Jump to content

mohadib

  • הודעות

    340
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי mohadib

  1. אם תשדרג את האלטרנטור לא חובה לשדרג מצבר למרות שעדיף אלטרנטור עדיף להביא אחד שמוציא בסביבות ה 120-140 אמפר
  2. שלום רב התחדשתי אתמול ברדיו דיסק המופיע בכותרת יש לי שתי שאלות האם אפשר להוריד אנימציות למכשיר הזה?? בהגדרות הקרוס אובר יש מה שנקרא SLOPE שהולך 6-12-18-24 DB / OCTAVE מישהוא יודע מה ההגדרה הזאת אמורה לעשות?? תודה רבה
  3. שלום לך אחי **ראיתי את אחיו של אמיר , אין לו לגאסי. תפסיק להתחזות*** אז כך היה לי את אותה בעיה איך שהתקנתי את המערכת שלי ברכב סובארו ליגאסי B4 המצבר אצלי היה 55 אמפר והוא היה מתרוקן כל יומיים עד שאי אפשר להניע מה שפתר את הבעיה היה שדרוג המצבר ל 80 אמפר והוספת קבל 1 פאראד אני לא מאמין שהקבל שינה הרבה אבל עם 2 מגברים עדיף להרכיב מצבר 80 אמפר דבר אחר שאתה יכול לבדוק זה האלטרנטור - תבדוק אותו עם מד זרם ותבדוק כמה אמפר הוא מספק לרכב כשהאוטו מונע - זה אמור להיות לא פחות מ 80 אמפר.
  4. כמו שנאמר למעלה אחי תנתק את הרימוט מהמגבר ותבדוק אם המגבר נכבה זה לוקח 3 דקות לעשות את הבדיקה הזאת
  5. תבדוק קודם כל אם הרימוט נוגע ב + באיזשהוא מקום או בכלל אם הוא נוגע לאיזה שהוא חוט חשמל ברכב.
  6. היי אחי המגבר שלך היה מותקן אצלי (לפני שהחלפנו) על L7 החדש ונדמה י ששמעת אותו הבאס נקי מאוד וחזק מאוד עד שהאוטו רעד לי בטירוף אפילו אחרי איטום. לדעתי לך על ה L7 ותבנה תיבה לפי הגדרות יצרן אני אישית נהניתי מה L7 עד שהחלטתי להביא עוד אחד ולכן החלפתי את המגבר להיי פוניקס
  7. שלום רב רציתי לדעת אם יש הבדל משמעותי בפונקציות בין 9855 ל 9853 ?
  8. כמה RMS הסאב? 400?
  9. אתה צריך כבל 5 מטר מקסימום יהיה לך מטר עודף למקרה שתשנה מיקום של מגבר בעתיד בקשר לחשמל אתה צריך לפחות 4G
  10. באיזה מגבר אתה מגביר את הסט?
  11. מגבר לא מומלץ האיכות לא משהוא ואם מעמיסים עליו קצת הולך קפוט היה לי אחד ונשרף אחרי חודשיים
  12. תתחדש רומן אחלה רכיבים אחי תצטרך לשפר מערכת חשמל
  13. עדיף להוסיף קצת כסף ולהביא משהוא מוכר יותר אחי חבל להשקיע כסף על משהוא שהסיכוי שיידפק מאוד גבוה חוץ מזה שגם האיכות לדעתי לא משהו
  14. היי אחי קודם תחבר את הסאב בגישור תגדיר את הרדיו דיסק על FLAT יענו בס 0 - מיד 0 - טרבל 0 - ללא LOUD תוריד את הגיין במגבר לשתי הכניסות למינימום תחבר את ה RCA של הרמקולים תפעיל את הדיסק ל 3/4 מהווליום תחתוך את הרמקולים HP בסביבות 125 תעלה את הגיין עד שיישמע עיוות ברמקולים ואז תוריד קצת את הגיין תכבה את הרדיו דיסק תנתק את ה RCA של הרמקולים ותחבר את זה של הסאב תדליק את הרדיו דיסק שוב על 3/4 תחתוך את הסאב ב LP בסביבות 80 ואותו תהליך עם הגיין זהו בגדול אחי אם לא תסתדר דבר איתי בפרטי ואני אעזור לך
  15. יש לי נסיון בשני המכשירים במערכת SQ למי שרוצה איכות צליל טובה ייקח פיוניר ולמי שרוצה איכות מצויינת ייקח אלפיין מבחינת חיתוכים אלפיין הרבה יותר טוב ומדויק לאלפיין יש פיצ'רים שנותנים לך לשמוע MP3 באיכות של דיסק רגיל כמעט וזה רק חלק קטן מהדברים שאלפיין מספק בקיצור אלפיין
  16. תחפש משהוא יותר טוב אחי תחסוך עכשיו תשלם הרבה אחר כך
  17. היי אחי מגבר 4 ערוצים יישמע הרבה יותר טוב כי ייתן לך סטיראו יותר איכותי אני ממליץ לך ללכת על מגבר יותר איכותי אם חשוב לך איכות צליל JBL למשל לא עולה הרבה כסף ומאוד איכותי יחסית למגברים אחרים
  18. היי אחי תלחץ על הסאב ביד כלפי פנימה ותבדוק אם אתה שומע משהוא או מרגיש התנגדות כזאת אם כן אז כנראה נשרף הסליל של הסאב אם לא אז יכול להיות בעיה במגבר בכל אופן אחרי הבדיקה הראשונית עדיף ללכת למתקין שלך שיבדוק את זה בצורה מקצועית
  19. אלפיין גבר ובלי לחשוב פעמיים
  20. התיבה אמורה להיות עד 34 ליטר 32*32*32 ייצא לך 32 ליטר שזה גם טוב דרך אגב זה רשום בלינק שצירפת
  21. תתחדש אחי אחלה רכיבים לדעתי צריך להשקיע קצת ב HU למערכת כזאת הכי טוב ALPINE אחי
  22. מה אתה הולך להגביר איתו??
  23. תאמין לי אחי שההשפעה משמעותית לפני שהרכבתי את המערכת הכל היה סבבה באוטו אחרי ההתקנה האוטו כמעט הפסיק לזוז ולכן נאלצתי להחליף מצבר ל 80 AMP להוסיף קבל ולהגדיל אלטרנטור ל 140AMP ועדיין הטורים יורדים לפי הבאס זה בכלליות
  24. לפני האיטום היה לי סאב קטן אחי עכשיו יש לי KICKER 750RMS שבקרוב הולך להיות לו אח תואם שיעבירו את הזמן ביחד הרעשים לא מהלוחית כי את הלוחית איטמתי בשתי שכבות למי שמכיר את האוטו הזה יש לו בבגאג' מבחוץ פלסטיק "כמו זכוכית כזה" שרשום עליו סובארו והוא זה שמרעיש
×
×
  • תוכן חדש...