Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7480 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מגבר JBL GTO 75.4

עשיתי חיבור בגישור (עפ"י הגדרות היצרן של המגבר אני מקבל התנגדות 4 אוהם)

סאב L7 DUAL VOICE COIL 4 OHM חיברתי אותו כאשר אני מקצר בין ה+ של כל סליל ומקצר בין ה- של כל שני סלילים. במצב זה אני אמור לקבל התנגדות של 2 אוהם. האם אני יכול להמשיך לעבוד כך או שאני בעצם לא מקבל צליל טוב עקב כך או אפילו גורם נזק?????

האם לעבור לחיבור סליל אחד ולקבל התנגדות 8 אוהם???

 

תודה

פורסם

חבל אתה מאמץ את המגבר שלך וחינם וגם ככה לא מפיק מה שהסאב נולד לקבל.

 

הצעה שלי :

1. או שתביא מונו שנותן את ה500RMS ב2 אוהם .

2. או שאת הJBL תחבר במצב שכל סליל יחובר לכל גישור במגבר סה"כ 2 סלילים ל2 גישורים.

כדי לכוון בצורה מדוייקת את הגיין כדי לא לעוות אחד מהסלילים.

לאחר שחיברת גישור על סליל אחד וכיוונת גיין לפי הצורך אתה מחבר את הסליל השני בפאזה הפוכה לסליל הראשון.

לאחר מכן מרים את הגיין של הסליל השני עד למצב שבו הממברנה עומדת במצב קבוע ללא תזוזה לבפנים ובחוץ זה מצב אופטימלי שבו 2 הגיינים תואמים ל2 הסלילים ומוזנים בצורה מאוזנת ושווה .

 

בהצלחה.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

האם המגבר משמש רק לסאב או גם לרמקולים ?

המגבר לא עובד ב2 אום, הצעה שלי שתגשר זוג יציאות מהמגבר לסליל 1 וזוג יציאות אחרות לסליל 2 ב4 אום כמובן.

(כמובן במידה ואתה לא צריך את המגבר גם בשביל רמקולים או משהו בסיגנון כי כל היציאות תפוסות וגם זה רבע מההספק שהסאב יכול לקבל)

פורסם
המגבר מחובר לקומפוננט של רוקפורד .

האם כדאי במקרה שלי לשים את המגבר רק על הסאב ואת שאר הרמקולים לחבר לHU??

לדעתי לא

תשאיר איך שזה מחובר עד שיהיה תקציב למונובלוק או לחלופין למגבר שירים את הקומפוננט

אתה לא רוצה שיהיה לך רק בס באוטו נכון?

כי את הקומפוננט שתחבר לרדיו דיסק בקושי יישמע ואפילו יכול לתת לך צליל מעוות אם הסט מעל 50RMS

hu - alpine 9877 -->front : boston acoustic pro sixsty + morel elate 8" mid bass ==>rear : mbquart 3 way 150-rms -> amps : alpine pdx150.4 , alpine mrd 1005d ,second gel battery

פורסם

אז במצב הנוכחי הוא מחובר בגישור לערוץ האחורי....

אז האם לחבר לסליל אחד או שתיים????

לפי הבנתי 2 סלילים נותן 2 אוהם שהמגבר לא מיועד להתנגדות כזו בגישור,

וסליל אחד נותן 8 אוהם.

אז מה לעשות ??? יש עצה כנה מבלי להוציא עכשיו עוד פפלינוס??? ($$$$)

פורסם

לפי הבנתי 2 סלילים נותן 2 אוהם שהמגבר לא מיועד להתנגדות כזו בגישור,

וסליל אחד נותן 8 אוהם.

הסאב DVC 4 אוהם פר סליל

משמע-במקביל 2 אוהם סה"כ עכבה שקולה כש2 הסלילים מגושרים בניהם.[++,--]

או לחילופין 8 אוהם סה"כ עכבה שקולה כש2 הסלילים מחוברים בחיבור טורי בניהם .[+-+-]

שוב כדי לעבוד ב2 אוהם לניצול מירבי של הסלילים אתה זקוק למונו שיורד ל2 אוהם ונותן הספק הולם ביחס לסאב.

או מגבר 4 ערוצים ולחבר 2 גישורים ממנו ל2 הסלילים .

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
אז האם אני הורס את המגבר בסט אפ הנוכחי ???

אם אני מבין נכון, כרגע 2 ערוצים של המגבר מחוברים בגישור ומחובר אליהם רמקול (סאב) בהיתנגדות של 2 אוהם (2 סלילים של 4 אוהם כ"א מחוברים במקביל). אם אכן כך חיברת והבנתי נכון, אז אתה גורם נזק למגבר.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

לבנתיים עד שתסתדר עם מגבר 4 ערוצים או מונו לסאב אז כן תחבר בנתיים סליל אחד לגישור ותהיה עדין ..

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

בחיבור בנוחכי שלך אתה מוריד את המגבר ל 2 אום , בזמן שהוא מיודע לעבוד על 4 אום בברידג ,

 

דבר שסביר להניח יגרום לא להתכבות תוך כדי פעולה עקב עומס

פורסם

זה באמת קורה כשאני מגביר עוצמה, הצליל מתנתק לשניה וחוזר.....

אבל בדרך כלל אני על ווליום סביר וזה לא קורה.

אז בקיצור לחבר את הגישור לסליל אחד.

תודה אני אבדוק בתקווה שהסאב יזוז...:-)

פורסם

אין בעיה לחבר אלמנט בעל התנגדות סופית של 2 אוהם בגישור על מגבר 4 ערוצים שיודע לעבוד רק ב4 אוהם.

 

כל עוד אין למגבר רגש שמזהה רק את ההתנגדות שהוא יודע לעבוד איתה, וכל עוד לא עוברים את המקסימום שהמגבר יודע לתת ב4 אוהם, אם תעבור את המקס' המגבר פשוט יכנס לפרוטקשיין, ואז אתה באמת גורם נזקים למגבר.

עם כיוון נכון אין בעיה.

באשר ל2 גישורים, אז זה פחות מומלץ כי צריך לכוון היטב את 2 הגישורים שזה לא פשוט להגיע לתיאום מלא בינהם.

בכל אופן עדיף ומומלץ מונו בהספק מתאים לדרישה של הסאב.

עד אז עדיף שתמנע מלאמץ את המגבר שלך לקצה גבול היכולת שלו.

פשוט חבל עליו הוא יקרוס לך אחרי שימוש ממושך בעבודה מאומצת.

under construction..

×
×
  • תוכן חדש...