שלום לכל חברי הפורום
יש לי עוד שאלה לגבי המערכת שמטריפה אותי
אז כך -
יש לי שלושה מגברים
1 - JL AUDIO 500.1 שמחובבר לשני סאבים ROCKFORD PUNCH 200 RMS כל אחד
2 - מגבר ROCKFORD 100A2 שמחובר לזוג קומפוננט מקדימה
3 - מגבר KENWOOD 75*2 שמחובר ל 7X10 של KENWOOD
יש לציין שאת המגברים לרמקולים "שתי הזוגות" אני מחליף בקרוב למגבר של JL AUDIO 300.4
העברתי חוט של + בעובי 4 GAUGE שמתחבר לקבל MONSTER CABLE ומשם למפצל ולמגברים
כבי ה - אותו סיפור
השאלה שלי היא האם הכבל שהעברתי מספיק חזק ועבה להפעיל את המגברים שיש לי \ שיהיו לי או שאני צריך ערכה של 0-2 GAUGE ?
הכבל שיש לי כרגע תוצרת ROCKFORD
אשמח לעצות ותגובות ....
תודה רבה