היה לי בעיה דומה עם מגבר ה JBL
תנסה להוריד קצת את הגיין בערוץ של הרמקולים ולבדוק
או לחלופין תכוון את הגיין לכל הערוצים במגבר
תחבר את ה RCA של הרמקולים בלבד תוריד את הגיין עד הסוף - תעלה ווליום ברדיו דיסק ל 3\4 ותעלה את הגיין עד שיישמע עיוות ואז תוריד קצת
אחרי זה תעשה את אותה פעולה עם הערוץ של הסב
זה אמור לפתור את הבעיה