Jump to content

mohadib

  • הודעות

    340
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי mohadib

  1. המגבר נראה בסדר גמור וקנווד חברה טובה אבל מה אתה הולך להגביר איתו רק לידע כללי. ואולי עדיף להביא מגבר שיציב גם ב 1 אום רק למקרה שתשדרג סאב\סאבים ? הרי מי יודע מה החיידק מערכות יגיד לך מחר? אני אישית היה לי מונובלוק של JL AUDIO המעולה שהחלפתי ל HIFONICS בגלל שהחלטתי ללכת על 2 L7 שיורדים ל 1 אום שווה לחשוב על זה
  2. איזה HU יש לך ? תבדוק גם - למגבר אם מחובר טוב לשלדה ואם הורדת את הצבע...
  3. סבבה אנשים ותודה על התגובות ברדיו לא נראה לי כי הוא חדש ALPINE 9855R במגבר יש מצב אני אבדוק ואעדכן חוטי RC גם צריך לבדוק אז אני אבדוק את כל הדברים ויהיה עידכון מחר אני מאמין
  4. החיתוך אצלי ב 9855 על 200HZ
  5. שלום רב לכם יש לי קומפוננט של אינפיניטי ריפירנס 6510 סמתי לב היום שהרמקול השמאלי מחרחר ומוציא רעש מוזר כיביתי את הסאב העברתי רק לרמקולים קדמיים אז השמאלי מחרחר הימני תקין הסט מחובר למגבר JBL שנותן לו 67RMS והוא אמור לקבל 90 יש לי את הסט לא יותר מחודשיים מה אתם חושבים שהשתבש?? אחריות יש אז אני אחליף ביומיים הקרובים אבל מעניין אותי לדעת איך הנזק הזה נגרם תודה לכל המגיבים
  6. חיפה, רח' יפו 100 מול בניין הסיטי סנטר בעל המקום הוא חבר פורום והציע לי את האזעקה במחיר טוב השם שלו מופיע בשרשור למעלה דבר איתו בפרטי והוא ייתן לך הצעת מחיר
  7. אני אישית במקוך לא הייתי משקיע על סט אחר הסט שיש לך בסדר גמור הייתי מעביר את הקרוסים למקום אחר כמו בגאג' או מתחת לכיסא נהג ומשקיע את ה 1000ש"ח על איטום דלתות וזה ישנה את הצליל בהרבה - מנסיון ואם אתה אומר שהסאב גובר על הצליל אז תנמיך קצת את הסאב ותעלה טיפה ווליום ייצא לך יותר מדויק לשיקולך אחי.
  8. למה שלא תחפש בכלל סט 4" איכותי יש סטים כאלה שממש טובים שווה לבדוק את זה לפני שמתחילים לחורר ולבנות
  9. שלום רב לדעתי המורל אוביישן יספיק בהחלט אל תשקיע על עוד סט מאחורה לך על 6X9 טוב עדיף - וזו רק דעתי מגבר אני חושב שכדאי ללכת על הקיקר או JBL שנותנים איכות מצוינת תאטום דלתות ובגאג' זה מאוד חשוב מבחינת איכות וזמזומים באוטו ואם כבר אתה משקיע אז לדעתי חייב סאב נורמלי ............
  10. תודה אנשים נראה לי אני אלך על הגארד נראה לי שהמערכת יותר אמינה
  11. תזמין מחו"ל הכי טוב ואם יש לך חבר שם אז בכלל לא משנה איך תביא מחו"ל ייצא יותר זול מהיבואן
  12. תתחדש אחי אם זה נשמע סבבה ועוד יש תא איחסון אז שיחקת אותה שיהיה לך בכיף גבר
  13. לפי האתר של קיקר יש לי שני קישורים בדיוק בשבילך http://www.kicker.com/05/tech-support/manuals/manuals/2005/2005%20Solo-Baric%20L5%20Sub%20manual.pdf http://www.kicker.com/05/tech-support/manuals/manuals/02SL5TechManualV2_0.pdf הקישור השני עדיף כי הוא נותן מידות מדויקות לחיתוך ואיך לבנות אני אישית הלכתי לפי הספר הזה אבל של L7
  14. מדהים
  15. ל 6*9 שלך יש קרוס ?? זה בדרך כלל נגד וסליל שמחוברים על ה 6*9.... ומשם מחוברים ל + ו - של הרמקול אם יש אז אין בעיה הרמקול אמור לעבוד אפילו אם תכוון ל 100 ללא שום עיוות כי החלק הגדול ב 9X6 אמור להיות סאב קטן בכל אופן תכון את המגבר ל 250HZ תעלה רדיו דיסק ל 3/4 כשהגיין הכי נמוך תעלה גיין עד שתשמע עיוות ברמקול ואז תוריד קצת ואחרי זה תוריד את הקרוס לאט לכיוון ה 100 HZ עד שתשמע עיוות ותרים קצת בגדול 6X9 אמור גם לעבוד בתדרים נמוכים
  16. יענו אותה אמינות??
  17. הרבה רעש זה לא תמיד טוב אני בחרתי את הקומפוננט שלי רק בגלל שהוא רך ובשביל שלא אצטרך להוריד באיקולייזר את הטויטר ל -6 כי זה עושה לי חור בראש וגם המוזיקה שהבחור שומע אם תנוגן עם סט קומפוננט עם טויטר מתכתי לדעתי לא ייצא טוב ויצטרך להוריד טויטר עד הסוף בקרוס מה שמוריד איכות שוב פעם כל אחד וטעמו
  18. הפעולות זה אותו דבר השאלה איזה חברה עדיפה אם מישהוא מכיר ההבדל במיחיר בסביבות 300 ש"ח כולל התקנה לשניהם
  19. בהחלט מספיק המגבר פצה הקומפוננט ממש לא רע והסאב אין לי שמץ של מוסג ....שוב פעם ....
  20. במקרה כזה הוא יידלק אדום רק אם אתה מעלה גיין לא כשהגיין על 0 לדעתי הבעיה או בחוט שעובר מהמגבר לסאב - תחליף ותבדוק או יכול להיות שהחיבור בתיבה מחובר הפוך =\- ואז תנסה לפרק את הסאב מהתיבה ולבדוק ויכול להיות שיש מגע רופף בתוך התיבה שעם הזזתו מקצר בקיצור אחי צריך להוציא את הסאב מהתיבה ולבדוק מה מתרחש שם
  21. קלריון נחשבת חברה מצויינת מק אודיו באמצע והחברה השלישית אין לי שמץ של מוסג
  22. 180hz בסדר גמור אפשר לכוון ל 250 יותר טוב ואם זה קומפוננט אז מגביהים ווליום ל 3\4 ברדיו דיסק גיין במגבר כמו שיש עכשיו ואז לכוון את HZ עד שתרגיש עיוות ואז תעלה קצת
  23. גם אני הייתי מרוצה מהמערכת לפני שהשקעתי עוד איזה 5K אז מה??? זה חיידק אחי
  24. לחבר ל HU זה לא יעזור כל כך כי הסאב לא זז כל כך הרבה חייבים לחבר למגבר
  25. לשפר ........... יש המון דברים כמה אתה רוצה להשקיע ??? אפשר DVD של אלפיין 2 סאבים של L7 מונובלוק 1501BD של רוקפורד 2 קומפוננטים של FOCAL אוטופיה אוטו חדש למערכת תמיד יש מה לשפר אחי תהיה יותר ספציפי יותר בס\יותר צליל.....
×
×
  • תוכן חדש...