Jump to content

גלגלצ'וק

  • פרסום הודעות

    12
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות גלגלצ'וק

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
  1. אתה מכיר את המנוע? כי אני חושב שאני יתאם לבד את הטיימינג, ואם ימשיך לעשות בעיות אני יחליף ראש מנוע. חבל לי להוציא כסף סתם. ואני חושב שאם אני לא יעשה, ואני לא יראה מה אני עושה, אני לא יהיה רגוע ואני לא יסמוך על אף אחד.
  2. @Audi-T לא החליפו כלום מדובר במוסך חאפר בכפר ערבי שהיה הכי קרוב בשבילי והוא אמר שהרצועה במצב מצויין. ואגב, קפץ כמה שיניים כי החגורה של האלטרנטור נקרעה ונכנסו חתיכות ממנה לטיימינג. המכונאי שאמר לי את הבעיה זה מכונאי אחר, אבל הוא לא מומחה בזה.
  3. הסיפור הוא כזה ביום בהיר החגורה נקרעה וגרמה לטיימינג לקפוץ כמה שלבים. היה רעש של טרקטור ונסעתי עליו במצב הזה בערך 15 קילומטר, כשהשסתומים לא מכוונים והסחיבה לא משהו. כשהגעתי למוסך הוא כיוון לי את הטיימינג ולא החליף כלום. כרגע הרכב קצת מתקשה בהנעה, מעשן, ונזילת שמן מהטיימינג. נזילת שמן אמרו לי להחליף מחזירים. ומתקשה בהנעה, אמרו לי בהתחלה שזה בגלל שהשסתומים קיבלו מכה כשהם לא היו מכוונים, וזה יסתדר לבד. לאחר שהמוסכניק ראה שהרכב מעשן הוא אמר לי שלא כיוונו לי טוב את הטיימינג ולכן הרכב לא מספיק לשרוף את הדיזל כמו שצריך, וזה התוצאה. עכשיו את דעתכם בעניין. ואם יש לכם מוסך טוב וזול שמבין בעניין, אני מאזור מודיעין אבל אין לי בעיה לנדוד קצת! תודה!!
  4. תודה על התגובות. @Buki אצלי זה מערכת בלמים אחת שבנויה על שמן. (אני לא יודע האם אויר יכול להזיק איך שזה עובד) אבל אני לא חושב שיש אוויר, כי את זה וודאי הייתי מרגיש. @shellcase כשאני חונה במדרון לא תלול, אני צריך למשוך את הידית חזק ועדיין כשמישהו יצא אז הוא יעשה חריקה קטנה של דרדור. אבל היה לי פעם שלא מתחתי עד הסוף, אלא סטנדרטי והרכב התחיל להדרדר. אבל אני מתחיל לחשוש שאני באמת מחפש בעיה שלא קיימת, פשוט אני יגש לטסט.
  5. @Bukiכלומר מטסט אין לי מה לפחד. ואם אני רוצה שיעצור יותר טוב, החלפת נוזל יעזור או שהעבודה מיותרת?
  6. @Buki מה זה בלם עזר, ומה זה בלם שירות? אצלי הבלם יד מופיע כבלם עזר ראשון.
  7. @Buki נראה לי טובים. אבל מה שמפריע לי זה שאולי אני לא יעבור טסט. ושהבלם יד לא עוצר כמו שצריך.
  8. ראשית, סליחה שלא הגבתי חשבתי שאני אמור לקבל התראות ולא קיבלתי. שנית, תודה למגיבים אשתדל לענות אחת לאחת. @Buki בטופס של הטסט מופיע לי שקלול כללי ופרוט, בפרוט האחורי בסביבות ה60% כך זכור לי, וכך גם בבלם יד, והקדמי על סביבות ה95% ולכן זה עבר, כי איך שהוא בשקלול הסופי זה הסתדר... מה גם שזכור לי שבטסט, הרכב לא עף לי אחורה, אלא זז בצורה די איטית. @@Trhtkf יש לי מאחורה רפידות. @trademark הבלימה אצלי יותר חלשה (בהסתמך על כזה רכב שבולם הרבה יותר טוב) וכן ישנה סכנה מסויימת, בבלימת פתע שחלקו האחורי של הרכב יפנה לאחד הצדדים, וזה יוביל לאיבוד שליטה. נוזל בלמים לא אוחלף בשנתיים האחרונות לפני זה אין לי מושג. העניין הוא שהקדמי עוצר מצויין, אז לא חשבתי על זה ככיוון. @shellcase ה ABS כמעט ולא מתערב. @admtaynov13? נכון שעיקר הבלימה היא על הקידמי, אבל שלי חלש מידי! לדוגמא הבלם יד לא יחרוק לי את הרכב לעולם. הוחלפו רפידות וצלחות אחוריים. (יש לי צלחות ולא דרמים) תודה לכל המגיבים! אשמח לדעת האם אתם עדיין חושבים שזה נוזל בלמים, אם כן אני יעשה את זה, רק אני רוצה לשמוע עוד כיוון (אם יש) כדי ללכת על בטוח.
  9. החלפתי דיסקים ורפידות ולא עוזר, בטסט האחרון נתנו 60%, ואני חושב שהיום פחות מה אפשר לעשות?
  10. אשמח לדעת מה עשית בסוף, אני תקוע עם אותה בעיה!
  11. חברים מאוד מוזר!! לפני כחודשיים ביטחתי את הרכב, פיג'ו 306 שנת 2000 ונהג חדש מגיל 24 אני בן 27 נהג עיקרי. המחיר הוא 1900 חובה ורצו ממני 2600 על צד ג' תנסו 039000000.
×
×
  • Create New...