טוב יותר זה לא מציאה

ואלטו לא הייתי נוגע בה מבחינת בטיחות היא על הפנים.

למה ננעלת דווקא על 2 הרכבים האלה?

יש את הסיריון שהוא רכב מצויין לסטודנטים רכב לא יקר אמין מאוד ואחזקה זולה.

×
×
  • תוכן חדש...