Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קליאו


Ragnar
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3368 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהמשך לאשכול הקודם שלי בנושא הקליאו, הגעתי היום למוכר ובדקתי את הרכב (קליאו 2014, 0.9T קולקשן)

במקום להרבות במילים, יש תמונות:

 

a53dae72-319e-4921-8a88-62a449f8762d.jpg

 

לא הכי רלוונטית, סתם לרקורד

 

4df38719-d1ab-46b2-8a86-fceeda09944c.jpg

 

טמבון אחורי, מכה קלה

 

a3bce658-4fa3-4f1f-8ed2-89f2e65f6c2d.jpg

 

טמבון אחורי, שריטות ושפשופים

 

Inked91f05228-e3b4-4893-a134-8390864f6be2_LI.jpg

 

טמבון אחורי, המשך ^

 

Inkede332fbbb-1846-4d18-86e8-cc2e6a309ac9_LI.jpgInkedcdd7c462-8361-47ee-ade6-1060399ca92e_LI.jpg

Inkeda8f0681c-17e5-4fcc-864b-9220b217f329_LI.jpg

 

הרכב עמד תקופה (עקב שהייה בחול של המוכר) ובזמן הזה הוא זכה לקבל צואה נכבדת על חלקים מהרכב (הגדול מביניהם שצולם מקרוב - באמצע המכסה מנוע). מאחר וזה לא נוקה בזמן זה הספיק לאכול את הצבע, ולא ירד בפוליש ווקס לדבריו. יש עוד כמה על הגג שלא יכולתי לצלם

 

בלי קשר לבדיקה שיעבור הרכב במידה וארצה להתקדם ברכישה, המוכר דורש 50K ומוכן לרדת (לא התמקחנו, הוא פשוט מבין מה הולך מבחינה חיצונית) עד 1500 ש"ח מקסימום. החלטתי לא לדון איתו על המחיר עד לאחר הבדיקה.

 

מבפנים הרכב מאוד שמור ונראה כחדש פחות או יותר, נוסע טוב והכל תקין. (שוב - על פניו, עדין לא נלקח לבדיקה)

אך ארצה להתייחס כרגע רק לבעיות הקוסמטיות בכל מקרה.

 

1. בכמה הייתם מעריכים את הנזק החיצוני שיש? שריטות, טמבון והחרא של היונים. חשוב לציין שיש שריטות קטנות פה ושם ברכב שלא צולמו

2. ניתן לתקן את הבעיות הקוסמטיות הללו? בדגש על החרא של היונים? (צביעה היא לא אופציה מועדפת בלשון המעטה)

3. כדאי לקנות רכב שמבחינה חיצונית לא מרהיב? אני לא אומר שהוא הרוס, ממש לא. אולי זה רק כי אני פדנט חולה נפש של ניקיון ואני שם לב לכל דבר, אבל בכל זאת. יש שריטות פה ושם, חרא פה ושם. מה דעתכם בנושא?

Inkeddaf8de08-7b11-4eb0-82d9-2290e6be73c9_LI.jpg

פורסם

לדעתי בסעיף 3 ענית לעצמך על הכל,

אם אתה פדנט זה רכב שלא שמור חיצונית והייתי מחפש שמור יותר - לא חסרות קליאו למכירה.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
לדעתי בסעיף 3 ענית לעצמך על הכל,

אם אתה פדנט זה רכב שלא שמור חיצונית והייתי מחפש שמור יותר - לא חסרות קליאו למכירה.

אני מוגבל מבחינת תקציב ואני בונה על זה שהרכב שמור מבחינה מכנית (ספר טיפולים מלא וכו')

×
×
  • תוכן חדש...