Jump to content

mohadib

  • הודעות

    340
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי mohadib

  1. תקציב של 20 משהוא שתמיד רציתי
  2. שלום רב יש לי ניו ליגאסי 1.8 גיר רגיל אני חדש בכל נושא השיפורים ועצות יתקבלו בברכה. איזה טורבו יתאים לרכב ? ומה עוד צריך ? איפה אפשר לקנות בולמים מיוחדים וקיטים לרכב הנ"ל ובמיוחד איך ניתן להגדיל את הברקסים ? תודה רבה
  3. שלום רב לכולם מישהוא יודע מאיפה אפשר להשיג ספק מחשב לרכב??
  4. שלום לכולם עקב אילוצי מיקום אני נפרד מהסאבים שיש לי וצריך חדש אם נתעלם ממחיר מה הסאב הכי מדויק וכמובן שיהיה חזק עם תיבה קטנה יחסית? סאב שעובד עם שני סלילים של 4 כי המגבר שלי יציב ב 2 אום וההספק בסביבות 1000 RMS תודה מראש לכל המגיבים
  5. נראה לי אני אגיע למפגש ונראה איך יתגלגלו העניינים - חומוס ופיתות עליי
  6. שלום רב קניתי 9887 חדש הבנתי שבשביל להגדיר את האימפירינט צריך מכשיר מיוחד רציתי לשאל אם למישהוא יש את המכשיר הנ"ל שיוכל לעזור לי בהפעלת הפיצ'ר הנ"ל אשמח לקנות אחד אם יש גם תודה רבה
  7. ראיתי W7 יד שניה כולל תיבה אטומה בסביבות 2000 ש"ח 12W7 שזה בסביבות 750RMS ב 3 אום המונו שיש לי - אלפיין נותן 700RMS ב 4 אום ו 1000RMS בשתי אום כך שסביר להניח שזה ייתן בסביבות 800-850 RMS ב 3 אום - שזה דיי סביר שני ארסינלים עולים בסביבות 3000 ללא תיבה וגם הם מתאימים למונו בול אז מה עדיף מבין השניים -? חוץ מזה אני מעדיף סאבים של 12" ולא 15 - לי כרגע יש שני VMAXים 15" בתיבה אטומה והם לא מספיק טובים- יורדים יותר מדי נמוך. ולא מספיק מדויקים והרכב הינו סובארו B4
  8. מה עדיף שני ארסינלים או JL W7
  9. לדעתי צריך לבדוק גם את המגבר בדרך כלל סאב שנשרף פשוט מפסיק לעבוד... תבדוק את הסאב במגבר אחר גם
  10. איך הסאבים האלה באמת ? http://www.loudnclear.co.il/site/detail/detail/detailDetail.asp?detail_id=923391 אני מעדיף שיהיו שני סאבים של 500-600 RMS ולא אחד של 1000 אני אישית לא מכיר את הסאבים של FI אבל אשמח לעצות לגבי הארסינלים שבקישור ולא עדיף להביא שתי סאבים של IMAGE DINAMICS 12" 500 RMS ?? זה באותו מחיר מה עדיף ??
  11. מאיפה מסיגים כאלה ? ומה הנזק להערכתך ?
  12. זה סאבים מטורפים אך לא מספיק מדויקים אני מחפש משהוא יותר מדויק אך גם חזק מישהוא יכול להמליץ על קיקבאסים טובים ? אני חושב לחבר זוג בדלת האחורית
  13. כי אני מתכנן להוסיף עוד סט 3 חלקים מקדימה .
  14. שלום רב יש לי את המערכת הנ"ל והייתי רוצה את דעתכם לגבי המערכת. hu : eclipse 7200 comp front : boston acoustic pro 6.5 - 125 rms comp rear : mbQ 3 way premium - 150 rms amp 1 : alpine pdx 150.4 - 150rmsX4 amp2 : alpine mrd1005 - 1000rms@2ohm woofers : 2 X cerwin vega vmax 15" 600rms each הסאבים בתיבה אטומה לפי מידות יצרן הסאבים לא נשמעים לי טוב משום מה . לא מספיק מדוייקים. מה אתם ממליצים לי לגבי סאב\סאבים שיהיו מדויקים מאוד ומספיק חזקים יחסית לקומפוננטים שיש לי ? ועדיף שההספקים יתאימו למונו שיש לי ואם לא תמיד אפשר להחליף\להוסיף עוד אחד תודה רבה
  15. השדרוג הבא שלי הולך להיות הסטים של ה JBL אני מחפש כרגע שני סטים של קומפוננט סט בדלת קדמית וסט בדלת אחורית חשבתי על MBQ Q ולחליף את המגבר של הטויטירים - ה JBL המערכת מותקנת ב טרי אמפינג אשמח להשמיע לכל מי שמעוניין ואם יש עצות אז יתקלו בברכה
  16. זה לא רכב תצוגה אבל יש בניה מאחורה הרבה רכיבים כי אני אוהב לשמוע גם נקי גם חזק. הסאבים והמונואים לא זהים כי הבאתי אותם בשלבים וכל פעם שרציתי להשתדרג הייתי מוסיף משהוא . לכן יש הרבה ציוד . מישהוא יודע אם המפגש במרכז עדיין מתקיים ?
  17. כן אחי 2 של CV מחוברים למונו של אלפיין והרוקפורד מחובר להיפוניקס
  18. למה בלגן אחי ?
  19. חברים שלום רב הייתי שמח לקבל את דעתכם על המערכת שבחתימה שלי ולשאול אם אתם יודעים מאיפה בארץ אפשר להשיג כבלי RCA מעולים. תודה ויום טוב
  20. alpine pdx 4.150 eclipse cd7200 mkII המינימום גיין של המגבר זה 4 וולט הרדיודיסק הנ"ל מוציא 8 וולט שזה כפול . איך שני הרכיבים האלה אמורים לעבוד ביחד ? אם אני מחבר כך נראה לי יהיה הרבה עיוות אם לא ישרוף את הקומפוננט mb quart 3 way 150 rms הצעות יתקבלו בברכה יש לציין שהמערכת עובדת בתרי אמפינג - ( בלי הקרוסים של הקומפוננטים )
  21. אין הרבה מה לפרט אבל פרטים יש בקישור הבא http://www.eclipse-web.com/cd/cd7200overviews.html חדש באריזה - נפתח לצורך בדיקת תקינות בלבד 2500 ש"ח מחיר סופי
  22. קומפוננט נמכר....... כל השאר אקטואלי
  23. .............
  24. עקב טיסה לחו"ל אני מוכר את כל המערכת שלי - הכל נקנה מחנות עם קבלות והכל . 1 - HU אלפיין 9855R - אין מה להרחיב - הדגם האירופאי נקנה ב 3600 יש אחריות לשנתיים - מחיר 2900 ש"ח . 2 - סאב קיקר L7 - שני סלילים 4 אום + תיבה פתוחה 92 ליטר - הסאב עובד חצי שנה לא עבר שום תיקון - מחיר 1400 ש"ח 3 - מגבר מונובלוק היפוניקס bx1205d - נקנה לפני חצי שנה 1200 ב 1 אום 900 ב 2 אום 450 ב 4 אום המגבר לא עבר שום תיקון ולא נפתח מעולם - מחיר 1800 4 - סט קומפוננט אינפיניטי CS6502 - מחיר 400 ש"ח 5 - רמקולים 7*10 קנווד 80 RMS - מחיר 500ש"ח 6 - מגבר crunch pzi 125.4 - מגבר 4 ערוצים של 125 RMS - מחיר 1500 כל החלקים מותקנים כרגע באוטו ואפשר לשמוע ולהתרשם - ניתן להסתדר במחיר למי שלוקח יותר מחלק אחד , ואם יש מישהוא שייקח הכל יקבל מחיר מיוחד .
  25. היה לי את אותה הבעיה מה שפתר את הבעיה זה לעשות FINALIZE לדיסק שאתה צורב תנסה את זה עם הדיסקים הישנים ותבדוק זה אמור לסדר את הבעיה
×
×
  • תוכן חדש...