Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה יש כל כך הרבה Abarth 500 בלוחות ?


diforce
שימו לב! השרשור הזה בן 2549 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רכבי ספורט שכאלו בדרך כלל לאחר היד הראשונה תחליף הרבה ידיים, אם אתה בכיוון לרכוש אחת רק לוודא שלא עברה חיים קשים וטופלה היטב לפי הספר או טוב יותר (1 לשנה או כל 10000 קמ ואם יש גם כן קיטים שנוספו מהחברה), כמובן גם כן בנוגע לתאונות וכו'.

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצד אחד מדובר ברכב ספורטיבי מגניב אבל כרכב יום יומי, מהר מאוד מגלים שמדובר בקרש גיהוץ נוקשה ולא נעים להתניידות מנהלית.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בואו נחדד,

עד 2013 הן הגיעו עם מתלים מאוד נוקשים.

מ-2013 עד ה-Facelift (סוף 2016 ואילך) הן זכו לכיול הרבה יותר מוצלח בגרסאות הבסיס, בעוד שהגרסאות עם הקיט / החזקות עדיין שמרו על כיול נוקשה יותר, אך הרבה פחות.

ב-Facelift עשו מהפך כללי, כל התחומים שופרו באופן מהותי, בעיקר הנוחות - שהפך אותן לכלי נעים מאוד ביום יום.

 

ה-595FL שלי נוחה באופן מהותי מה-500SS אותה היא החליפה. למעשה, היא גורמת ללאון FR שלנו להרגיש פחות נעימה ונוקשה יותר.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנשים מוכרים מכל מיני סיבות.

יש כאלו שמגלים שהוא לא מספיק נח עבורם.

יש כאלו שרוצים לגוון - מה שקורה המון עם בעלי ספורטיביות שאצל חלקם זה ברמה של כמעט מחלה :)

יש כאלו שמגלים שהרכב לא כ"כ מתאים למשפחה עם ילדים.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב לא פרקטי במיוחד,כל הסיבות "למה לא" קימות ופשרה היא עניין סובייקטיבי .

הוא צפוף,מושב אחורי של ילדים,תא מטען פצפון ותנוחת נהיגה גבוהה מהרגיל.

יש כאלה שמדווחים על קרש גיהוץ ושקשה ובלתי נסבל להתנייד בה ביום יום.

מנוע אנמי ברמות לטעמי ב140 כ"ס ...יש המדווחים על אמינות מצוינת ויש כאלה

שלא מפסיקים להתלונן על בעיות שחוזרות ללא פתרון.

אני אישית הייתי שמח לו היה לי מקום בחניה לרכב הזה .

עריכה אחרונה על ידי bigmik
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה תלונות על בעיות שחוזרות ללא פתרון? למה סתם לזרוק שטויות...

לא ידוע על שום מחלה מסוימת במנועי ה t jet של האבארט 500. הם מפגינים אמינות מצויינת, בכלל לא אנמיים והרכב מהנה לנהיגה, מה גם שמ 2013 כפי שציינו המתלים כוילו אחרת והוא ממש אבל ממש לא מתרסק (אומר את זה מי שהחזיק אחת מאותו שנתון למשך 3 שנים). לגבי פרקטיות מבחינת צפיפות, זה אותו דבר כמו ה 500 ואין קשר לכך שמדובר במכונית ספורט.

בקיצור, אם מוצאים אחת שמורה ומטופלת, אפשר לסגור יופי של עסקאות וכן, גם ליהנות קצת מנהיגה. לא מכיר הרבה מכוניות שמרגישות כמו קארט על הכביש.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האבארט׳ לא כליל השלמות, או שיא האמינות (דשבורד מתנפח זו רק דוגמא קטנה), אבל הייתי שמח לאחת כזו בחנייה.

 

זו מחלה שאופיינית ל-500 טרום FL על שלל גרסאותיה, לאו דווקא האבארת'.

 

DR6633, היורו 6 הראשונות היו פחות מוצלחות באמינות.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא על כל סוגיה לא הייתי אומר אנמית בכלל, אפילו על הפשוטה, תוסיף לזה סאונד "מח*מן" וקיבלת אחלה רכב ספורטיבי (לזוג צעיר במקסימום כי אין ממש מקום מאוחרה).

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

dr6633 היתה לך אבארט ???

אם כן, תרשום אך הייתה !

לאבארט היו בעיות אחרות, לא קשורות למנוע כלל וכלל.

דווקא בעיות אחרות שקשורות לחשמל, מיזוג אויר מסילת

מושבים קדמית. ככה זה כשחבר קרוב קנה אבארט לבת

שלו ומדווח לי על כל בעיה שיש...נפל על אחת מקוללת.

לעומת זאת,יש לי חברים קרובים שזו האבארט השנייה

שלהם ולא דיווחו על כלום מכלום ודי שמחים.

וסליחה ומחילה,הרכב ב 135 כ"ס ליניארי לטעמי מדי

(135 כס ו20 קגמ בספורט מוד) ומתחיל לזוז בסביבות 2500-3000

אלף סל"ד וכוחו חלוש לטעמי ועוד עם משקל של 1000 וקצת ק"ג,

מיכל דלק פצפון ומעצבן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

dr6633 היתה לך אבארט ???

אם כן, תרשום אך הייתה !

לאבארט היו בעיות אחרות, לא קשורות למנוע כלל וכלל.

דווקא בעיות אחרות שקשורות לחשמל, מיזוג אויר מסילת

מושבים קדמית. ככה זה כשחבר קרוב קנה אבארט לבת

שלו ומדווח לי על כל בעיה שיש...נפל על אחת מקוללת.

לעומת זאת,יש לי חברים קרובים שזו האבארט השנייה

שלהם ולא דיווחו על כלום מכלום ודי שמחים.

וסליחה ומחילה,הרכב ב 135 כ"ס ליניארי לטעמי מדי

(135 כס ו20 קגמ בספורט מוד) ומתחיל לזוז בסביבות 2500-3000

אלף סל"ד וכוחו חלוש לטעמי ועוד עם משקל של 1000 וקצת ק"ג,

מיכל דלק פצפון ומעצבן.

 

גם לגרסאות ה-160 אותה "מחלה" - רק מאיזור 2500 סל"ד מתחיל לדחוף בלינאריות ונחנק יחסית מוקדם.

אני כרגע עם ה-165 SERIRE 4 (טורבו 1446) ואין שינוי, גם פה רק מאיזור 2500 סל"ד מגיע הדחף (שהולך ומתגבר עד המגביל - בניגוד לטורבו הקודם והפיצפון).

 

מיכל הדלק אכן קטן (35L) אך זה המקובל בקטגוריית המיני. לא נראה לי שיש מקום פיזי לדחוף בגרסאות האבארת' מיכל גדול יותר. הקודמת נסעה כ-400 ק"מ על מיכל, הנוכחית עושה 450+ ק"מ על מיכל - ברוגע.

 

רק לצורך ההשוואה, לאופל אדם S יש מיכל עם 38L (ומנגד היא גם כבדה יותר מהאבארת'ים בקצת יותר מ-100 ק"ג...).

עריכה אחרונה על ידי RS

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2549 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...