Jump to content

mohadib

  • הודעות

    340
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי mohadib

  1. ריפדתי בעוד שכבה של DINAMAT אחי והמגבר ממש בגיין נמוך - כמעט חצי וזה לא עוזר
  2. שלום רב הרכב שלי הינו מסוג סובארו ליגאסי B4 שנת 1995 אטמתי את הבגאג' עם DINAMAT EXTREME הבעיה התחילה אחרי שחיברתי את ה L7 בתיבת ה SPL שייצרתי לפי הגדרות יצרן הבגאג' מרעיש בטירוף מה אני עושה????
  3. תודה רבה צבי
  4. ברוך הבא אחי ותתחדש תשקול גברה וסאב זה ישפר הרבה
  5. חבל על הזמן אבל אני מעדיף 6 סאבים של רוקפורד 1000RMS כל אחד במקום הכסא האחורי באוטו
  6. שלום רב יש לי רכב ליגאסי B4 שנת 1995 לאחרונה אני מרגיש שהגיר מתנהג בצורה מוזרה כשהאוטו קר הגיר מחליף הילוך קצת אחרי מהזמן שהוא אמור להחליף וזה מחליף באגריסיביות - יענו האוטו קופץ כזה טיפול לאוטו עשיתי לפני משהוא כמו שבועיים בדקתי את כל השמנים והכל תקין אשמח לעזרה והמלצות תודה רבה
  7. שלום לכל חברי הפורום נשבר לי כבר מהרדיו דיסק של פיוניר אני מעוניין להביא את ה 9855 של אלפיין יש דגם אירופאי ודגם אמיריקאי מה ההבדל ביניהם ?? ההבדל במחיר בסביבות 1000 ש"ח תודה לכל המגיבים
  8. תתחדש אחי הסאב נראה פצצה
  9. אז כך החנות נקראת אביזרי האחים הבחור ממש נשמה כל המערכת קניתי אצלו הבעיה לחלק מהאנשים זה שהחנות נמצאת בטייבה
  10. האמת שקשה להחליט בצורה הזאת אתה הולך להרכיב מגבר?? זו הכוונה אם הכל יחובר לרדיו דיסק. אם הכל יחובר לרדיו דיסק מה ההגברה של הרדיו דיסק? 50X4 , יותר פחות?
  11. דבר איתי בפרטי אחי , אשמח לעזור אני מתכנן לקנות עוד אחד בקרוב - המחיר מפתה
  12. רמקולים טובים אני מעדיף את הרמקולים של קינווד - הצליל יותר איכותי לטעמי אבל אם אתה מרכיב סאב אז עדיף להרכיב קומפוננט במקום 6X9
  13. אני רכשתי אותו חדש ב 1550
  14. אפשרי אבל לדעתי לא יישמע טוב כי במקרה הזה כל המידים יעבדו על יציאה אחת כאילו ייצא לך צליל מונו כזה לא יהיה לך הפרדה של קדימה ואחורה
  15. מה הגודל של הרמקולים מאחורה ומקדימה ? האם אתה הולך לחבר הכל לרדיו דיסק? איזה רדיו דיסק יש לך? כמה רמקולים אתה מעוניין
  16. אני אישית אוהב יותר את הקינווד יש לי את ה 7X10 שלהם והם נשמעים פצצה היה לי לפני זה פיוניר 400W ולא אהבתי את הצליל שלהם מקווה שעזרתי
  17. כדאי לבדוק חיבורים שוב פעם האם הבעיה התחילה אחרי שסגרת את הכיסא האחורי למקומו?
  18. יש הגברה או שהרמקולים מחוברים לרדיו דיסק?
  19. כמה RMS הציוד שאתה מדבר עליו אחי?
  20. mohadib

    l7

    סימון אחי מאוד אשמח לעזרתך לבידוד הבעיה אני הבנתי את מה שרשמת למעלה הבעיה היא שהסאב לא מרעיד מספיק את האוטו אני יודע שבתיבה שבניתי הוא לא יעבוד חזק עם תדרים מ 50 HZ ומעלה זה לפחות מה שרשום בגרף שרשום ליד התיבה שבניתי במדריך של הסאב אשמח לעזרה מתי המפגש הקרוב? מישהוא יודע?
  21. mohadib

    l7

    התיבה היא עם פורט הבנתי מהספר שירות באתר שלוקח לסאב איזה שבועיים בשביל BREAK IN ורק אחרי זה הסאב יירד לתדרים נמוכים כמו שצריך אני מקווה שזה מה שיפתור את הבעיה
  22. תלוי איזה חיווט אתה רוצה להרכיב למשל לשני מגברים לדעתי צריך להעביר חוט של 4G עם בית פיוז מתאים שזה יעלה לך בסביבות 200-250 ש"ח חוטים לרמקולים ולסאב בסביבות גם 200 ש"ח ובנוסף מפצל לפלוס 30-50 ש"ח והתקנה בסביבות 300-350 ש"ח תגיד איזה הספק יש לך למגברים? אולי אתה צריך פחות חשמל
  23. שלום רב לכל הגולשים קיבלתי את ה L7 שלי בניתי תיבה לפי הגדרות היצרן (3.25 C.F ) שזו תיבת ה SPL לפי מה שרשום באתר (תמונות אני יעלה בהקדם) חיברתי את הסאב למגבר JL AUDIO שמספק לו 500 RMS המוזר שאני מרגיש שהסאב לא דופק כמו שהוא אמור עברתי אצל מתקין מקצועי וגם הוא אמר שלדעתו הסאבלא דופק כמו שצריך חיברתי שני סללים ++ ו - - כדי שייצא 2 אום לא שזה משנה למגבר אם יש הצעות אני אשמח
  24. יש לך פה קישור לגבי גודל התיבה ואיך לבנות אותה יש גם לגבי תיבה אטומה ויש לגבי תיבה עם פורט לגבי התיבה האטומ נראה לי שרשום שם רק הנפח של התיבה ובגלל שהיא קוביה אין בעיה לחשב את המידות של התיבה למרות שאני לא בטוח אם לא רשום מידות לגבי המידות הנה הקישור http://www.kicker.com/05/tech-support/manuals/manuals/04SL7%20Tech%20Brief.pdf
  25. תנסה את זה אחי כשהמכשיר כבוי תלחץ לחיצה ארוכה על כפתור function המכשיר ייכנס למצב של הגדרות תדפדף שם ויהיה לך אפשרות לבחור איזה תדרים אתה רוצה מקווה שעזרתי
×
×
  • תוכן חדש...