Jump to content

mohadib

  • הודעות

    340
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי mohadib

  1. זה החוטים הירוקים שמחוברים לקצוות "גישור" ארבעת החוטים האחרים הם לרמקולים
  2. חברה תודה רבה לכם הצלחתי להסיג L7 של KICKER ב 1550 ש"ח אז הזמנתי את הסאב ואני אמור לקבל ביום ראשון אני מאוד מקווה שהמגבר לא יינזק בגלל שהסאב יותר חזק
  3. חברים תודה על העצות יש לי מגבר של JL AUDIO 500 RMS מונובלוק האם לדעתכם יצליח להרים את ה L7 בלי לגרום בעיות לסאב או למגבר?? זה פשוט ציוד יקר ואני לא מעוניין לגרום נזק הסאב יהיה בתיבה עם פורט בשביל SPL תודה
  4. היי אחי בדרך כלל אם נשרף סליל תנסה לדחוף קצת את המנברנה של הסאב אתה תרגיש שהוא מתחכך עם המגנט כמו כן הבדיקות שהוצעו למעלה מעולות
  5. שלום לכולם רציתי לשאול מה אתם אומרים לגבי הסאב הנ"ל http://cheaper.co.il/product.asp?productid=416&CatCode=84 אני מעוניין בסאב ל SPL הרבה אנשים המליצו לי על L7 למרות שיש לי כמה חברים עם אותו סאב שנשרף להם הסאב אז אני קצת מפחד לרכוש אותו אשמח לעצה
  6. לפי דעתי עדיף קיקר L7
  7. המגבר שלי הינו JL AUDIO 500/1 תמליצו לי סאב בסביבות 1500 ש"ח שיתאים ך SPL תודה לכל המגיבים עד כה
  8. אם אתה מחבר חוט מהשלדה של הרכב למינוס של כבל ה RCA זה עוזר? לחבר שלי זה פתר את הבעיה וזה בגלל שהקדם מגבר של פיוניר נורא רגיש אז אם אתה מנתק RCA כשהרדיו דולק ישר נשרף המינוס של הקדם מגבר.
  9. חברים שלום אני מתכוון לקנות את הסאב הנ"ל http://www.pompa.e-shop.co.il/Product.asp?Pid=TSW121SPL&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=177&aff=Zap פיוניר TSW121SPL סאב 750RMS שאמור להיות מאוד חזק ואיכותי יחסית למחיר שלו מה אתם חושבים על הסאב הזה? האם כדאי להרכיב בתיבה סגורה או פואטיד? ואם יש למישהוא מושג מה המידות של התיבה שלו אני מאוד אודה לו תודה רבה
  10. היי אני רכשתי קיט של בגאג' שכולל שתי חתיכות אקסטרים לדלת של הבגאג' והשאר אוריג'ינל לדפנות הקיט עלה לי 700 שקל
  11. היי אחי אם אתה מתכוון לחברת MATRIX ולא METRIX אז היא אמורה להיות בסדר גמור אני מכיר את המעבד צליל שלהם שנחשב למאוד איכותי ומיובא דרך אוטופרט אותו יבואן של רוקפורד וסירוין ויגא
  12. mohadib

    למכירה סאב audiobahn

    נמכר חברה תודה
  13. mohadib

    מונובלוק jlaudio

    נמכר
  14. חברים שלום לכולכם יש לי שאלה קטנה היום בזמן ששמעתי לי להנאתי במערכת שלי בווליום גבוה נשרף לי הפיוז הראשי (הזכוכית) יש לי שני מגברים בהספק 770RMS ביחד מונובלוק JL 500 RMS JBL 67*4 RMS עובר אצלי כבל של 4 GAUGE עם פיוז זכוכית 70 אמפר האם יש מצב שהמגברים צריכים יותר מ 70 אמפר?? האם יש סיבה אחרת שהפיוז יכול להישרף ??? בדקתי חיבורים ואני לא רואה שום מגעים רופפים או קרעים בכבלים (עדיין לא החלפתי פיוז) אשמח לתגובות.... תודה
  15. mohadib

    מונובלוק jlaudio

    up..........
  16. שלום רב רכשתי חומר לאיטום הרכב איך להרכיב אותו זה לא בעיה החומר מסוג DINAMAT השאלה שלי היא כזאת הסט של הבגאג' מורכב משני חומרים שונים גם dinamat original וגם dinamat extreme אני צריך לדעת איפה להרכיב כל חלק תודה רבה תאיר
  17. סאב מאוד איכותי שלא עבד חודש 550RMS 12 אינטש כולל תיבה מקורית מחיר מבוקש 800 ש"ח מי שמעוניין יכול לפנות אליי בפרטי
  18. יש לי חבר שיש לו את הסאב 12" שלא עבד שבוע הוא חיבר אותו למגבר 150 RMS ואמר שהסאב לא שווה כלום נתתי לו את שני הסאבים שהיו לי רוקפורד 200 RMS כל אחד בתיבה שאני הכנתי ולקחתי את הסאב שלו בתיבה המקורית וחיברתי אותו ל JL AUDIO מונובלוק 500 RMS חברה הסאב מפרק לי את האוטו
  19. שלום רב מוצע לי סאב של חברת אודיובאן 550 RMS רציתי לדעת אם מישהוא מכיר את החברה הזאת ואיך המוצרים שלה תודה רבה תאיר
  20. אבל במקרה כזה מה עם אחריות? נניח חס וחלילה יהיה בעיה במכשיר אחרי שבוע מה עושים?
  21. אני היה לי אותה בעיה עם אותו דגם אפילו לפני שבוע הייתי צריך לפרק את המערכת ולהרכיב אותה מחדש אז מה שעשיתי וזה פתר את הבעיה היה כך : חיברתי + לרדיו דיסק מהחוט חשמל שעובר למגברים ז"א ישירות מהמצבר חוט ה - חיברתי ישירות למרכב של הרכב ולא לחיבורי חשמל שמשים לדברים אחרים לפי דעתי זה גם יפתור לך את הבעיה בעיקר כבל ה - תנסה ותבדוק אם עוזר
  22. תודה רבה לכם אנשים עדיף באמת לקנות את הדגם האירופאי לכל מקרה של תקלה אחרי שנה
  23. הבנתי עכשיו לגבי התחנות רדיו האם הדגם האמריקאי עובד בסדר עם תחנות זוגיות כי הבנתי שיש בעיה עם זה תודה
  24. שלום רב אני מעוניין לקנות בשבוע הקרוב מכשיר של ALPINE ראיתי את הדגם 9855 יש כמה הצעות מחיר שנעות בין 3000 ל 3600 ההבדל הוא שאחד מהמכשירים הוא 9855 והשני 9855R האם יש הבדל בין שני המכשירים חוץ מה RDS?? או שלא ההבדל הוא איזה 600 ש"ח ואני לא ממש צריך RDS אשמח לתגובות
  25. מזל טוב בהצלחה בתפקיד החדש
×
×
  • תוכן חדש...