Jump to content

mohadib

  • הודעות

    340
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי mohadib

  1. 4 דלתות
  2. הוא בסדר רק תבדוק כמה יציאות למגברים יש כמה V היציאה ואם יש שליטה לסאב כי בסביבות 1500-1700 תוכל להביא פיוניר 850 צבעוני חזק ביותר 6.5V עם הרבה חיתוכים וגם ראיתי בפורום מכשיר לא צבעוני P8MP של פרימייר שנחשב למכשיר מאוד טוב ב 1700 אתה והשיקולים שלך האמת שאני לא כל כך מכיר את המכשירים של JVC אבל פיוניר ידועים שהם סוסי עבודה עם 0 תקלות היה לי סדרה 7 לשנתיים וחצי ואף פעם לא עשה לי בעיות למרות שרץ בשדות ובהרים הרבה
  3. סבבה אחי אז אני יכול להפוך את הארגז של הסאב ולהיות רגוע
  4. אתה צריך מכשיר DVD בשביל זה גבר אתה יכול להביא אחד ללא מסך ראיתי בפורום אחד יד שניה בסביבות 1200 שקל תחפש
  5. ה MTX האלה שיהיו בריאים רוצים לפוצץ לנו את הראש - לא יודע מה הבעיה שלהם .....
  6. בסביבות 1200-1500
  7. גם הגנבים אוהבים פנל שנעלם כי אין אפשרות להוציא אותו ו ר-ו-א-י-ם שזה רדיו דיסק
  8. יש לציין דבר קטן אחד במגברים של מונובלוק יש בדרך כלל שתי + ושתי - וזה לא אומר שהמגבר שני ערוצים הפלוסים מחוברים ביחד בתוך המגבר וכך גם המינוסים וזה רק במידה ותרצה לחבר שני סאבים אז במקום לעשות חיבורים בחוטים מה שיכול לגרום לבעיות מחברים את השני סאבים לערוצים במגבר אז תכלס לא משנה איזה + או איזה - אתה מחבר זה יעבוד אותו דבר
  9. שלום רב רציתי לדעת איך הדינאמאט אקסטרים עובד? האם הוא "בולע" את הצליל או שפשוט מחזיר אותו ולא נותן לו לעבור אותו ? למה אני שואל? אני רוצה לדעת שאם אני מפנה את הסאב לכיוון הבגאג' הצליל ייבלע או שלא.... תודה רבה מראש תאיר
  10. אם אין כוונה להרכיב מגברים בעתיד אני ממליץ על הפיוניר כי הוא מאו אמין ו 0 תקלות
  11. שמעת את ה JL AUDIO 250/1 ?? מגבר סוף הדרך והרבה יותר איכותי מה LA - והרבה יותר יקר גם אני אישית היה לי את ה 500\1 שלהם והמגבר הזה פשוט חיה רעה הכל תלוי כמובן בכמה רוצים להשקיע
  12. לא זה לא משנה כלום
  13. ממה שרשום בפירוט של הרדיודיסקים יש ב JVC שתי יציאות למגבר שאחת מהם היא לסאב וופר אם יש שליטה על היציאה הזאת כגון תדרים ו ווליום אז עדיף ה JVC אם לא תיקח את הפיוניר כי הוא מכשיר סוס
  14. כל רמקול שאני מתקין\קונה אני בודק אותו בצורה הזאת ואם יש עיוות כשלוחצים "בקלילות" אז לא לוקח זו בדיקה ראשונית שיכולה למנוע מצבים לא נעימים
  15. יכול להיות שזה יותר טוב גם מבחינת אבק ודברים כאלה כי תכלס בפנל נופל לא רואים את הפתח אלא מתי שמחליפים דיסק
  16. לדעתי לא כדאי לעבור בלי להצהיר במיוחד אם אתה רוכש כמה חלקים כי אם יתפסו אותך אחי תשלם הרבה כסף "קנסות" בנוסף למכס עדיף לשלם מכס כמו שצריך
  17. אני מסכים עם קודמיי בהמלצה על הפיוניר אלא אם יש לך תקציב להביא אלפיין מסדרה יותר גבוהה המכשירים של פיוניר מחזיקים מעמד הרבה זמן ונותנים תמורה טובה לכסף - אבל אם אתה מחפש מערכת הכי איכותית שאתה יכול להתקין אז הייתי ממליץ על סדרה גבוהה של אלפיין כי האיכות צליל שלהם מעולה אתה והשיקולים שלך אחי
  18. יחסית למחיר שאתה אומר המכשיר ייתן תמורה אם אתה קונה יד שניה ואני מאמין שזה המצב רק תבדוק שהוא תקין
  19. אני הזמנתי חיווט בדואר מחו"ל שעלה 120$ ולא שילמתי על זה מכס לא אמורים לשלם מכס על חיווט אם הצהרת על זה בכניסה אבל אם ניסית להסתיר את זה אז משלמים קנס ומכס עקרונית על חיווט לא אמורים לשלם ועל מוצרים מתחת ל 200$ גם לא אמורים לשלם אבל במדינה שלנו כמו שרק במדינה שלנו יכול להיות שזה קשור למצב רוח של פקיד המכס לך תדע
  20. אפילו אם יקנה בדיוטי פרי כל עוד זה יותא מ 200 דולר ישלם מכס וחוץ מזה אחרי סכום מסויים יצטרך לסחוב את זה איתו לחו"ל יענו לא יוכל להשאיר את זה בארץ ואז זה בכלל סיפור או שישלח את זה הביתה בדואר מהנמל ובדואר ישלם את המכס כשירצה לקבל את המוצרים תיקח בחשבון גם שאם תקנה משהוא יותר מ 200 $ בארץ יכול לעלות בהונג קונג פחות ואז לא תשלם מכס בכלל בכל מקרה עדיף לרכוש הכל מהונג קונג ולשלם את המכס זה ייצא יותר זול ולא משנה איך מחשיבים את זה אם זה פחות מ 200$ אז לא ישלם מכס ולא משנה מאיפה קונה והמחיר שם יותר זול ואם זה יותר אז ישלם מכס אבל על סכום יותר קטן אם יקנה מחו"ל זה לפי הפעם האחרונה שעיינתי באתר של המכס מקווה שעזרתי
  21. קודם כל הבנת נכון אחי ברדיו דיסק יש 4 יציאות - שתיים "הקדמיים" מתחברים לקרוס של הקומפוננט ומהקרוס מחברים את המיד וטויטר ובזה נשאר לך עוד שתי יציאות שאפשר לחבר ל 9X6 לגבי איך תשמע אין לדעת תחבר ותבדוק
  22. לגבי חיבורים השיטה הכי טובה היא מגבר לקומפוננט ול 9X6 ומונובלוק לסאב זה הכי עדיף הכוונה לטויטירים היא לטויטירים של הסט קומפוננט או טויטירים נוספים?? אם הטויטירים כלולים בקומפוננט אז המגבר מתחבר לקרוס והמיד וטויטירים מתחברים גם לקרוס של הסט שמחלק את הצליל לגבי הצליל הרך של הסט קומפוננט זה יתאים גם למוזיקה אלקטרונית ולדעתי יותר יפה אפילו אבל בקטע הזה כל אחד והטעם שלו ה 52 ואט שמוציא הרדיו דיסק זה לא RMS יענו הרדיו דיסק יוציא לך בסביבות ה 22 RMS שלדעתי לא יספיק לך. מקווה שעזרתי
  23. הכל אמור לעבוד בארץ בהונק קונג המחירים ממש משתלמים אולי עדיף לרכוש רק את הרדיו דיסק מהדיוטי וזה בגלל התחנות רדיו שגם את את זה אפשר לסדר לשיקולך גבר
  24. איך הצלחת לשרוף אותם אחי?
×
×
  • תוכן חדש...