חברים תודה על העצות
יש לי מגבר של JL AUDIO 500 RMS מונובלוק
האם לדעתכם יצליח להרים את ה L7 בלי לגרום בעיות לסאב או למגבר??
זה פשוט ציוד יקר ואני לא מעוניין לגרום נזק
הסאב יהיה בתיבה עם פורט בשביל SPL
תודה
שלום לכולם
רציתי לשאול מה אתם אומרים לגבי הסאב הנ"ל
http://cheaper.co.il/product.asp?productid=416&CatCode=84
אני מעוניין בסאב ל SPL
הרבה אנשים המליצו לי על L7 למרות שיש לי כמה חברים עם אותו סאב שנשרף להם הסאב אז אני קצת מפחד לרכוש אותו
אשמח לעצה
אם אתה מחבר חוט מהשלדה של הרכב למינוס של כבל ה RCA זה עוזר?
לחבר שלי זה פתר את הבעיה וזה בגלל שהקדם מגבר של פיוניר נורא רגיש אז אם אתה מנתק RCA כשהרדיו דולק ישר נשרף המינוס של הקדם מגבר.
חברים שלום
אני מתכוון לקנות את הסאב הנ"ל
http://www.pompa.e-shop.co.il/Product.asp?Pid=TSW121SPL&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=177&aff=Zap
פיוניר TSW121SPL
סאב 750RMS שאמור להיות מאוד חזק ואיכותי יחסית למחיר שלו
מה אתם חושבים על הסאב הזה?
האם כדאי להרכיב בתיבה סגורה או פואטיד?
ואם יש למישהוא מושג מה המידות של התיבה שלו אני מאוד אודה לו
תודה רבה
היי אחי
אם אתה מתכוון לחברת MATRIX ולא METRIX אז היא אמורה להיות בסדר גמור
אני מכיר את המעבד צליל שלהם שנחשב למאוד איכותי ומיובא דרך אוטופרט אותו יבואן של רוקפורד וסירוין ויגא
חברים שלום לכולכם
יש לי שאלה קטנה
היום בזמן ששמעתי לי להנאתי במערכת שלי בווליום גבוה נשרף לי הפיוז הראשי (הזכוכית)
יש לי שני מגברים בהספק 770RMS ביחד
מונובלוק JL 500 RMS
JBL 67*4 RMS
עובר אצלי כבל של 4 GAUGE עם פיוז זכוכית 70 אמפר
האם יש מצב שהמגברים צריכים יותר מ 70 אמפר??
האם יש סיבה אחרת שהפיוז יכול להישרף ???
בדקתי חיבורים ואני לא רואה שום מגעים רופפים או קרעים בכבלים (עדיין לא החלפתי פיוז)
אשמח לתגובות....
תודה
שלום רב
רכשתי חומר לאיטום הרכב
איך להרכיב אותו זה לא בעיה
החומר מסוג DINAMAT
השאלה שלי היא כזאת
הסט של הבגאג' מורכב משני חומרים שונים
גם dinamat original וגם dinamat extreme
אני צריך לדעת איפה להרכיב כל חלק
תודה רבה
תאיר
יש לי חבר שיש לו את הסאב 12" שלא עבד שבוע
הוא חיבר אותו למגבר 150 RMS ואמר שהסאב לא שווה כלום
נתתי לו את שני הסאבים שהיו לי רוקפורד 200 RMS כל אחד בתיבה שאני הכנתי
ולקחתי את הסאב שלו בתיבה המקורית וחיברתי אותו ל JL AUDIO מונובלוק 500 RMS
חברה
הסאב מפרק לי את האוטו
אני היה לי אותה בעיה עם אותו דגם אפילו
לפני שבוע הייתי צריך לפרק את המערכת ולהרכיב אותה מחדש
אז מה שעשיתי וזה פתר את הבעיה היה כך :
חיברתי + לרדיו דיסק מהחוט חשמל שעובר למגברים ז"א ישירות מהמצבר
חוט ה - חיברתי ישירות למרכב של הרכב ולא לחיבורי חשמל שמשים לדברים אחרים
לפי דעתי זה גם יפתור לך את הבעיה בעיקר כבל ה -
תנסה ותבדוק אם עוזר
שלום רב
אני מעוניין לקנות בשבוע הקרוב מכשיר של ALPINE
ראיתי את הדגם 9855
יש כמה הצעות מחיר שנעות בין 3000 ל 3600
ההבדל הוא שאחד מהמכשירים הוא 9855 והשני 9855R
האם יש הבדל בין שני המכשירים חוץ מה RDS?? או שלא
ההבדל הוא איזה 600 ש"ח ואני לא ממש צריך RDS
אשמח לתגובות