Jump to content

mohadib

  • הודעות

    340
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי mohadib

  1. אני מסכים איתך במוזיקה אלקטרונית כגון האוס טראנס וכולי לדעתי עדיף טויטר אלומניום אבל כל אחד וטעמו
  2. לא עדיף לך אחי להביא 3 ערוצים למקרה שתרצה לשדרג?? אפשר למצוא סדרה 7 יד שניה בסביבות ה 800 ש"ח
  3. הסב שלי מוגבר עם מונובלוק HIFONICS 1205D אני מדבר על הגברת שתי זוגות של קומפוננט 90 RMS כל אחד
  4. תאמינו לי צריך למצוא נוגדן לחיידק הזה
  5. היה לי בעיה דומה עם מגבר ה JBL תנסה להוריד קצת את הגיין בערוץ של הרמקולים ולבדוק או לחלופין תכוון את הגיין לכל הערוצים במגבר תחבר את ה RCA של הרמקולים בלבד תוריד את הגיין עד הסוף - תעלה ווליום ברדיו דיסק ל 3\4 ותעלה את הגיין עד שיישמע עיוות ואז תוריד קצת אחרי זה תעשה את אותה פעולה עם הערוץ של הסב זה אמור לפתור את הבעיה
  6. אם עד עכשיו עבד בסדר אין סיבה שזה ישתנה תתחדש על האוטו בכל אופן חוץ מזה הסאב של JBL אמור להיות טוב
  7. נו מה חשבת אחי??
  8. האמת שרציתי להחליף את ה JBL 50.4 למגבר הזה אני מבין ממה שרשמת שלא כדאי להחליף....
  9. כבלים של MONSTER CABLE אכן עולים כמה מאות שקלים אחי זו חברה שנחשבת סוף הדרך בתחום הזה
  10. אני צריך שיגביר שתי זוגות קומפוננט 90RMS כל אחד מאוד חשוב לי האיכות צליל
  11. יש לי את אותה בעיה עם מגבר דומה 1205D של היי פוניקס מה ששיפר קצת היה להעלות בס ל 3DB להעלות את עוצמת הסאב ב HU ל 3DB ולהעלות את הגיין ל 3\4 תנסה את זה ותעדכן מה קורה
  12. הקיט הזה אמור להיות בסדר גמור לא עדיף לך להביא קיט של 4 גייג' למקרה שתוסיף מגבר בעתיד? הרי גם כך אתה קונה ומפרק אז עדיף לחשוב קדימה
  13. תחפש בפורום רעש אלטרנטור ויהיה לך תשובה יש הרבה ת'רדים שנפתחו בנושא
  14. שלום רב רציתי את חוות דעת החברים על המגבר הנ"ל http://www.b52audio.com/en/productos/amplifiers/zul/zl4140.html איך המגברים של חברת B52 בכלל האם יש למישהוא נסיון איתם? תודה רבה
  15. נראה לי שזה כיוונים אחי איזה HU יש לך?
  16. אותו דגם גם מסדרת פרימייר יתאים יענו אם יש לך 7750 אז פרימייר P750 גם יתאים
  17. סבבה אנשים נתראה במפגש וננסה לפתור את הבעיה תודה לכולם
  18. הכי טוב כפתור על חוט הרימוט כשאבא באוטו אתה מכבה אותו ונגמר הסיפור לא צריך להסתבך עם זה יותר מדי
  19. אחלה רכיבים תביא את המונובלוק וזהו בעצם סאב אפשר גם לשדרג אני הייתי הולך על L7 עם רמקולים כמו שלך
  20. OK הסאב שני סלילים 4 אום כל אחד שמחוברים ++ __ ז"א יורד לשתי אום חיווט 4G עם קבל MONSTER CABLE 1F התיבה לפי הגדרות יצרן בחוברת של הסאב רשום שצריך SUBSONIC FILTER על 25H וזה בדיוק מה שמוגדר בחיתוך ברדיו דיסק הגדרתי עד 63HZ אבל ניסיתי גם 80 שזה לא משנה עוצמה אלא משנה שמיעה פירקתי את הסאב מהתיבה ובדקתי גישור והכל תקין הסאב נמצא יותר משבועיים ז"אהרצה כבר בר ונפתח כמו שצריך היום הלכתי למתקין שהעלה קצת גיין ונתן יותר BOOST אז זה נשמע יותר חזק אבל האיכות ירדה אני אהיה במפגש אם לא יהיה גשם ויתבטל אם יש למישהוא תיבה אטומה לבדיקת הסאב אני אשמח אם יוכל להביא אותה לצורך בדיקה תודה לכולם
  21. הרמקולים ב DL הם 5.25 לגבי בס מאוד קשה להפיק בס מהם ועוד משהוא צריך לבדוק ולשאול איזה דגם נכנס בדלתות כי אין לך הרבה מרווח שם אתה צריך רמקולים עם מגנט דיי קטן אלא אם אתה מתכוון לעשות בניה לגבי המכשירים של אלפיין הם מאוד מומלצים
  22. אז כך המונובלוק אכן מחובר ליציאות שרשום עליהם SW ברדיו דיסק ואני יכול להוריד ולהעלות עוצמת סאב דבר שני - ניתקתי אחד מכבלי ה RC העוצמה ירדה בחצי כמו שחשבתי שיקרה עוד משהוא ?? המונובלוק הוא HIFONICS 1205 D שאמור להיות פצצה והסאב הוא L7 המוכר לכולם כמעט שנמצא בתיבה פתוחה 3.25CU - שלפי היצרן זו תיבת SPL נטו ז"א הסאב אמור להרעיד את הרכב בטירוף.
  23. אכן כן תיבות אטומות
  24. חברים שלום יש לי L7 אחד אני מתכוון בקרוב להביא את השני אני רוצה לבנות תיבה לשניהם ביחד שמחולקת בפנים לשתיים יש למישהוא מושג מה הנפח של כל חלק אמור להיות ? ולא לשכוח שזה אמור להיכנס לבגאג' של ליגאסי B4 . תודה רבה לכולם תאיר
×
×
  • תוכן חדש...