Jump to content

mohadib

  • הודעות

    340
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי mohadib

  1. אלפיין זה חברה מאוד טובה מורל גם חברה טובה צריך לשמוע את שני הסטיס עם המוזיקה שאתה אוהב ולהחליט
  2. יצא יפה אחי כל הכבוד ותתחדש צריך אזעקה טובה עכשיו
  3. נשמע כמו סליל מקצר בסאב תבדוק אותו במגבר אחר ושוה גם להוצא את המגבר מהתיבה ולבדוק שאין שום חוטים שנוגעים אחד בשני
  4. אני אישית אוהב יותר את הקיקר הצליל שלו יותר מדויק וחזק
  5. תתחדש אחי באמת עדיף לשנות HU היה לי סוני בעבר בעל השני מסכים ואחרי חצי שנה הלכה העינית שלו והיה צריך לתקן ישר החלפתי אותו על 7750 הפיונירים הם סוסי עבודה אחי
  6. שאלתי את השאלה שלי בפורום אחזקה וטיפול ומשום מה אמרו לי לנסות את מזלי כאן השאלה היא כזאת אני מתכוון לרכוש אזעקה עד עכשיו התכוונתי לרכוש את האזעקה של רב בריח עד שחבר בפורום הציע לי את האזעקה הנ"ל http://www.guard-ql.co.il/ProductDe...x?productID=441 המחיר כולל מרים חלונות והתקנה עומד בסביבות 1200 ש"ח אשמח לעצה שלכם תודה רבה תאיר
  7. שלום רב לחברי פורום אני מתכוון לרכוש אזעקה עד עכשיו התכוונתי לרכוש את האזעקה של רב בריח עד שחבר בפורום הציע לי את האזעקה הנ"ל http://www.guard-ql.co.il/ProductDe...x?productID=441 המחיר כולל מרים חלונות והתקנה עומד בסביבות 1200 ש"ח אשמח לעצה שלכם תודה רבה תאיר
  8. מישהוא יכול להמליץ לי מאיפה אפשר לקנות?? מאיזה אתר??
  9. היה לי את אותו מקרה של חוסר הבנה שלחתי להם מייל שלא אני ביצעתי את ההזמנות אז המליצו לי לשנות סיסמא לדואר שלי ובזה נגמר הסיפור ואצלי הייתי צריך לשלם 7500$
  10. גבר עצתי אליך היא לגשת לחשמלאי שיבדוק לך את מערכת החשמל בכלל חבל לקנות קבל בלפחות 500 ש"ח ואז יתברר שזה לא עוזר ושצריך להשקיע עוד 500 במקום אחר תבדוק את זה כמו שצריך זה הכי טוב
  11. הלואי וכל הרמקולים היו כך
  12. שלום רב עד עכשיו היה לי L7 יחיד שחיברתי אותו לתיבה פתוחה "הכי גדולה בספר" , התיבה 3.25CUF יענו בסביבות ה 90 ליטר. לקראת סוף השבוע יגיע ה L7 השני שהזמנתי האם אני יכול לחבר אותו באותה תיבה שיש לי כרגע כשהיא פתוחה?? האם כדאי לי לאטום אותה שיהיה לי תיבה 90+ ליטר לשני סאבים יענו כל אחד בסביבות ה 45 ליטר ? או שכדאי לבנות תיבה חדשה אטומה לפי נפח אחר? ועוד שאלה האם כדאי לחצות את התיבה באמצע כדי שכל סאב יקבל את הנפח שלו ללא שום כשר לסאב האחר? תודה לכל המגיבים מראש......
  13. תנסה יד שניה אם אתה רוצה חדש תחפש ב ZAP
  14. אני אישית היה לי סאב של סוני ומאווווד הייתי מרוצה ממנו .......עד שנגנב אני אישית ממליץ עליו וגם המחיר שלו לא בשמיים הסאב ייתן תמורה מלאה לכסף
  15. זה נכון לגבי הרדיודיסקים - יש לחבר שלי חנות לאביזרי רכב והיה עליה גם חלק מהמוצרים שמיובאים ע"י אוטופרט עלו בכ 20%
  16. יותר חזק ישרוף אןתן בבוא הזמן לדעתי היה לי jl 500\1 עם סאב אודיובאן 550 RMS שבסוף עלה ממנו עשן והגיין היה על 4V כמו הרדיודיסק
  17. שני המגברים שהזכרת יעשו את העבודה יופי
  18. זה מגבר שיש לו יציאה אחת שמיועדת לסאב\ים ובדרך כלל הוא יגביר תדרים נמוכים עד 250-300HZ
  19. תנסה את הדבר הזה תשים את הסאב בבגאג' עם הסאב לכיוון חוץ ותרחיק אותו משהוא כמו 10 ס"מ מהדלת ותגיד מה קורה אצלי זה עשה נפלאות
  20. מורל חברה טובה צריך מגבר טוב שירים כפי שנזכר למעלה וחץ מזה יש כמה דגמים של מורל אם אתה רוצה לקנות אז תגיד מה התקציב שלך ואם כבר יש סט אז תביא את הדגם
  21. אני גם שמעתי את ה JL ומאוד אהבתי מאוד ממליץ עליו
  22. הנהגת כבר עלתה עם מישהוא ועצרו בצד מה שהיה אחרי זה לא יודע
  23. היום היה מפגש אודיו לאנשי הפורום בר"ג בדרך שלי לשם בכביש "החדש" מנווה ימין להוד השרון - ליד מגה מי שמכיר. אני נוסע בכביש הגעתי לרמזור אדום עכשיו היה מאוד גשום , ברמזור עמד פאג'ירו קינג מאחוריו עוד רכב ואז אני זה בנתב הימני הנתיב השמאלי היה ריק הגיע אותו לנתיב השמאלי עצר ירדו שני אנשים ממנו אחד כבן 25 השני בקושי 17 , הרכב שהוריד אותם פתח בדהרה כאילו שאין מחר הבחור היותר מבוגר פתח את הדלת של הפאג'ירו הוריד את הנהגת ההמומה בכח מהרכב עלו שני הבחורים לרכב וברחו........ האשה מסכנה הייתה בהלם מוחלט ואני ממש מרחם עליה... מהגשם לא הספקתי אפילו לשים לב מה האוטו שירדו ממנו הבחורים שלא לדבר על המספר שלו. זה המצב שהגענו אליו במדינה שלנו יש להישמר מדברים כאלה כי תכלס זה יכול לקרות לכל אחד.....
  24. פעם ראשונה שלי שם ובאמת היה אחלה חבל שנאלצנו להידחס בגלל הגשם אבל לא נורא אני הייתי שם עם סוברו ליגאסי B4 כסופה שלא עשתה הרבה רעש
  25. סבבה אחי אתה מגיע מחר למפגש?
×
×
  • תוכן חדש...