Jump to content

mohadib

  • הודעות

    340
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי mohadib

  1. לדעתי לא תשאיר איך שזה מחובר עד שיהיה תקציב למונובלוק או לחלופין למגבר שירים את הקומפוננט אתה לא רוצה שיהיה לך רק בס באוטו נכון? כי את הקומפוננט שתחבר לרדיו דיסק בקושי יישמע ואפילו יכול לתת לך צליל מעוות אם הסט מעל 50RMS
  2. האחריות לא כוללת אם הסאב נשרף היא מכסה בעיות ייצור כמו גומיה שעפה או חוט שהתנתק ודברים כאלה אבל אם נשרף סליל אז אין אחריות
  3. האיכות אף פעם לא תחזור כי מה שאבד בהמרה אי אפשר לשחזר לצערי כמובן
  4. צריך לפנות למעבדה שיסדרו את זה זה דגמים שעובדים בחול בצורה הזאת בגלל ששם זה מתאים ופה זה לא :nono:
  5. קנית כבר את המערכת או שלא ?
  6. הפיוניר מעולים עובדים טוב ומחזיקים מעמד עם תצוגה יפה ואפשר להחליף תצוגה ומנסיון שלי הדגם האמריקאי יותר אמין במיוחד הדגמים של פרימייר שנותנים 6.5V במקום 4
  7. ממש לא תכוון גיין בצורה טובה אל תחבר טויטירים עם הספק 6.3RMS והכל יהיה בסדר כמובן שזה כל עוד המגבר תקין
  8. האמת שאין הרבה סיכון אם אתה בטוח שהמגבר תוקן בחברה ויש לך אחריות יבואן רשמי אז לך על זה תוודא את עניין האחריות שלא יגידו לך אחריות חנות ודברים כאלה
  9. תתחדש אחי מקווה שתיהנה
  10. אולי תחפש יד שניה
  11. תתחדש אחי לפעמים יש מציאות
  12. האוריגינל יוסיף בסביבות 2-2.5 קילו ואני רכשתי אותו ב260 ש"ח סט 2 דלתות שהספיק בול לשתי דלתות
  13. אתה לא אמרת אחי אבל יש הרבה גיבורים שזה מה שהם אמרו אם אתה רוצה לתבוע אחי זה זכותך אבל אפילו אם בית משפט יגיד שהוא אמור לשלם לך סכום מסוים אז תצטרך ללכת לחברת גביה פרטית על מנת לקבל את הכסף אז שיהיה בהצלחה אחי ואני מבין שזה מעצבן מה שקרה לך אבל לומדים מדברים כאלה..... בהצלחה שוב
  14. הסברתי בפרטי ואמרת שזה לא עזר תריץ חיפוש ב FAQ יש שם הסבר מלא איך לפתור את הבעיה
  15. עדיף להכין לבד זה גם יותר כיף ואתה בוחר את הצורה שזה ייראה
  16. אני פשוט לא זכרתי את השם משפחה בעת כתיבת התגובה גבר :-)
  17. אני אישית אומר דבר עם הבנאדם ואם לא הולך אז על הזיין 500 ש"ח אחרי הכל זה לא שווה לפתוח במלחמה בגלל זה הרי בגלל זה יש לנו כל כך הרבה אלימות במדינה הזאת ואם תכה אותו ויתבע אותך אז אכלת אותה צריך סבלנות וסובלנות ......אנשים
  18. אז המגבר תמיד אפשר להשאיר בארון למקרה הצורך ותגיד מה התקציב שלך לסט קומפוננט שנוכל לעזור
  19. אני מבין שזה העיקרון אחי אבל אם אתה מביא מישהוא שיטפל בגן ואתה רואה שהוא עוקר את העצים כי זה מפריע לו ... תתן לו בסבבה ואחרי זה תתבע אותו אתה ראיתה שהוא עושה לך בלגן ונתת לו להמשיך אני לא אומר שהוא בסדר אבל באותה מידה אתה הקטנת ראש אחי אני לא מאשים אף אחד ולא באתי לכאן לרדת על אנשים אבל מה שנכון נכון ואתה נתת למסכרה להימשך בסוף תעשה מה שבא לך
  20. ב 7750 אין אפשרות היה לי אותו ל שנתיים ודי חרשתי אותו
  21. חברים .... לא להגזים לך לבנאדם דבר איתו תנסו להגיע להסכם ..... בסופו של דבר זה שראיתי שהוא דופק על הרמקול ולא יצאת מייד וזה שראית לפני הקטע של הפטיש שהוא חתך משהוא חשוב באוטו ולא עצרת אותו ויצאת בלי לשלם .....יש לך חלק באשמה אחי למרות שאנחנו לא אוהבים להגיד שאנחנו אשמים זה המצב אני בטוח שאם הייתי במקומך הייתי יוצא אחרי 10 דקות מהחנות וללא תשלום ואני כמעט בטוח שרוב המגיבים היו עושים את אותו דבר בדיוק אז באוא נהיה בוגרים וניקח אחריות על המעשים שלנו לפני המעשים של אחרים ואם אבא שלך שיכנע אותך להישאר אז שישלם לך חצי מהנזק זו כמובן דעתי וכל אחד והדעה שלו.....
  22. אם כבר אז עדיף להביא מגבר עם כניסות HI AMP שמתאימות לרדיו דיסק ללא יציאות במקום לחבר מתאמים ראיתי מגברים כאלה באינטרנט תריץ חיפש ב ZAP או כל אתר מכירות אחר ותראה מה יוצא
  23. הסאב של פיור אקוסטיק יעבוד לך משהוא כמו שבוע עם הגברה מנסיון שלי יכול להיות שהוא עבד עם מישהוא אחר בסביבות שבועיים אבל זה אורך החיים שלו עם מגבר הפיוניר הרבה יותר עדיף לגבי המגבר אין לי נסיון איתו אז נשאיר את זה לחברי הפורום
  24. חברה לא כל מה שבזול לא טוב יש אנשים שיש להם חנויות ומוכרים מוצרים איכותיים במחיר זול כימספיק להם להרוויח 100 ש"ח לחתיכה במקום להרוויח 800 במקום אחר אין פסול בזה אני למשל חיפשתי סאב של קיקר L7 ברוב החנויות מצאתי אותו בסביבות ה 2400-2800 ש"ח כאשר החנות מקבלת אותו מהסוכן ב 1450 בסוף חבר שיש לו חנות אביזרים מכר לי אותו ב 1550 עם אחריות יבואן רשמי לשנה אני מניח שזה מה שקורה גם בתחנה מרכזית
  25. בעיה ידועה בפיוניר תנסה לחבר חוט מהשלדה של הרכב ל - של כבל ה RCA סביר להניח שזה יפתור את הבעיה תנסה ותעדכן אותנו
×
×
  • תוכן חדש...