Jump to content

mohadib

  • הודעות

    340
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי mohadib

  1. עקרונית לא אמור להיות הבדל בין קבלים חוץ מהמראה אולי יש הבדל קטן במהירות טעינה ופריקה אם אתה קונה קבל מחברה ידועה ולא משנה איזה זה אמור להספיק
  2. עדיף לקחת את ה 800
  3. תחליף כבל RCA ותעביר את החדשים מאמצע הרכב ותוודא לא להיות קרוב לחוטי חשמל או חוטי רמקולים
  4. עקרונית תוריד גיין וזה אמור להסתדר
  5. עדיף עץ MDF עובי 19MM
  6. הרמקולים האלה מעולים אבל כמו שהוזכר למעלה עדיף להביא קומפוננט וזה בעיקר בגלל שיש לך סאב אז הקומפוננט ינגן טוב את התדרים הבינוניים MID מאשר 9X6
  7. תבדוק מינוס של ה DVD אם מחובר לגוף הרכב או לחוטי חשמל של הרכב הבעיה עקרונית ב DVD תנסה גם להחליף כבל RCA שעובר מה DVD לרדיו דיסק הוא יכול לגרום לבעיה דומה
  8. שוב פעם תגשר בין ה + של המגבר ל REMOTE רק בשביל לבדוק אם זה לא בעיה בכבל הרימוט אם לא נדלק תפרק את המגבר קח אותו למצבר ותחבר ישירות שם לבדוק אם הכבל + שעובר מהמצבר למגבר לא תקין תעדכן מה קורה
  9. הפיוזים שבתוך המגבר ויש מצב שהמגבר נשרף עקב החלפת הכבל חשמל במידה ולא ניתקו את ה - במצבר בעת חיבור הכבל החדש
  10. תבדוק שוב פעם חיבורים תגשר בין ה + ל REMOTE תבדוק אם נדלק אם כן אז הבעיה ברימוט
  11. מנסיון שלי עם מכשיר דומה זה מאוד יכול להיות הכבל נתונים יש מצב שהוא השתחרר בתוך הפנל קצת כדאי לפתוח את הפנל אבל בעדינות ולבדוק אם הכבל קרוע עדיף לקחת למעבדה כי לנתק אותו מהפנל ולהרכיב את החדש זה לא סיפור אבל להרכיב בתוך הגוף של המכשיר זה כבר חתיכת סיפור - צריך לפרק כמעט הכל שם
  12. לך למתקין שיתכנת לך אותו או לפחות תשאל איזה חברה ותיכנס לאתר שלה להוריד חוברת
  13. מנסיון שלי עם טויטירים ובמיוחד אם 4 - אם אתה מחבר למגבר עם רמקולים זה ישגע אותך כמו 324 צרצרים ברכב עדיף להרכיב אותם לרדיו דיסק
  14. נשמע אחלה - כדאי לנסות זה טוב עד חוזק מסוים של מערכת לי למשל יש איזה 1500RMS אז הייתי חייב להגדיל אלטרנטור ומצבר כי אצלי אפילו הטורים היו יורדים
  15. אם אין כלום אז הפתרון היחידי זה איטום תגיד לנו איזה מערכת ואז נמליץ איזה חומר כדאי
  16. חיבורי ה RCA בסדר גמור תסתכל על זה טוב אחי לגבי השאר אני אישית שיהיה על HP אבל תדר מ 120 ומעלה שלא יגרום נזק לרמקולים
  17. זה לא יזיק למגבר אם הוא תומך ב 2 אום ולמעלה טעיתי כי לא חילקתי את ההספק ל 2
  18. 19 יספיק אני אישית יש לי תיבה עם פורט הכי גדולה לפי המלצות האתר של קיקר 90 ומשהוא ליטר 4 משולשי חיזוק בומצע הסאב מפרק את הרכב והשני מגיע עוד כמה ימים
  19. לדעתי זה ברור והתשובה אתה אמרת אותה כשחיברת זוג רמקולים על יציאה אחת במגבר הקודם הם עבדו ב 2OHM וקיבלו 85 RMS לעומת 50 RMS במגבר החדש
  20. גם ב 7750 אפשר אני הורדתי למכשיר שלי בזמנו גם סרטים גם תמונות ואפילו השם שלי מופיע על המסך למקרה שהמכשיר נגנב אפשר למצוא
  21. אם כשאתה עובד רק עם שני ערוצים ולא משנה איזה אין רעש אני מאמין שחוט המינוס של המגבר לא מספיק טוב או שלא מחובר טוב כי כשהמגבר עובד ב 4 ערוצים הוא צורך יותר חשמל ובזה נגרמת הבעיה עקב מינוס לא תקין תנסה לחבר עוד כבל מינוס שיהיה קצר כמה שאתה יכול ולהוריד את הצבע איפה שאתה מחבר תבדוק ותעדכן אחי
  22. לפני שתגיד כמה אתה רוצה להשקיע לא נוכל לעזור בכלל
  23. לדעתי לא להתקרב הסאב לא איכותי ולא אמין ויעבוד משהוא כמו שבוע הרמקולים מצב דומה לגבי המגבר אני לא כל כך יודע
  24. לא תשתפר כלום התדרים שנעלמו אחרי ההמרה ל MP3 אין אפשרות להחזיר
×
×
  • תוכן חדש...